We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Rps1 --> Rps2


gutek
15-09-2008, 14:43
Zgłosiłem przez managera. Ticket nr: 13405. Przez 8h nie dostałem żadnej odpowiedzi.

voldemortsgirl
15-09-2008, 14:38
To jest właśnie problem z jakim należy się zwracać do supportu technicznego.

Zapraszamy

gutek
15-09-2008, 13:27
Czy ktoś z OVH może coś na to poradzić?

gutek
20-08-2008, 10:15
Witam,

czy ktoś już dokonywał przejścia z RPS1 na RPS2? Interesuje mnie jak dokonywane jest przejscie. Tzn.:

1. czy wystapiły jakies problemy (czy przejscie wykonano faktycznie w 5 min)
2. czy usługi przed przejściem sa stopowane (dziala tam postgresql mysql itp, nie chce żeby bazy się rozsypały)
3. czy jak opłace zamówienie to sam mogę wybrać w panelu kiedy proces migracji ma się zacząć, czy może jest to dokonywane automatycznie kiedy zaksięgują wpłatę.

Pozdrawiam