We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Problem z logowaniem


juventur
30-01-2006, 23:47
Zdzichu: zrobilem tak, jak kazano z ta podmianą zmiennych w login.inc.php ... i mimo tego nadal jest aktywacja przez mejla... a tak przy okazji: jak mozesz to poslij na trafficgiant100@wp.pl ten plik skoro u Ciebie dziala... o ile nie masz tam nic autorskiego... Dzieki za proby pomocy, oby zakonczylo sie wszystko z happy endem

Zdzichu
30-01-2006, 23:24
Ja mam jP2.3.1 ale widzę że ty masz ustawioną rejestrację z aktywacją na meila !!! Musisz to przedewszystkim zmienić , bo z OVH mela nie wyślesz.

juventur
30-01-2006, 00:03
wszystkiego juz probowalem... zmienialem zmienne w login.inc.php zeby nie szla rejestracja przez majla a nadal jest info, ze mejl zostanie wysylany... jest ktos kto moglby mi zarejestrowac ten jportal tak jak powinno byc albo sprawdzic, co u mnie jest nie tak? Jesli potrzeba to zaplace... pozdrawiam http://www.juventur.ovh.org

K@iTO
29-01-2006, 15:20
Podstawa to.....


chmod 755 wszystko

Katalogi
Pliki

2. jesli nie da sie zrob sobie update zeby dalo sie rejestrowac tak jak gdzies juz podalwalem na tym forum, bo jak sie nie myle to w tym jest problem ze zrobiles nie dokonca rejestracje bez maila lub gdzies sie pomyliles

3. http://www.pliczkownia.ovh.org/ dziala rejestracja i logowanie pozdro

juventur
29-01-2006, 12:56
Zdzichu - jaką wersję masz jportala? Ja mam najnowszą na www.juventur.ovh.org ale logowanie po zmianie kodu podanego przez Was nadal nie dziala

wicko
27-12-2005, 10:11
Hehehe, a pytałem wcześniej:
Cytat Napisał wicko
Jeśli wprowadzałeś ostatnio jakieś zmiany, na przykład hack do autologowania to prawdopodobnie to jest przyczyną

Zdzichu
27-12-2005, 00:57
Tak już wszystko działa , problem był w autologowaniu:
trzeba było zrobić następującą zmianę:
plik main.php funkcja login_guest($goto='') - zmienic

setcookie("g_nick", "$gnick", mktime(1,1,1,1,1,date("Y")+5));
setcookie("g_pass", "$gpass", mktime(1,1,1,1,1,date("Y")+5));
setcookie("g_mail", "$gmail", mktime(1,1,1,1,1,date("Y")+5));

na

setcookie("g_nick", "$_SESSION[gnick]", mktime(1,1,1,1,1,date("Y")+5));
setcookie("g_pass", "$_SESSION[gpass]", mktime(1,1,1,1,1,date("Y")+5));
setcookie("g_mail", "$_SESSION[gmail]", mktime(1,1,1,1,1,date("Y")+5));

i po sprawie
Pozdrawiam wszystkich i dziękuje !

wicko
26-12-2005, 21:31
Właśnie założyłem sobie konto na twojej stronce i normalnie się zalogowałem, bez żadnych problemów. Wcześniej też zalogowałem się na to testowe konto które podałeś. Widzę że masz zainstalowanego hacka do autologowania więc problem musiał być jakoś z tym związany. W shoutboxie widzę że już chyba wiesz o co chodzi więc fajnie by było jakbyś napisał co było nie tak w ten sposób zaspokoiłbyś moją ciekawość

Zdzichu
26-12-2005, 14:22
Problem nadal nie rozwiązany , choć pojawiły się nowe szczegóły. Prosiłem wiele osób żeby próbowały się zalogować na mojej stronie i prawie nikomu się to nie udało. Prawie bo jedna z osób zalogowała się a na dowód wpisała się do shoutboxa Osoba która się zalogowała ma nie polskie IP. Może to coś przybliży problem. Utworzyłem usera no którym każdy kto chciałby mi pomóc może się zalogować i sprawdzić czy mu sie uda ta sztuka.
Adres strony: http://5ligabielska.ovh.org/
Login: jacus
hasło: 12345
Wlasciwie było by szybciej postawić stronę na innym serwerze , ale problem tak mnie zaintrygował że drąże go dalej , może uda się go rozwiązać.

Problem nie jest w bazie msql bo podpiołem bazę z serwera na którym strona była wcześniej i też nie działa logowanie.

Zdzichu
25-12-2005, 19:23
Sprawa okazuje sie nie jest taka latwa jak pisal "deqko" bo dalej nie mam rozwizania i wyglda na to e trzeba bedzie przeniesc sie na inny serwer gdzienie ma tyle problemow co na 60free

deqko
23-12-2005, 13:39
Sprawa jest latwa:
gg: 9479985
Problem latwy
Napisz do mnie a pomoge
(no chyba, ze nie pomoge, ale to juz inna sprawa )

wicko
23-12-2005, 12:01
Hmmm no to sprawa wygląda dość nieciekawie. Jeśli wprowadzałeś ostatnio jakieś zmiany, na przykład hack do autologowania to prawdopodobnie to jest przyczyną, jeśli nie to nie wiem co może być nie tak, jakieś archiwum x

Zdzichu
23-12-2005, 10:41
Chmudy mam właśnie tak jak napisałeś.

wicko
23-12-2005, 10:02
Z tym phpMyAdmin to ja też nie mogę się tam dostać także w tym przypadku nie jesteś sam. Co do chmodów to katalogi powinny mieć 755 natomiast pliki 644 sprawdź czy tak masz bo to rzeczywiście może być przyczyną.

Zdzichu
23-12-2005, 09:39
Na dodatek od wczoraj nie mogę się dostać do phpMy admin. Hasło mam dobre bo strona działa. Może ktoś wie co jest grane?

Zdzichu
23-12-2005, 00:15
Faktycznie da się rejestrować tyle że nie da się potem zalogować, nie mogą też logować się użytkownicy którzy rejestrowali sie przed przeprowadzką. nie mogę nic znaleźć na forach. Już 2 razy przekopiowałem pliki ,i baze , te same pliki są na host.sk i tam dziala wszystko a na tym serwerze nie. Tylko czemu , może to sprawa ustawienia chmudów. może któryś plik musi mieć inne ustawienia. No nie wiem już sam jak nie znajdę rozwiązania to chyba zacznę szukać innego serwera.

THOR
22-12-2005, 23:59
Hmmm...no wlasnie sprawdzalem. Zarejestrowałem sie normalnie...ale zalogowac rzeczywiscie sie nie moge. Ani przez IE ani przez Firefoxa. Ale poszukaj na forum, gdzies zdaje sie juz byl temat z takim problemem.
Pozdrawiam

Zdzichu
22-12-2005, 23:43
Starzy użytkownicy nie mogą się logować a nowi nie mogą się zarejestrować.
Można to sprawdzić : http://5ligabielska.ovh.org
same problemy mam na tym serwerze. Nie wiem czemu?

wicko
22-12-2005, 10:48
Cytat Napisał Zdzichu
nie da się logować na stronie nie można się rejestrować
Chodzi ci o to że nie można się logować bo nie można się rejestrować, czy może o to że nie można się logować i nie można się rejestrować?

Zdzichu
21-12-2005, 22:18
Przeniosłem jPortal z haa.pl na 60free i wszystko działa tylko nie da się logować na stronie nie można się rejestrować. Do panelu admina loguje się bez problemu.