We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Warning: mysql_fetch_array(): supplied argument is not a valid MySQL result resource

stefek99_
23-06-2007, 15:06
Wiem ze temat pojawial sie juz pare razy, no ale...

Jestem laikiem, skorzystalem z gotowego szablonu i troche sie zdziwilem kiedy komunikat jak wyzej.

http://www.compzone.org/art-System+k...+w+php-33.html

Kod:

System komentarzy oparty na bazie MySQL

Komentarze

Dodaj nowy komentarz
"; //jeżeli zmienna id nie ma przypisanej wartości $wynik = mysql_query ("SELECT * FROM komentarze WHERE zatwierdz=1 order by nr desc;"); //wybieramy zatwierdzone komentarze i segregujemy według pola nr od wartości największej do najmniejszej print"
    "; while ($rekord = mysql_fetch_array ($wynik, MYSQL_NUM)) { //mysql_fetch_array() zwraca nam tablicę indeksowaną numerycznie, gdzie indeks zaczyna się od 0 (MYSQL_NUM) print "
  • ".$rekord[2] = stripslashes($rekord[2]).", ".$rekord[1] = stripslashes($rekord[1]).", ".$rekord[3]."
  • "; //w pętli while wyświetlamy po kolei wszytskie komentarze w kolejności treść, pseudonim (nick), data } print"
"; }else if ($id=='nowy') { //jeżeli zmienna id zawiera wyraz nowy print "
"; //wyświetlamy formularz do wpisania komentarza print "

Nowy komentarz:

"; print "
"; print "Pseudonim:

n "; print "Treść:

n"; print ""; print "