We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Błędny E-mile


mjhal
07-12-2006, 18:36
Dzięki

E-mail zmieniłem od razu jak się zorientowałem, że jest błędny.

Żwirek
07-12-2006, 11:10
Zaloguj sie do Managera v3 i popraw adres email, nie mozna wysłać ponownie maili bo idą z systemu na adres podany w nic handle. Zamówienie jest ważne 14dni, w tym czasie należy je opłacić. W Twoim przypadku zrób tak:
zmień adres email w Managerze v3, zatwierdź zmianę
złóż nowe zamówienie
opłac je

mjhal
06-12-2006, 17:49
Podczas rejestracji podałem błędny e-mail.

Prawdopodobnie po rejestracji jako nawy klient ovh i złożeniu zamówienia na ofertę domena @pl + 1000gp został wysłany do mnie e-mail.

Czy mógłbym dostać tego e-mail jeszcze raz, albo czy mógłby mi przynajmniej ktoś powiedzieć, co jest w tym liście?

Druga sprawa, złożyłem zamówienie, ale nie udało mi się dzisiaj zapłacić, czy ktoś wie (i mi powie) jak długo jest ważne zamówienie złożone przeze mnie? (czy będę musiał zaraz złożyć nowe, bo to stare wygaśnie?

Z góry dzięki za pomoc.

P.S.: Proszę o nie komentowanie tego że pomyliłem się dwukrotnie wpisując swój własny e-mail