We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

E-mail - Mail Delivery Subsystem


Snoopp
30-11-2008, 21:57
Ok problem rozwiązany.

piotrkwiatkowski
21-11-2008, 08:42
Cytat Napisał Gamek
I działa, tyle że nie do końca. Cóż, każdy kto posiada własny serwer pocztowy ma prawo filtrować sobie na nim co chce a korzystając z niego dobrowolnie zgadzasz się na jego warunki. Zmień sobie dostawcę usługi na takiego gdzie takie maile przychodzą i problem zniknie.
Takie przekierowanie można było by zastąpić czymś w rodzaju przekazywania poczty ale nie bezpośrednio.
Np. masz konto username@domena.pl, robisz sobie przekierowanie na username@o2.pl i wszystkie maile wysłane na to konto są przesyłane na to drugie ale już z nadawcą username@domena.pl a nie z prawdziwym od którego dany mail wyszedł. W przesłanym mailu była by tylko informacja w dowolnym miejscu kto jest prawdziwym nadawcą tego maila. Problem by wtedy zniknął.
tak to właśnie rozwiązałem, dziekuję za pomoc

piotrkwiatkowski
20-11-2008, 20:18
Cytat Napisał mariano
Pomoge Ci wyciagnac odpowiednie wnioski: tego rodzaju przekierowania dzialaja bez problemu na skrzynki ovh, gmail, hotmail, yahoo itp. Tylko jakims trafem z polskimi serwisami sa klopoty.
no to tym bardziej bezsens, dla mnie przekierowanie to przekierowanie więc powinno działać.

mariano
20-11-2008, 11:56
Pomoge Ci wyciagnac odpowiednie wnioski: tego rodzaju przekierowania dzialaja bez problemu na skrzynki ovh, gmail, hotmail, yahoo itp. Tylko jakims trafem z polskimi serwisami sa klopoty.

piotrkwiatkowski
20-11-2008, 11:04
Cytat Napisał Gamek
Zasadniczo interesuje nas ten kawałek:

Connected to 193.17.41.47 but sender was rejected.
(220_mx7.go2.pl_ESMTP_Welcome?)|HELO_12.mail-out.ovh.net|250_mx7.go2.pl?)|MAIL_FROM:=550_Bad_SPF_records_for_[o2.pl:91.121.28.205],_see_http://spf.pobox.com/??|Remote host said: 550 Bad SPF records for [o2.pl:91.121.28.205], see http://spf.pobox.com/

Serwer OVH próbuje przesłać do o2 maila z nadawcą z @o2.pl i taki mail jest odrzucany ponieważ rekord spf w konfiguracji domeny o2.pl mówi jakie serwery mogą wysyłać wiadomości z tej domeny i nie są do adresy ip należące do OVH lecz do o2.
Nic na to nie poradzisz.
to takie przekierowanie nigdy nie będzie działać, to trochę bezsens

piotrkwiatkowski
20-11-2008, 09:14
Cytat Napisał Gamek
A niedostarczony mail powraca do nadawcy? Jeśli tak to pokaż wszystkie nagłówki tutaj albo (jeśli się wstydzisz) na pw. Prawdopodobnie mail jest odrzucany na serwerach obsługujących domenę tlen.pl ale w ciemno trudno cokolwiek stwierdzić. Jeżeli nie masz odrzuconego maila to pozostaje Ci napisać do obsługi tlenu, oni przegrzebią logi u siebie i będę w stanie powiedzieć coś więcej w tym temacie.
już wrzucam moment

Kod:
Hi. This is the qmail-send program at 12.mail-out.ovh.net.
I'm afraid I wasn't able to deliver your message to the following addresses.
This is a permanent error; I've given up. Sorry it didn't work out.

:
Connected to 193.17.41.47 but sender was rejected.
(220_mx7.go2.pl_ESMTP_Welcome?)|HELO_12.mail-out.ovh.net|250_mx7.go2.pl?)|MAIL_FROM:=550_Bad_SPF_records_for_[o2.pl:91.121.28.205],_see_http://spf.pobox.com/??|Remote host said: 550 Bad SPF records for [o2.pl:91.121.28.205], see http://spf.pobox.com/

--- Below this line is a copy of the message.

