We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

pomoc@ovh.pl


Olivia
10-07-2006, 11:06
Po restarcie wszystko wróciło do normy.

Łabędź
10-07-2006, 09:38
Cytat Napisał Olivia
Czy u kogokolwiek przy systemie Linux Plesk użycie ramu non stop jest na poziomie 90% nawet bez dodawania własnej bazy oraz plików?
Wszystko to sa zapytania mysql do bazy której nie ma.Tzn. tak wynika z odpowiedzi na moj mail sprzed paru dni.
Jak określasz poziom zużycia RAM? Linux lubi dużo rzeczy buforować.

pozdrawiam

Druciak
08-07-2006, 18:29
Cytat Napisał Łabędź
To ile tych interwencji już miałeś ???
Czas interwencji zależy też od rodzaju kłopotu. Niektóre można zrobić w 15min, niektóre nie...
Moim kłopotem był prawie zawsze (zawsze w przypadkach o których myślę)
"machine sur " kernel panic - not syncing vfs :unable to mount root fs on unknown block","

Nie powiem było sporo ;-)

Jednak było tylka kilka interwencji (ze 2, może 3) których się nie spodziewałem. Reszta to była moją zasługą, bo miałem problem z odpaleniem własnego kernela na Celeronie. Już kiedyś o tym pisałem...
(Nie licząc też wadliwej maszyny którą dostałem, która nie była wstanie działać dłużej niż 24h :-) )

Czasami jest tak że jak wywale serwer to mail że on nie działa nawet po pół godziny nie przychodzi... W sumie mógłbym kiedyś sprawdzić co i jak, ale po co... Po prostu brałem i restartowałem z menadżera (bo mineło te pół godziny od ostatniego restartu... )

Tak więc mam dość spore doświadczenie jeśli chodzi o interwencje w ovh.

Olivia
07-07-2006, 15:53
Czy u kogokolwiek przy systemie Linux Plesk użycie ramu non stop jest na poziomie 90% nawet bez dodawania własnej bazy oraz plików?
Wszystko to sa zapytania mysql do bazy której nie ma.Tzn. tak wynika z odpowiedzi na moj mail sprzed paru dni.

Wievior
07-07-2006, 15:33
Słabo działające konta. Co dzisiaj dzieje się z kontami? www.lfc.pl - to "moje" i działa tak pół na pół. Raz się nie ładuje, by potem 10 sekund później przy przeładowaniu się załadować...

Olivia
07-07-2006, 13:07
Jednak bez kłopotów sie nie obejdzie. Non stop mam uzycie ramu na poziomie 95%. nawet jak system był czysty i mojej strony na niej nie bylo.

Łabędź
07-07-2006, 09:45
Cytat Napisał Druciak
Co do pomocy 24/7 przez administratorów w serwerowniach, to mam co do nich pewne wątpliwości. Z pół roku temu ich interwencje były zdecydowanie szybsze.... 10-15 min od awarii i już ktoś starał się sprzęta reanimować. Teraz jest troszkę gorzej, czasami to ponad godzinę się czeka.
To ile tych interwencji już miałeś ???
Czas interwencji zależy też od rodzaju kłopotu. Niektóre można zrobić w 15min, niektóre nie...

pozdrawiam

Druciak
06-07-2006, 17:07
Tak tak, automatyczna reinstalacja serwera to fajna sprawa :-)

Co do pomocy 24/7 przez administratorów w serwerowniach, to mam co do nich pewne wątpliwości. Z pół roku temu ich interwencje były zdecydowanie szybsze.... 10-15 min od awarii i już ktoś starał się sprzęta reanimować. Teraz jest troszkę gorzej, czasami to ponad godzinę się czeka.

Olivia
05-07-2006, 20:04
Zmieniłam juz na Linux Plesk. Dziękuje za naprowadzenie.

aneta
05-07-2006, 13:34
Cytat Napisał Olivia
Wogóle niemoge sie z zadnym panelem administracyjnym połaczyc. Serwer nie odpowiada, tylko ssh działa.
Jeśli wybrałaś serwer dedykowany z systemem Debian, to dostępne będzie tylko połączenie przez ssh. Możesz zmienić dystrybucję w managerze.


Pomoc techniczna 24/7 to pomoc techniczna administratorów, którzy pracują 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę w naszej serwerowni i interweniują w przypadku problemów sprzętowych. Jeśli chodzi o emaile, to odpowiadamy na wszystkie wiadomości. Jeśli sprawdzenie problemu wymaga więcej czasu, odpowiedź może zostać wysłana trochę później (po rozwiązaniu problemu).

