We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

AKTYWACJA USŁUGI 60free


kituch
05-06-2008, 13:49
już wszystko działa bez problemowo

mariano
29-05-2008, 10:08
Zabawa w automat telefoniczny konieczna jest tylko przy zamawianiu 60free. Jesli chcesz kupic hosting w ovh, nie musisz przez to przechodzic; wystarczy zlozyc zamowienie na stronie i oplacic fakture.

damian
29-05-2008, 09:49
a ja nazekalem na www.hekko.pl i na www.cba.pl uptime bardzo kiepski szybko sie wyniosłem od nich, może sie teraz coś zmieniło ale nie sądze.

2shade
28-05-2008, 23:05
szukaj innego serwisu hostingowego..

sprawdz może tu .:

http://www.yoyo.pl/ - przestrzen na www 150mb czyli ok 3 razy wiecej niz na tym smiesznym OVH i max. rozmiar bazy danych to 75 mb a nie 4mb jak w postaci owego zalosnego serwisu na jakim sie znajdujemy.

www.hekko.pl - pakiet starter na początek do zwykłej www ci wystarczy a kosztuje niecałe 25zł na rok. 512mb i transfer miesieczny 2gb.

www.cba.pl - świetna ilość miejsca bo aż 1gb do tego za darmo i przestrzen mailowa na 2,5gb

to chyba najciekawsze propozycje.
Tutaj nie ma sensu sie za przeproszeniem pieprzyć.
Ja osobiście mam hosting w hekko i nie narzekam.

Krokus
27-05-2008, 09:41
Mam podobny problem. Podaję prawidłowy numer telefonu komórkowego, a automat w ogóle do mnie nie dzwoni... dostaję wiadomość, że telefon był zajęty, co jest bzdurą. (próbowałem już dwa razy i wciąż to samo)

jedyne co mi radzą w pomocy, to spróbować aktywować ponownie... no ale ileż można.

Rozwiązujecie podobne problemy, czy też mam szukać innego serwisu hostingowego?

michalg
13-05-2008, 12:48
Poleciłem jakiś czas temu usługę 60free znajomemu, niestety nie był w stanie aktywować usługi (zły kod) - założyłem, że wina leżała po jego stronie.
Dzisiaj natomiast samemu chciałem założyć konto, wszystko OK do momentu aż nie zadzwonił automat - prosi o wprowadzenie kodu - wpisuję - niestety wprowadzony kod jest nieprawidłowy...
Głupio narzekać na darmową usługę, ale od 1,5 roku jestem klientem OVH, płacącym za hosting i domeny, więc jednak sprawa jest trochę przykra. Poza tym mogę założyć, że jeśli będzie konieczność potwierdzenia telefonicznego zakupu usługi płatnej lub przedłużenia usługi wcześniej wykupionej, będę miał problemy...

EDYCJA: Próbowałem na dwóch różnych aparatach (SE i Nokia), na różnych ustawieniach, z włączonymi dźwiękami klawiszy i bez tego - niestety bez powodzenia.

Łabędź
09-05-2008, 14:22
Cytat Napisał 2shade
Problem z mojego punktu widzenia został rozwiązany.

W jaki sposób ?
A no taki że wykupiłem usługę w porzadnym serwisie hostingowym.
Dziękuję OVH, za
- stracony czas,
- nerwy,
- kompletna olewkę ze strony adminów/pomocy,
- za brak chęci i próby rozwiązania istniejącego problemu,

Z całą pewnościa będę oradzać jakąkolwiek styczność z serwisem OVH znajomym jak i osobom szukającym hostingu darmowego czy też nie.

Żegnam i nie dziękuję za współprace bo takowej nie było.
ojej

P.S. w ciągu ostatnich 24h zostały założone 86 konta. Szczęściarze.

pozdrawiam

Crzysiek1
09-05-2008, 14:17
To pewnie przez tę czcionkę!!!
Gdybys od razu wybrał płatną oferŧę poszloby Ci tak gładko jak w tej innej firmie
Tak już jest, że jesli cos jest za darmo to wymagac za wiele nie możesz

2shade
09-05-2008, 11:57
Problem z mojego punktu widzenia został rozwiązany.

W jaki sposób ?
A no taki że wykupiłem usługę w porzadnym serwisie hostingowym.
Dziękuję OVH, za
- stracony czas,
- nerwy,
- kompletna olewkę ze strony adminów/pomocy,
- za brak chęci i próby rozwiązania istniejącego problemu,

Z całą pewnościa będę oradzać jakąkolwiek styczność z serwisem OVH znajomym jak i osobom szukającym hostingu darmowego czy też nie.

Żegnam i nie dziękuję za współprace bo takowej nie było.

2shade
07-05-2008, 19:45
ciezko w komorc enie miec wlaczonego wybierania tonowego, poza tym sprawdzalem toz 3 roznych telefonow komorkowych.

jezeli sie da z kmorki ptowierdzic przelew bankowy ( zmojego aparatu) to nie widze problemu by sie nie dalo wpisac durnego kodu.

powtarzamt o co napisalem na stronie wczesniej, ze pdoczas zakladania konta wyraznie pisze ze nalezy podac numer tel KOMORKOWEGO.
wiec zadne stacjonarne nie wchodza w gre.

