We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

jeszcze raz .htaccess! plis help!

lukasz_w
03-12-2005, 21:11
Cytat Napisał Łabędź
???

Dlaczego?

IMHO jest to rozwiązanie bardzo proste, a jednocześnie elastyczne.

pozdrawiam
No wlasnie dlatego, ze jak juz u gory napisalem, co bym nie kombinowal to niestety stronka totalnie siadal (server error) a po tej podmianie plikow smigalo jak zloto...
choc pewne te problemy byly spowodowane tym ze jednak ja jestem zieloniutki i pewnie cos zle zrobilem... to najbardziej prawdopodobe...
pozdr

dominika
29-11-2005, 14:08
Cytat Napisał oloams
Co dokładnie ma być w pliku htaccess?? Mógł by ktoś wklejć zawartość pliku na forum, lub podesłać mi na maila gotowy? Z góry dzięki.

SetEnv PHP_VER 4

pozdrawiam

oloams
29-11-2005, 13:51
Co dokładnie ma być w pliku htaccess?? Mógł by ktoś wklejć zawartość pliku na forum, lub podesłać mi na maila gotowy? Z góry dzięki.

Spider
27-11-2005, 20:34
thx za wszystko i sorki ze tak meczylem ale i tak szczerze mowiac to nei kapuje tego mimo to jeszcze raz thx za zmiane ( dobrzez ze sa na swiecie jeszcze tacy ludzie )

deqko
27-11-2005, 20:26
Łabędź podziwiam Twoją wytrzymałość do klijętów
(oczywiscie tez wspolczuje )

Łabędź
27-11-2005, 19:56
Cytat Napisał Spider
sod.ovh.org
Nie 'htaccess.txt', a '.htaccess'!!!

grrrr

P.S.
Kod:
sod/www# mv htaccess.txt .htaccess
, więc nie musisz się już trudzić...

pozdrawiam

Spider
27-11-2005, 11:59
sod.ovh.org

deqko
27-11-2005, 11:50
usun koncowke *.txt
plik ma byc .htaccess a nie .htaccess.txt

Łabędź
27-11-2005, 09:22
Cytat Napisał Spider
dobra to powiem po koleii co i jak robie a wy mi poweicie co robie źle ok??
najpierw otwieram notatnik wklejam co mam wklejić i zapisuje jako .htaccess.txt
otwieram TC i wklejam ten plik tak ze poźniej na koncie widze htaccess i www.
wchodze na moja strona.ovh.org/phpinfo.php i wyświetla mi że mam wersję v.5 coś tam