We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

RPS: zamykanie w przypadku braku płatności


drverde
03-05-2008, 07:37
To chyba logiczne ze trzeba bylo zautomatyzowac co kto zaplacil a co nie .. w przypadku xxxx maszyn raczej recznie za duzo roboty jest :>

Akira
02-05-2008, 22:44
Uff już myślałem, że ogólnie serwery RPS im się nie opłacają i zamierzają wyrzucić je z oferty. Przydałby się oficjalny tłumacz bo już szukałem nowego serwera dla siebie...

jiko
02-05-2008, 22:37
Kolega friend troche źle przetłumaczył komunikat.
W poprawnym tłumaczeniu chodzi mniej więcej oto że zastosowali taką samą politykę w stosunku RPS jaką mają dla Serwerów Dedykowanych. Czyli po nie opłaceniu RPS'a na kolejny cykl rozliczeniowy, jest on zamykany( lub jak ładniej brzmi zablokowany i usuwany). Użytkownicy którzy opłacają normalnie(tzn na bierząco) nie mają się co martwić.

Akira
02-05-2008, 21:57
To jakiś żart?

friend
02-05-2008, 21:06
Polska wersja mniej wiecej brzmi tak:

Cześć, zakładamy zamknięcia RPS ostatecznie, jak się okazało z nonpayment. Procedura jest dla dedykowanego kelnera. RPS nie zapłacone są w trakcie zamknięcia.

Pozdrawiam
Oktawa


Mi już RPS zamkneli ;p Ale i tak wykupie go w wakacje, bo za tą cenę taki sprzet przy odpowiednich ustawieniach udzwignie co nie co.

oles@ovh.net
02-05-2008, 19:08
Witam,

Uruchomiliśmy procedurę automatycznego zamknięcia serwerów RPS w
przypadku braku płatności, identyczną jak dla serwerów dedykowanych.
Nieopłacone serwery RPS są w trakcie zamykania.

Pozdrawiam, Octave