Łabędź
07-05-2008, 17:45
Cytat Napisał 2shade
to ciekawe bo dzisiaj zakladam znowu konto ( chyba juz 6ty numer telefonu)
A masz włączone wybieranie tonowe?

pozdrawiam

2shade
07-05-2008, 17:04
to ciekawe bo dzisiaj zakladam znowu konto ( chyba juz 6ty numer telefonu) - gowno do mnie dzwoni - wpisuje kod i ?

KOD NIEPRAWIDŁOWY

pytanie z innej beczki - co nalezy wcisnac po podaniu kodu ?
Bo albo k%@$! mac nalezy wcisnac jakis amgiczny przy$%@# guziczek o ktorym nie ma informacji ani od automatu ani tym bardziej na stronie przy zakladaniu zamowienia albo ktos tu w ciula leci twierdzac ze da sie zalozyc konto ;]

luckycrown
05-05-2008, 22:23
Dzisiaj załozyłem nowe konto, aktywacja przeszła bez problemowo, wpisany kod - poprawny, usługa aktywowana.

2shade
05-05-2008, 16:15
i co ?
Nikt nie zareaguje a maszyna jak cieła w ciula tak dalej bedzie ciąć ??

2shade
03-05-2008, 12:06
tu nie chodzi o to, ze automat nie dzwoni, tylko że nie akceptuje kodu jaki mu sie podaje !!
Ludzie czytajcie ze zrozumieniem.

luckycrown
03-05-2008, 11:37
Zakladalem nowe konta tydzien temu, aktywacja dzialala bez problemów, nawet jak zakladasz po godzinie 21:00 to automat dzwodzi kolejnego dnia z samego rana ok 8:00 (automat dziala od 8:00 do 21:00)

2shade
03-05-2008, 10:34
frragment dyskusji z innego forum na ktorym przesiaduje


Dziwne, ja niedawno zakładałem tam konto, zero problemów. Wydaje mi się że na 1 numer telefonu zakładałem więcej niż 2 razy, ale tutaj mogę się mylić.

*** Dodano o 10:05:46: *** (Autoscalanie)

Jednak masz rację, próbowałem dzisiaj założyć konto, i rzeczywiście nie można aktywować telefonicznie - kod nieprawidłowy
Tak więc jak widac nie tylko mnie się tyczy taki problem.
A wydaje mi sie, że na stronie głownej powinna widnieć informacja, że albo rejestracja jest zamknięta albo maszyna strzeliła focha...

2shade
03-05-2008, 00:03
nie ma za co przepraszać.
Mysle ze admini powinni za przeproszeniem ruszyć tyłki i albo zmienić albo dodać nową opcję aktywacji konta. :/

Nie pamiętam dokładnie od kiedy ale od jakiegoś czasu jest ten błąd.
Pamiętam, że rejestrując się pierwszy raz - podawałem obecny numer komórki który jest niezmiennie od może 2 lat w bazie danych. (wiem bo ost. sprawdzałem w opcjach konta).
Numer się zgadza, wszystko się zgadza - 4 cyfry wpisuje poprawnie i ?
i nic..
tak jak wtedy tak i teraz.
Mam zakładać 50 zamówien na 60freee i wykupić 60 starterów w sieciach komówkowych az może w końcu tepa maszyna załapie ??

ehhhhhhhhhhh
żal...

Akira
02-05-2008, 22:54
Przepraszam nie na czasie jestem...

2shade
02-05-2008, 21:57
Cytat Napisał Akira
Z tego co wiem nie działa na telefonach VOIP. Z normalnymi stacjonarnymi pięknie działa. Tzn. tak było z rok temu
Po pierwsze - aktywacja odbywa się z KOMÓRKI

Telefonu stacjonarnego NIE POSIADAM !
a nawet jesli tak to nie ma on wybierania tonowego!!!!

poza tym gdzie tu do ciężkiej cholery jest mowa o telefonie stacjonarnym ??

Aktywacja usługi 60free jest możliwa po podaniu numeru telefonu komórkowego . W razie pytań prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta.
System aktywacji telefonicznej weryfikuje zgłoszenia codziennie w godz. 8-21.

Akira
02-05-2008, 20:58
Z tego co wiem nie działa na telefonach VOIP. Z normalnymi stacjonarnymi pięknie działa. Tzn. tak było z rok temu

drverde
02-05-2008, 20:56
Potwierdzam :> jeszcze chyba nikt nie mial problemu z ta twoją maszyna.

2shade
02-05-2008, 20:55
Kiedy właśnie numer jest prawdziwy - zarówno ten pierwszy który był podany (jakies 2 lata temu) jak i obecny... od tamtej pory były już problemy z tym pustym automatem :/
Dziś jest to samo...

to jest po prostu paranoja...
Jakby nie mozna było tego po ludzku aktywować tylko za pośrednictwem jakiegoś syfu który nie potrafi 4 cyfr rozpoznać...

Do tego na jednym numerze mozna chyba tylko 2 razy spróbowac aktywacji..
A jak nie to co ?? mam k*** nowy numer tel. kupić ?
2 durne długie lata i nadal ten sam problem..

Lord Mati
02-05-2008, 20:23
Musisz podać swój numer telefonu(prawdziwy)

2shade
02-05-2008, 20:14
Pytanie banalne - zapasy cierpliwości wyczerpane.

ILE numerów telefonu mam wykorzystać i ile razy mam wpisac kod aby ta cholerna maszyna w koncu go zaakceptowała ??

Krew człowieka zalewa gdy po 2153619236 próbie aktywacji cholernego konta słyszy że kod jest nieprawidłowy...

ponawiam więc pytanie ile numerów tel. jeszcze mam zużyć ??