We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Strony PTC


rogusz9
04-11-2007, 19:03
Siema polecam klikanie w reklamy zero inwestowania tylko zarobek. Za każdą reklamę płacą na ogół 1 centa ale najlepszy jest system polecający za każdego poleconego otrzymamy 100% jego klików + parę centów. Może sie to wydawać niewiele ale jeśli będziemy zarejestrowani w klikunastu firmach no to mnożnik mamy niezły. Oto bilans
* Ty klikasz 10 reklam dziennie = 0.10 $!
* 30 zwerbowanych osób klika 10 reklam na dzień = 3.10 $!
* Twoje tygodniowe zarobki = 21.70 $!
* Twoje miesięczne zarobki = 93.00 $!
To jest właśnie najlepsze nawet nie musisz zbyt wiele klikać,a kasa spływa od poleconych, którzy przy tym oczywiście nic nie tracą.
To nie jest bujda każdy może sprawdzić sam podaje tylko wypłacalne firmy:

Wordlinx
Każdy link warty 1c.
Wypłata na paypal od 10$
Dziennie linków od 6-10(8 centów na dzień)
Link rejestracyjny: http://wordlinx.com/?r=35748

ClixMania
Wartość linka 0.5c i 1 cent
Możliwość wypłaty na paypal i e-gold
Minimum do wypłaty 6,99$
System poleconych 50%
Moja sugestia: bardzo dużo reklam 7 po południu i 7 wieczorem razem 14!!!
(14 centów za dzień)
Link rejestracyjny: http://www.clixmania.net/?r=359
Uwaga!!!Za każde 4 $ wyklikane przez osobe która sie zarejestrowała z mojego linku prześle mu na konto paypal 1 dolca!!! :-P (Jeśli oczywiście wypłace kase z danej firmy ale nie powinno być problemów)

Bux to
Wartość linka 1 cent
Możliwość wypłaty na paypal
Minimum do wypłaty 10$
System poleconych 100%
Moja sugestia: bardzo dobra firma zwłaszcza jeśli chodzi o system poleconych za każdego poleconego 100% twojego zysku z jego klikania każdy na tym zyskuje, koło 8 stałych reklam na dzień(8 centów za dzień)można wyciągnąćz samego klikania jeszcze więcej bo to jest specyficzna reklama wrzucająca co chwile szybkąreklame która po chwili znika także dziennie pojawia sie ponad 100 reklam( tylko człowiek musiałby cały dzień odświeżać strone i klikać hehe)
Link rejestracyjny: http://bux.to/?r=rogusz9
Uwaga!!! Za każde 2 $ wyklikane przez osobe która sie zarejestrowała z mojego linku prześle mu na konto paypal 1 dolca!!!:-P (Jeśli oczywiście wypłace kase z danej firmy ale nie powinno być problemów)

Paid.nu
Wartość linka 1 cent
Możliwość wypłaty na paypal
Minimum do wypłaty 10$
System poleconych 100%
7 linków na dzień(7 centów na dzień)
Link rejestracyjny: http://paid.nu/?r=rogusz9
Uwaga!!! Za każde 2 $ wyklikane przez osobe która sie zarejestrowała z mojego linku prześle mu na konto paypal 1 dolca!!! :-P (Jeśli oczywiście wypłace kase z danej firmy ale nie powinno być problemów)

Clix4Coins
Za sam zapis bonus 3$
Wartość linka 3 centy!!!
Możliwość wypłaty na paypal
Minimum do wypłaty 20$
System poleconych: 1 cent za każdy klik poleconego
4 linki na dzień(12 centów na dzień)
Link rejestracyjny: http://clix4coins.com/index1.php?ref=rogusz9
Uwaga!!! Za każde 3 $ wyklikane przez osobe która sie zarejestrowała z mojego linku prześle mu na konto paypal 50 centów!!! :-P (Jeśli oczywiście wypłace kase z danej firmy ale nie powinno być problemów)

DaddyBux
Wartość linka 1 cent
Możliwość wypłaty na paypal
Minimum do wypłaty: 8.90 $
System poleconych: 100%
Koło 6,7 linków na dzień(7 centów na dzień)
Link rejestracyjny: http://www.daddybux.com/?r=rogusz9
Uwaga!!!Za każde 2 $ wyklikane przez osobe która sie zarejestrowała z mojego linku prześle mu na konto paypal 1 dolca!!! :-P (Jeśli oczywiście wypłace kase z danej firmy ale nie powinno być problemów)

TitanClicks
Wartość linka 0.5c i 1 cent
Możliwość wypłaty na paypal
Minimum do wypłaty 10$
System poleconych: 100%
Około 5,6 linków na dzień(6 centów na dzień)
Moja sugestia: bardzo doświadczona firma losowe bonusy w zakładce your stats, Your Lottery Tickets jak jest dostępny to możemy wygrać nawet 10$
Link rejestracyjny: http://www.titanclicks.com/signup.php?ref=rogusz9
Uwaga!!!Za każde 350 klików osoba która sie zarejestrowała z mojego linku dostanie na konto paypal 1 dolca!!! :-P (Jeśli oczywiście wypłace kase z danej firmy ale nie powinno być problemów)

Firma: Extreme-Ads
Typ firmy: PTC
Wartość linka: 1 c
System poleconych: 50%
Minimum do wypłaty: 15$
Wypłaty na: PayPal
Link rejestracyjny: http://www.extreme-ads.net/register.php?r=rogusz9
Uwaga!!! Za każde 4 $ wyklikane przez osobe która sie zarejestrowała z mojego linku prześle mu na konto paypal 1 dolca!!! :-P (Jeśli oczywiście wypłace kase z danej firmy ale nie powinno być problemów)

Myśle że na razie starczy tych firm aczkolwiek ja jestem zarejestrowany w około 40 firmach
lecz ja podałem te najbardziej zaufane firmy żadne scamy. Oczywiście udział w tych firmach jest bezpłatny polecam założenie konta na paypalu i klikać.
Pozdrawiam wszystkich i do roboty hehe :mrgreen:
Extra BONUS: Jeśli dana osoba wyklika liczbe wymaganych reklam niech napisze mi na priva swój nick którego używa w danej firmie i adres mailowy swojego paypala