We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Problem ale malutki :)


Spoko
05-12-2005, 17:57
no jak zwykle deqko dzieki wielki

deqko
05-12-2005, 17:25
no to ja pomoge

kod to
a nie

pozdrawiam

Spoko
05-12-2005, 16:00
Witajcie mam problemika małgego hehehe.No ok przechodze do rzeczy więc moj problem polega na tym że chcę sobie wstawić obrazek do bloku menu w jportalu.No to przechodzę do kopiowania obrazka na serverek no i wszystko cacy.Loguje sie do panelu administratora i tworzę nowy blok menu i wnim chce miec fotografie więc wpisuje kod i sprawdzam czy jest na stronie od¶wierzam www i nie widac obrazka co może być nie wiem

-----------

Pomożecie chyba co? hehe licze na was