We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Przypomnienie hasła


CNK
15-04-2008, 17:39
poczta była na moim serwerze i chyba z nią było coś nie tak - zmieniłem pocztę na inny hosting i zadziałało

drverde
14-04-2008, 09:15
hmm a gdzie masz maila tego co tam wpisales ?
Jak na onecie to maile giną, lub ida z tydzien czasu
jakna wp potrafia iść 3 dni
Tlen - ewentualnie w spamie ci go umiesci ale ekspresowo dochodzi ( jest to jedyna pocza komercyjna z ktorzej korzystam nie wliczając serwerów pocztowych na moim wlasnym serwerze )
Interia - dochodzi albo odrazu, albo po 3-4 godzinach
Gazeta - albo dojdzie, albo nie

Nie wiem wiec z jakiej poczty korzystasz.

CNK
13-04-2008, 21:45
witam, właśnie napisałem kolejnego e-maila.

kamil
13-04-2008, 02:44
Sprawdzałeś może czy mail nie trafił do folderu spam?

Jeżeli ciągle nie będziesz miał hasła, to proponuję następujące rozwiązanie:

1. kontakt z supportem, to sprawdzą, czy email został do ciebie wysłany i problem nie leży po stronie serwerów mx providera.
2. jeżeli email wyszedł, a ty go nie dostałeś, to przesłanie procedury zmiany adresu email.
3. jeżeli email nie wyszedł, to sprawdzimy dlaczego tak się stało

CNK
12-04-2008, 20:16
Chciałbym chociaż dane potrzebne do kolejnej wpłaty (przedłużenie domeny).
Posiadam jedynie wydrukowaną kartkę z nr zamówienia, i cenami i e-mail, na który przypomnienie i tak nie przychodzi..

CNK
12-04-2008, 02:12
sprawdzałem..

drverde
11-04-2008, 22:46
Sprawdz cos w spamie może jest?

CNK
07-04-2008, 20:02
wysyłałem i dalej nic

Pik-Pok
06-04-2008, 18:45
wyśli wiadomość w takim razie na pomoc@ovh.pl. nie zapomnij tylko podać nic handle i wyjaśnij w czym problem.

CNK
06-04-2008, 18:42
tak, wiem, jak podaje się zły e-mail, to pisze że nie znaleziono nic handle do podanego e-maila.. Szkoda tylko że na poprawny adres nic nie przychodzi..

Pik-Pok
06-04-2008, 18:41
pamiętaj, że musisz podać ten adres e-mail, który podałeś podczas rejestracji nic handle. na ten adres też jest wysyłane nowe hasło (a właściwie link do jego odzyskania, który jest aktywny godzinę czasu).

CNK
06-04-2008, 17:52
Witam, chciałem skorzystać z przypomnienia hasła na https://www.ovh.pl/cgi-bin/nic/nicPassword.cgi, podałem swój email, pisało:

Został znaleziony identyfikator klienta

Otrzymasz email zawierający informacje dotyczące zmiany hasła.

Aby kontynuować procedurę, sprawdź swoją skrzynkę email (poczekaj, aż wiadomość zostanie dostarczona)
lecz nie dostałem żadnego e-maila.. próbowałem kilka razy już od kilku tygodni.. Czy jest na to jakiś inny sposób?