We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Problem z MySQL

lukasgo
29-08-2007, 16:01
Niestey we wszystkich, które potrzebują sql w zapytaniach jest wartość default przy auto-increament, więc będę musiał sobie odpuścić ten dział download. Dzięki za pomoc.

mariano
29-08-2007, 15:09
Cytat Napisał lukasgo
W takim razie proszę o pomoc, w edycji zapytania. Jestem laikiem jeśli chodzi o sql i nie wiem, jak to zrobić.
Nie ma sensu, zebys poprawial za kogos oprogramowanie. Jesli te skrypty maja tak lamerskie bledy, lepiej znajdz sobie inne - po co sie meczyc...

lukasgo
29-08-2007, 14:48
W takim razie proszę o pomoc, w edycji zapytania. Jestem laikiem jeśli chodzi o sql i nie wiem, jak to zrobić. Próbowałem postawić download by bastek - tylko na php - http://urszul.ovh.org/down ale też nie reaguje

mariano
29-08-2007, 14:09
Cytat Napisał lukasgo
Podejrzewam, że to bład polecenia, lecz jest to gotowy skrypt i podobno "u innych działa"
Nie wierze, ze u innych dziala. Zob http://www.mysql.org/doc/refman/5.0/...ate-table.html

Note: There can be only one AUTO_INCREMENT column per table, it must be indexed, and it cannot have a DEFAULT value.

lukasgo
29-08-2007, 13:56
Witam! Ja mam podobny problem. Chcę zainstalować na stronie dział download. - w systemie pafiledb 3. po wrzuceniu plików na serwer, ustawieniu chmodów i wpisaniu bazy danych podczas procesu instalacji nic się nie dzieje. gdy próbowałem zaintalować inne menedżery download'u - phpdownload - to przy wykonywaniu zapytania "CREATE TABLE Downloads (
DownloadID int(11) DEFAULT '0' NOT NULL auto_increment,
Name varchar(80),
Description text,
FileSize int(11),
FileName varchar(255),
DownloadCount int(11),
Category int(11),
Redirect varchar(255) DEFAULT '',
PRIMARY KEY (DownloadID)
);" i
"CREATE TABLE Download_Cat (
DownloadCatID int(11) DEFAULT '0' NOT NULL auto_increment,
CatName varchar(50),
PRIMARY KEY (DownloadCatID)