We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Radio internetowe


kacper
07-12-2005, 01:10
Jeśli chcesz założyć sobie radio to użyj serwera ShoutCast (http://www.shoutcast.com/download/). Jest darmowy, a producentem jest Nullsoft (to ten od Winampa). Pamiętaj tylko że do takiej zabawy potrzeba naprawde niebylejakiego łacza i nawet najszybsza neostrada Ci nie wystarczy, chyba że chcesz mieć max 20 słuchaczy. Nie biorę już pod uwagę limitów narzucanych przez TPSA.

PETEREK
19-11-2005, 00:24
Da sie ale tylko z twojego kompa. Zobacz tutaj http://www.skylove.pl/music.php z nowszym winampem tez to zrobisz.

cinek_suw
16-11-2005, 13:12
A mam pytanie jest jakis program ktory puszcza muzyke z mojego komputera mozna dodac wlasny glos i autoppilota ?? POZDRO

Łabędź
15-11-2005, 20:42
Cytat Napisał cinek_suw
Jak zrobic radio internetowe?? Prosze o odpowiedz. (Jesli to mozliwe to prosze o taki opis zeby postawic radio na serverze 60free zeby dzialalo 24/7) Pozdro
Wykupić streaming, licencje do praw do publicznego odtwarzania, stałe łącze dla strunienia i już :-)

Na 60free się nie da. Wogóle za darmo to się nie da - streaming bardzo lubi generować duży transfer, a to niestety kosztuje.

pozdrawiam

cinek_suw
15-11-2005, 20:08
Jak zrobic radio internetowe?? Prosze o odpowiedz. (Jesli to mozliwe to prosze o taki opis zeby postawic radio na serverze 60free zeby dzialalo 24/7) Pozdro