We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Dlaczego nie otrzymuję wiadomości na konto email


bobson144
19-12-2008, 19:41
Na bank jakiś filtr spamowy u Ciebie w kompie albo na serwerze .

spooky
07-12-2008, 23:10
Korzystam z RoundCube Webmail, czyli klienta dostarczonego przez OVH.

Tak, wysłałem sam sobie emaila. Nie doszedł :]

Zmieniłem adresy DNS tak jak mi radziłeś. Za kilka minut się dowiem, czy to wystarczy. Do tej pory DNSY smtp pop3 i mail wskazywały na ovh.net, podczas gdy domena zaparkowana jest na 8p.pl Zmieniłem DNS i teraz poczekam na rezultat.

Dzięki wielkie!!

spooky
07-12-2008, 19:58
Konfiguracja jest na OVH, gdyż wpierw tutaj parkowałem domenę. Ale ze mnie gupol, zapomniałem o tym nadmienić. Tak więc ustawienia serwera są standardowe.

Domena w podpisie...

Zaraz sprawdze, czy ta zmiana coś wniesie... Myślałem o tym, ale pomyślałem, że skoro wysyłanie działa to i odbieranie powinno. Tym mocniej w to wierzę, że mam ustawienia standardowe, ale zobaczymy.

Narazie dzięki za pomoc
Pozdrawiam

spooky
07-12-2008, 19:08
Witam.

Mam problem ponieważ nie otrzymuję wiadomości na konto email, a tylko mogę je wysyłać.

Domena jest zaparkowane na innym serwerze niż OVH, ale nie zmieniałem ustawień dot. serwera pop3, smtp, mail. Czy słusznie ?? A może stąd błąd?

Pisałem do Pomocy klienta przeszło tydzień temu, ale nie raczyli się jeszcze odezwać.