We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Do Łabędzia


deqko
27-11-2005, 20:51
taki maly offtopik:
Łabędź - dasz sie zaprosic na moje forum ?
Napisz co o tym sądzisz, bo i tam mozna pomagac ludziom
Prosze, napisz

Łabędź
27-11-2005, 19:58
Cytat Napisał deqko
Sorak ze post pod postem
Łabędź ...
Troche juz czekam...
Daj znak co dalej...
Sorry, że tak długo, ale naprawde teraz nie za bardzo mam czas.O banerach pamiętam. Dam Ci znać jak coś ruszymy.

pozdrawiam

deqko
27-11-2005, 11:52
Sorak ze post pod postem
Łabędź ...
Troche juz czekam...
Daj znak co dalej...

deqko
18-11-2005, 20:35
Wiem wiem juz jak to zrobic, ale chwilowo sie nie wyrabiam (tzn. mam inne zajecia) ale w wolnym czasie napewno to zrobie

JaFranek
18-11-2005, 20:19
Banner o rozmiarze 400 kb to stanowczo za dużo. Grafika całej strony (Layout) często nie przekracza 50 kb a tu sam baner 400. Użytkownik modemu musi czekać 80 sekund na wczytanie samego bannera. Musisz jeszcze nad nim popracować albo ewentualnie zrezygnować z jakichś efektów.

Łabędź
18-11-2005, 12:58
Cytat Napisał deqko
To dobrze

Moze jakies wymagania co do kolorow, itp. ?
Jest OK.

pozdrawiam

deqko
18-11-2005, 12:43
To dobrze

Moze jakies wymagania co do kolorow, itp. ?

Łabędź
18-11-2005, 12:41
Cytat Napisał deqko
Blad poprawiony
"Mnie ostatecznie to się bardzo podoba." :-)

pozdrawiam

deqko
18-11-2005, 12:20
Blad poprawiony

Prosze teraz o ocene :]

Adamdo
18-11-2005, 11:59
Cytat Napisał deqko
nr.2 blad ? Jaki ??? Ja tam nie widze Opisz dokladniej
jest frre, a ma być free

deqko
18-11-2005, 11:19
Sprawdz teraz - czy takie "cudo" ( ) moze byc ??

Ew. podaj argumenty za i przeciw
---
edit: wrzucilem na ovh serwer i podmienilem kod jak teraz to wyglada ?

Łabędź
18-11-2005, 11:11
Cytat Napisał deqko
Ten 1 - zoptymailzowany do ok 450 kb - moze byc ?
Zawsze to troche mniej :-)

pozdrawiam

deqko
18-11-2005, 11:08
Ten 1 - zoptymailzowany do ok 450 kb - moze byc ?

Łabędź
18-11-2005, 11:03
Cytat Napisał deqko
Nieporownywalnie brzydko to wyglada
Nieprawda - w przypadku grafiki takiej jak banery paleta kolorów nie musi być tak rozbudowana. Można ją tak dobrać, żeby strat jakości wogóle nie było. Na 100% nie korzystasz w przypadku tych banerów z wszystkich 256 kolorów.

pozdrawiam

deqko
18-11-2005, 10:58
Qrde...

Nieporownywalnie brzydko to wyglada

Nie moga byc takie ???
----
Sprawdze tego linka

Łabędź
18-11-2005, 10:51
Cytat Napisał deqko
Czym mozna to "zmniejszyc" ? Bo jak zrobie to "ubogie" w grafike, to to juz fajne nie bedzie
Doradz cos
Można użyć np. mniejszej liczby kolorów, zamiast 256 32 albo i 16. Przy odpowienim doborze palety, strat jakości nie będzie.

http://www.seyboldreports.com/Animat...staticols.html

pozdrawiam

deqko
18-11-2005, 10:46
Czym mozna to "zmniejszyc" ? Bo jak zrobie to "ubogie" w grafike, to to juz fajne nie bedzie
Doradz cos

Łabędź
18-11-2005, 10:44
Cytat Napisał deqko
Co TY Łabędź na to ?
Graficznie bardzo fajne, ale strasznie ciężkie!

Banery raczej nie powinny przekraczać 200KB.

pozdrawiam

deqko
17-11-2005, 16:17
nr.2 blad ? Jaki ??? Ja tam nie widze Opisz dokladniej

Adamdo
17-11-2005, 16:03
nr.2 > błąd!!!!!!!!

deqko
16-11-2005, 21:41
No to jedziemy

Nr1:

Kod:
Nr2:

Kod:
Nr3:

Kod:
Ja osobiscie bym proponowal nr 3 jako na glowna strone 60free zamiast tamtego
Co TY Łabędź na to ?

Łabędź
16-11-2005, 21:35
Cytat Napisał deqko
Zrobilem juz 2 bannery i robie dalej
Umiescze je, jak dojdziemy "do konca" z nasza "umowa"

Pozdrowionka
---
edit: juz 3
Ale ten 3 mi wyszedl mioooodzio (znaczy sie, ze jest zarabisty)
Tak trzymać! :-)

pozdrawiam

deqko
16-11-2005, 16:55
Zrobilem juz 2 bannery i robie dalej
Umiescze je, jak dojdziemy "do konca" z nasza "umowa"

Pozdrowionka
---
edit: juz 3
Ale ten 3 mi wyszedl mioooodzio (znaczy sie, ze jest zarabisty)