We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

register_globals -> off

Jamci
24-06-2009, 21:00
Pytanie może okazać się błahe, ale nie znam się po prostu...

Która wartość register_globals powinna być wyłączona: Local Value, czy Master Value?

lukitychy
10-01-2008, 17:11
Bardzo przydatne, tak też zrobiłem.
Pytanko moje jak Register Globals Emulation zrobić na off??

alex51
22-06-2007, 16:24
Dokladnie przed chwilą miałem komunikat w Joomla o potrzebie takie zmiany i zastosowałem wpis:
SetEnv REGISTER_GLOBALS 0
SetEnv ZEND_OPTIMIZER 1
SetEnv MAGIC_QUOTES 1
SetEnv PHP_VER 5

w pliku .htaccess

Po odświeżeniu strony komunikat zniknął. Sprawdziłem ustawienia serwera testem phpinfo i potwierdziło sie, ze zmienna register globals jest ustawiona na OFF.
Chcąc samemu sprawdzić informacje na temat w/w jak i innych danych serwera wystarczy wkleć do Notatnika następującą zawartość:
phpinfo()
?>
Zapisać jako infophp.php
Wstawić na serwer w katalogu www. W przeglądarce wpisać adres:twojadomena.pl/infophp.php i pokaże się wszystko na temat serwera.

Łabędź
02-02-2007, 08:09
Cytat Napisał Maker3
Aby wyłączyć register globals mam napisać na pomoc czy wystarczy zmienić coś w pliku .htaccess?
http://pomoc.ovh.pl/KonfiguracjaPhp

pozdrawiam

Maker3
01-02-2007, 18:52
Cytat Napisał Łabędź
Prawdopodobnie w przeciągu miesiąca udostępnimy taką możliwość.
Wydaje mi się, że minał miesiąc od tego posta.

Aby wyłączyć register globals mam napisać na pomoc czy wystarczy zmienić coś w pliku .htaccess?

john23
17-10-2006, 15:38
Cytat Napisał Łabędź

pozdrawiam
ok !
poczekam

dziękuję za odpowiedź

Łabędź
17-10-2006, 09:15
Cytat Napisał john23
to znaczy że nie ma szans za zwiększenie bezpieczeństwa na koncie 1000gp?

bądź co bądź jest to komercyjna usługa, w której ofercie zapewniacie m.in o bezpieczeństwie, a register_globals to chyba istotny parametr mający wpływ na bezpieczeństwo serwisów,