We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Support dostępny od poniedziałku do piątku od 8 do 18 i w sobotę od 10 do 18


Akira
27-10-2008, 21:33
Tak naprawdę konsultant przez telefon nie jest w stanie Ci zbyt dużo powiedzieć. Musi wiedzieć jaki serwer, jaka serwerownia, co się dzieje, dlaczego, po co, gdzie i kiedy. Chciałbyś przez te parenaście minut czekać z telefonem w ręku? Napisz na maila a konsultant na pewno dokładniej Ci odpisze bo bardziej sprawdzi problem.

Wojtass
27-10-2008, 09:57
Rzecz jasna otworzylem zgloszenie tylko chcialbym tez wyjasnien DLACZEGO moj serwer w piatki wieczorem zrywa polaczenie, zreszta praktycznie caly weekend wieczorami strony nie dzialaly.
Mam strony na serwerze ovh gdzie gwarantujecie dobra przepustowosc nawet SLA a moje strony nie dzialaly. a strony na jakis serwerach kimisufi, gdzie to tez idzie od was smigaly. tam nie ma sla. Zdecydowalem sie na drozsza opcje z SLA bo nie chcialem miec takich problemow. Wiec wychodzi na to ze lepiej kupic to tansze kimisufi ?

A teraz dzwonie od rana do dzialu technicznego i mam ifo: "nasi konsultanci sa zajeci, jestes pierwszy w kolejce" leci sobie muza czekam i znowu info "nasi konsultanci sa zajeci prosimy o cierpliwosc" potem leci muza i tekst "nasi konsultanci sa zajeci twoje miejsce w kolejce to dwa" pomyslalem sobie no trudno - polska ktos sie wepchnal (HAHAAHAHA LOL) a potem uslyszalem tylko nasi konsultanci sa zajeci prosimy zadzwonic pozniej i mnie rozlaczylo (pewnie wepchnelo sie przedemnie jeszcze z 5 osob)

kamil
26-10-2008, 20:44
Co się działo z Twoim serwerem? Masz możliwość zgłaszania awarii przez całą dobę, otwierasz zgłoszenie wraz z opisem. Czas odpowiedzi na zgłoszenie masz opisany na stronie.

Wojtass
25-10-2008, 15:36
No to chyba naprawde sa zarty. czy chcac zalatwic jakas usluge u operatora telefoni komorkowej pisze maila czy dzwonie ?
czy chcac zalatwic cos w banku pisze maila czy dzwonie ?
chcac zmienic jakis pakiet w telewizji pisze czy dzwonie ?
a moze niedlugo bedziemy wysylac SMS'y albo mms'y ze zrobionymi zdjeciami z problemem ?
skoro pan ktory siedzi w sobote i odpisuje maile zostal poproszony o kontakt telefoniczny to nie moze tego zrobic ?
skoro siedzi tam to nie moze siedziec tez przy telefonie ? :/
To wszystko jest smiechu warte

aneta
25-10-2008, 15:29
Support telefoniczny i mailowy jest czynny od poniedziałku do piątku od 8:00 do 18:00. W soboty i niedziele dostępny jest tylko support mailowy. Napisz email na pomoc[at]ovh.pl.

Wojtass
25-10-2008, 10:54
Co to ma byc ? zart ? piszecie ze obslugujecie a dzwonie i automat gada ze od poniedzialku do piatku
Jestem tak poirytowany wasza obsluga klienta i dzialaniem mojego serwera
ktory przy SLA premium w piatek od 18 do 24 wogole nie dzialal ze w poniedzialek zadzwonie i boguducha winna osoba bedzie nie milo potraktowana, tak nie milo jak wy traktujecie nas - KLIENTOW dzieki ktorym macie co do garnka wlozyc! - SKANDAL I KPINA !!