Return-Path: 
Received: (qmail 1991 invoked by uid 503); 20 Nov 2008 08:10:33 -0000
Received: from a0.ovh.net (HELO redirect.ovh.net) (213.186.33.60)
  by 12.mail-out.ovh.net with SMTP; 20 Nov 2008 08:10:33 -0000
Received: from redirect.ovh.net (HELO queue) ()
by redirect.ovh.net with SMTP; 20 Nov 2008 08:28:16 -0000
Received: from mx12.go2.pl (HELO poczta.o2.pl) (193.17.41.142)
  by redirect.ovh.net with SMTP; 20 Nov 2008 08:28:16 -0000
Received: by ORT (Ovh Redirect Technology) ver:1.0
< nadawca@o2.pl
> odbiorca@kwiatkowska.info >> odbiorca@tlen.pl (found)
Received: from poczta.o2.pl (mx12 [127.0.0.1])
by poczta.o2.pl (Postfix) with ESMTP id 1E9FE10402E
for ; Thu, 20 Nov 2008 09:10:30 +0100 (CET)
Received: from kwiatkowski (unknown [88.220.77.190])
by poczta.o2.pl (Postfix) with ESMTP
for ; Thu, 20 Nov 2008 09:10:29 +0100 (CET)
Message-ID: <7471C01C14E541C286571540832B4495@kwiatkowski>
Reply-To: "Piotr Kwiatkowski" 
From: "Piotr Kwiatkowski" 
To: 
Subject: test mail
Date: Thu, 20 Nov 2008 09:10:28 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: multipart/alternative;

X-Priority: 3
mam nadzieje że teraz coś pomożecie

piotrkwiatkowski
19-11-2008, 18:22
ja mam podobny problem i nie wiem jak go rozwiazac, no chyba że to tymczasowe, poniżej wiecej na temat problemu

Zrobiłem przekierowanie maila z adres@moja.domena.na.ovh.pl do odbiorca@tlen.pl, problem polega na tym że maile pisane na adres@moja.domena.na.ovh.pl trafiają bez problemu ze skrzynek wysylajacych z domen np. @interia.pl @onet.eu @demane.ovh.net, a jest problem tylko z jedną domeną mianowicie @tlen.pl dlaczego tak się dzieje proszę o rozwiązanie problemu.

Snoopp
15-11-2008, 14:05
Mam ustawione następująco:

Pole Rodzaj Konfiguracja Adres docelowy
.przyklad.pl MX 1 Przekierowania redirect.ovh.net

Akira
15-11-2008, 01:06
Na ślepo bez screenów
Zmienić rekord MX na adres serwera w ovh

Snoopp
15-11-2008, 00:57
Tzn co mam zrobić ?

Snoopp
04-11-2008, 17:52
poszly screeny na pw

Snoopp
03-11-2008, 16:17
W manager OVH - > Serwer wirtualny -> Emaile -> Przekierowania email ustawilem przekierowanie na adres mojej poczty w gmailu. tyle.. Działało teraz nie działa...

Snoopp
02-11-2008, 21:14
Tylko jaką konfiguracje ? ;>
Na normalny adres bez domeny dochodzą mi maile, a jak z przekierowaniem to nie dochodzą. W ustawieniach konta poczty dodałem domenę, więc nie wiem w czym może leżeć problem...tym bardziej, że wcześniej działało :/

Snoopp
02-11-2008, 19:31
Witam,
Ustawiłem sobie przekierowanie e-mail domenkę na pocztę gmail.com
Działało... niedawno zostałem poinformowany, że ludzie dostają e-mail zwrotny ze wystąpił błąd:
This is an automatically generated Delivery Status Notification

Delivery to the following recipient failed permanently:

kontakt@mojadomena.pl

Technical details of permanent failure:
Google tried to deliver your message, but it was rejected by the recipient domain. We recommend contacting the other email provider for further information about the cause of this error. The error that the other server returned was: 550 550 "Unknown User" (state 14).
Co zrobić? Czy może przyczyną być to, że zmieniałem adresy serwerów DNS ?

Z góry dziękuję