We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

VoIP alpha 1.02: darmowe rozmowy na numery francuskie


Crzysiek1
12-09-2008, 23:05
moje spostrzezenia:

dlugi czas wybierania numeru (jak wyzej), czasami dzwiek dzwonka jest czasami nie.

jakosc i stabilnosc polaczenia do sieci komorkowej (plus) jest zdecydowanie gorsza niz polaczen z telefonami stacjonarnymi (b. dobra jesli nie rewelacyjna).

rozne czasy naliczania rozmowy - komorkowe praktycznie ok. 15sek, stacjonarne 1:20-1:50 (byc moze dla bilingu jakas uwaga)

pomiedzy komunikatorami polaczenia bez zastrzezen - testowane zdecydowanie najdluzej.

djmerlin
10-07-2008, 10:58
Czy do testowania usługi SIP wystarczy konto 20GP ?

-K@mil-
07-05-2008, 13:10
Takie moje spostrzeżenia na szybko - strasznie długo czeka się na wybranie numeru. Od wpisania numeru i kliknięcia połącz trzeba czekać od 9 do 12 sekund żeby w ogóle usłyszeć dźwięk dzwonka. Bardzo często jest też tak że jest dobry sygnał, i wychodzi na to jakby druga strona nie odbierała, a telefon wcale nie dzwoni! (sieć Orange), albo słychać głos że abonent nie jest dostępny.

Dalsze uwagi wkrótce

-K@mil-
06-05-2008, 20:22
Uaktywniłem na jednym z moich maili "Telefonie VoIP" ale nie dostałem żadnego maila. Co dalej zrobić?

EDIT:

Już mam, informacje przychodzą na adres dla którego aktywowaliśmy VoIP. Zabieram się za testy.

oles@ovh.net
06-04-2008, 17:36
kubeczeq a écrit:
>
> Mozna prosic o dane ?
>
> username, password, SIP server?


juz powiedzilem: trzeba miec konto virtual.


kubeczeq
06-04-2008, 13:57
Mozna prosic o dane ?

username, password, SIP server? I jaki dtmfmode wybrac

kubeczeq
06-04-2008, 02:11
Asterisk zainstalowany, aczkolwiek moja wiedza na tym polu jest marna. Wydaje mi sie, ze potrzebuje teraz danych od OVH do sip.conf (?)

Moze sobie jednak daruje te testy...

Niemniej, dziekuje za dobre checi

EDIT: mam tez konto na pbxes.com

PBXes is a hosted PBX service which runs like a voicemail service or an email server in a data center.

Like a classical PBX it serves as the bridge between your organisation (the extensions) and the public telephone network (the trunks). Thus it optimises both your internal and external communications. As trunks any SIP providers may be used. Per-minute charges are paid to your SIP providers, not PBXes. Extensions may be SIP phones, combinations of GSM and SIP phones, or existing, classical extensions called by using one of your trunks.

oles@ovh.net
06-04-2008, 01:34
kubeczeq a écrit:
>
> Chodzi o oferte OVH?
> Serwer dedykowany + RPS.


znasz asterisk ? jezeli nie to latwiej z virtual hosting: 5 minutes
i jest konto SIP i potem mozna dzwonic.


kubeczeq
06-04-2008, 01:18
Chodzi o oferte OVH?
Serwer dedykowany + RPS.

oles@ovh.net
06-04-2008, 01:10
kubeczeq a écrit:
>
> Jak mozna zapisac sie do testow ?


masz konto w virtual hosting ?


kubeczeq
06-04-2008, 01:01
Jak mozna zapisac sie do testow ? Czy w Polsce w ogole mozna?

oles@ovh.net
05-04-2008, 23:16
Witam,

Po piątkowych testach na numerach stacjonarnych we wszystkich
5 krajach Europy, rozpoczynamy testy dla połączeń z numerami
komórkowymi w tych krajach (FR/DE/PL/UK/ES).

Od tej pory macie możliwośc dzwonienia na wszystkie numery
telefonów w w/w krajach. Połączenia na numery stacjonarne
są ograniczone do 120 sekund, a na telefony komórkowe do
30 sekund.

Celem testów jest sprawdzenie naszej infrastruktury oraz
przetestowanie różnych konfiguracji SIP dla połączeń przychodzących
oraz wychodzących.

Jedno pytanie pojawia się regularnie: kolejność używanych kodeków.
Jeżeli chodzi o kolejność kodeków dla telefonów SIP, proponujemy
ich używanie w następującej kolejności:
- G729 (jedna rozmowa zużywa 8Kbps)
- G711 u (jedna rozmowa zużywa 64Kbps)
- G711 a (jedna rozmowa zużywa 64Kbps)

Rozmowy do innych krajów BE/CH/LU/NL/PT/CZ/RU/ ... zostaną dodane
w następnym tygodniu. Kończymy automatyczną konfigurację naszej
infrastruktury w zależności od posiadanej oferty (aktualnie proponujemy
jedynie darmowe połączenia z limitem czasu - do celów testowych).

Dziękuję za Wasze opinie odnośnie jakości połączenia, kodeków z których
korzystacie, numerów na które dzwonicie i z których odbieracie
połączenia.

Pozdrawiam, Octave