We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Support 7/7


utf
16-04-2008, 12:05
Jak już napisałem ovh to dobra firma. Zgadzam się z większością tez psych0l.

Również czekam na support z odpowiedzą poniżej 24h (w końcu na stronie piszecie 4 godziny jak coś jest nie tak ze sprzętem).

Bruno: oj no tak się akurat złożyło, że w ovh mam dedyki, w ovh.de też

Dobrze, że tu istnieje to forum i pewne informacje są przekazywane co wg mnie jest dużym plusem ovh

psych0l
16-04-2008, 03:14
zeby nie bylo ze tylko narzekam bo pewnie wiekszosc osob i moderatorow zna mnie na tym forum tylko od tej strony to musze napisac ze ciesze sie iz OVH planuje moze w przyszlosci wrzucic 24godzinny support. Fajnie by bylo jakby moze odpowiedz na maila byla krotsza niz 24 godziny ale nie oczekuje wszystkiego naraz. Co do hetznera to moze i ich support jest fajny ale oni maja dziwne cholerne zwyczaje limitowania serwera jak tylko za duzo pasma sie zuzywa w OVH tez to jest ale nie tak jak w hetzner - bo oni potrafia przelaczyc serwer na te pasmo 10 mbps z lossem po 70% i jak sie cos musi zrobic po ssh to mozna sobie herbate i kolacje zrobic zanim sie zalogujesz. Czekam na kolokacje czekam na ten support na ktory czekalem tyle czasu. OVH mi sie podoba to dobra firma i naprawde od kiedy mam u nich serwer a jest to chyba z 6 miechow to wszystko jest okej - moze procz karty sieciowej realteka ktora sie wiesza troche ale coz nie moge oczekiwac wiele po serwerze za 300zl / miech

Pozdrawiam

Bruno
16-04-2008, 00:29
Cytat Napisał utf
Oles zawsze tu mówił, że support jest drogi i w ogóle.

Co mi nie pasuje w ovh z supportem?

- brak kontaktu z kompetentnymi ludzmi
To support, Ovh nie zatrudni tam inżyniera...

By nie było, że nie mam porównania to ostatnio przeniosłem jeden server z ovh na hetzner.de
Tak, wiemy, czwarty raz mówisz. Znane ze DE wszystko robią lepiej.

utf
16-04-2008, 00:02
Oles zawsze tu mówił, że support jest drogi i w ogóle.

Co mi nie pasuje w ovh z supportem?

- brak kontaktu z kompetentnymi ludzmi
- brak bezpośredniego kontaktu z administratorami w francji (np po angielsku)
- długi czas odpowiedzi na pytania natury technicznej. (ja naprawdę nie wymagam odpowiedzi na pytania typu jak zainstalować.... Ale fajnie by było gdyby support działał lepiej na pytania związane z problemami z sprzętem)

By nie było, że nie mam porównania to ostatnio przeniosłem jeden server z ovh na hetzner.de żeby spróbować czegoś innego, a przy tym trochę zaoszczędzić. Support jest tam naprawdę ok

- odpowiedź bardzo szybka na maila (ok 5minut czekania)
- wiadomość wysłana bezpośrednio do administratora który może pomóc np podpinając za darmo konsole (tak KONSOLE a nie jakąś imitacje konsoli jak w ovh)
- kontakt w języku angielskim
- support od 6:30 - 22:45 w tygodniu i od 10 - 17 w weekendy

Widać, da się i to za 49 euro / msc

Czekam, aż ovh będzie na podobnym poziomie
Bo do dziś nie miło wspominam wyłączenie na cały dzień servera bo ktoś mi go Dosował. Potem próba wmówienia, że ktoś mi się na niego włamał ;P Mimo, że z mrtg jak byk było widać, że ruch był wyłącznie w stronę servera.


Nie zamierzam bynajmniej rezygnować z usług ovh, jednak uważam, że trzeba was trochę zmobilizować

kamil
20-03-2008, 15:24
Czas na kilka wieści ze świata supportu, 2 tygodnie po uruchomieniu
dyżurów weekendowych. Przypominam, że w soboty, niedziele i dni
wolne macie Państwo możliwość wysyłania pytań do supportu
handlowego i technicznego na tych samych zasadach, co w tygodniu.
Oddźwięk jest bardzo pozytywny, szczególnie jeżeli Klienci czekali
specjalnie do poniedziałku, żeby zgłosić problem z działaniem usługi.
Pracownicy BOK są do dyspozycji przez cały dzień, o różnych godzinach,
a czas oczekiwania na odpowiedź został zmniejszony do ok. 24 godzin.
Ilość zapytań, które otrzymujemy przez 2 dni, nie odbiega od średniej
ilości z tygodnia. Na tym poziomie support spełnił swoje zadanie.

Aktualnie pracownicy BOK pełnią dyżury o różnych porach dniach, głównie
po to, aby odpowiedzieć na pytania Klientów, którzy preferują tryb dzienny,
albo nocny. Po zakończeniu testów godziny pracy zostaną oficjalnie podane
na naszej stronie.

Będziemy wdzięczni za wszelkie sugestie związane z ulepszeniem pracy
weekendowej, godzinami funkcjonowania, ułatwieniem kontaktu z nami.

Przypominam również, że w te święta, będziemy do Państwa dyspozycji.
Zachęcamy do korzystania z naszej pomocy

Crzysiek1
11-03-2008, 10:09
szczegolnie ciekawie wyglada "modyfikacja systemu supportu" czyli to co najbardziej chodzilo mi po glowie...

pozdrowka

kamil
11-03-2008, 09:32
Mam przyjemność was poinformować, że od tego weekendu uruchamiamy support 7-dniowy. Na razie w wersji testowej, na okres 1 miesiąca, więc nie znajdziecie dokładnych informacji na naszej stronie, ale support fizycznie będzie dostępny, zapewniam

Czego możecie od nas oczekiwać?
1. Obecności w godzinach roboczych w weekend. W praktyce to znaczy, że otrzymacie odpowiedzi na swoje pytania najpóźniej w ciągu 24 godzin, z naciskiem na dany dzień roboczy. W zeszłą sobotę już pracowaliśmy w tym trybie. Głównie po to, żeby zobaczyć, jakiego rodzaju problemy zgłaszacie w weekendy. Wychodzi na to, że nie ma żadnej reguły. Każdy problem może się zdarzyć, dlatego będziemy dostępni przez większą częśc dnia, zarówno support handlowy jak i techniczny. Po miesiącu określimy na stronie takie informacje jak godziny pracy i dostępne kanały komunikacji, ale wstępnie będziemy odpowiadać na emaile.

2. Możliwości zgłoszenia problemów z działaniem maszyny. Macie problem z hardware'm. To już nie będzie problem. Mail na pomoc@ovh.pl i planujemy interwencję. Pracujemy również nad modyfikacją systemu supportu. Więcej nie mogę wam zdradzić, ale powiem tylko, że znikną problemy z pisaniem za każdym razem jaką maszyną dzierżawicie i jaki jest wasz identyfikator klienta

3. Informacji handlowych, żeby kupować jeszcze więcej serwerów dedykowanych, bo przecież też po to tu jesteśmy Macie pytania handlowe? Żaden problem. Im więcej, tym lepiej.

Każda beta charakteryzuje się możliwością przekazywania nam waszych opinii. Tak też będzie w tym przypadku. Wysyłajcie wszystkie opinie na kamil@ovh.pl. Żaden email nie będzie zignorowany