We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Głupi problem


wrwrwr
15-01-2008, 17:18
Wygląda na to, że w przypadku zmiany serwera system w ogóle nie wysyła listy z zamówieniem. Ponowiłem operację i w "Historii emaili" mam już list o dokonaniu opłaty, ale ani jednego o zamówieniu. Trochę to mylące, szczególnie jeśli się nie "kliknie tutaj".

wrwrwr
15-01-2008, 13:53
Jakieś ~3 godziny temu zamówiłem zmianę serwera wirtualnego z 1M na 1G, ale przez przypadek zamknąłem managera przed zrobieniem przelewu.

List w rodzaju "Zamówienie xxxxx" wciąż nie przyszedł, więc nie mam jak zapłacić Sprawdziłem, że nie został też złapany przez filtr antyspamowy. Potencjalnie może to być jakiś greylisting, ale w takim wypadku zamówienie zapewne wygaśnie zanim list dojdzie...

Czy to może być normalne opóźnienie z waszej strony? Czy powinienem złożyć zamówienie jeszcze raz? Czy jeśli złożę zamówienie jeszcze raz i ewentualnie zignoruję poprzednie to będzie to jakiś problem?