Olivia
04-07-2006, 20:06
Witam ponownie
Dzisiaj około godziny 17 serwer mi udostepniono juz. Jednakze po kilku minutach otrzymałam informacje o usterce:

"Nasz system monitoringu wykrył usterkę na Twoim serwerze XXXX
w dniu Tue Jul 4 20:27:04 CEST 2006"

Wogóle niemoge sie z zadnym panelem administracyjnym połaczyc. Serwer nie odpowiada, tylko ssh działa.

Kiedy usterka zostanie naprawiona?
[W mailu pisało: Nasze ekipy dostępne w Paryżu przyjęły zgłoszenie i powinny
interweniować w ciągu X minut od tej chwili jeżeli Twój serwer
rzeczywiście wymaga interwencji.].

niczeQ
01-07-2006, 15:19
Watpie ze maile trafiają do spamu...
mam wrazenie coraz czesciej iz w ciagu 5 minut odpisuja na "wygodne" maile...
pozostale albo przypadkowo dostają nóg i gdzies uciekają... albo po dluzszym czasie jest odpowiedz.... a nie usmiecha mi sie ciągłe wydzwanianie tam....

muchakk
01-07-2006, 15:11
Ja jestem nowym użytkownikiem ovh.pl i jak naraizie pomoc techniczna odpisuje mi wciagu 5 minut od wysłania mojego maila. Niczeq moze twoje maile ida w ovh do spamu ;d jak narazie moja ocena dla ovh to 9,5/10 zawsze moze byc lepiej fakt po godzinie 17 nikt juz mi nie odpisuje na maile wiec tak jak niczeq napisał pomoc techniczna 24/7 to istnie kłamstwo



Pozdrawiam muchakk

niczeQ
01-07-2006, 13:55
ja tylko dodam.... iz sam czekalem na server okolo tyg. (mimo zapewnien iz server bedzie w ciagu 72h)

teraz zastanawia mnie dlaczego w ofercie jest podane... w cenie...
" Pomoc techniczna 24/7 "
owszem, pewnie technicy na miejscu w razie usterek ktore sa stwierdzane automatycznie interweniuja... ale co to jest za pomoc techniczna z ktora nie ma sie kontaktu ???
24/7 czyzby wedlug OVH to bylo od poniedziałku do piątku od 9 do 17 ?
wedlug mnie to jest 8/5
a to sie ma nijak do "gwarantowanej w cenie" pomocy technicznej 24/7
ale coz... poczekam jeszcze troszke na odp. na maile ktore wyslalem wczoraj i przedwczoraj....

Olivia
01-07-2006, 10:00
Właśnie zamówiłam tego 300G.

I nadal czekam.

Exx
01-07-2006, 07:39
Z tego co mi powiedzieli, to są jakies problemy z serwerami z serii 300G Wiec jesli zamowilas dedyka z tej wlasnie serii to pewnie sobie jeszcze poczekasz, tak jak i ja ( u mnie to trwa juz ponad 10 dni.

PS czy wiadomo kiedy problem zostanie rozwiazany ??

Olivia
30-06-2006, 12:55
Witam

Wczoraj złozyłam zamówienie, dostałam odpowiedź, iż jest w realizacji. Dziś chciałam sie dowiedzieć kiedy bedzie wszystko gotowe.
Postanowiłam zadzwonić. Jednakże infolinia albo jest zajeta albo nikt sie nie zgłasza. Jesli się sytuacja nie zmieni bede musiala prosić o zwrot pieniedzy.

Czy mogę liczyć na jakąś reakcje?

Exx
30-06-2006, 07:48
A ja juz czekam ponad tydzien na uruchomienie dedyka Napisałem już kilka maili i za każdym razem otrzymuje odzew że zamówienie jest w realizacji. Czy tylko ja mam takiego pecha ?

kamson
13-06-2006, 12:07
ja tez serwer dedykowany wstal po 20 min od wplacenia kasy dostalem maila z danymi do logowania. Inna sprawa ze miesiac czekalem az ktos mi pleska 8 zainstaluje i byla nawet interwencja i zainstalowanie serwera. Wkoncu zrobilem to sam bez reinstalacji itd. Na szczescie ovh dodalo okres oczekiwania do okresu rozliczeniowego czym bylem mile zaskoczony.

MicroTech
07-06-2006, 00:20
Ja tam żadnych problemów nie miałem

kamil
30-05-2006, 15:34
Cytat Napisał debianuser
Acha jeszcze jedno moze dajcie jeszcze tansza oferte na servery dedykwoane ale powiedzmy beda to start250 E czyli edukacyjne i jakies tam mniejsze limity co do GB i cena powiedzmy 60 zl ale oczywiscie taka opcje bedzie mogla jedna osoba wykupic max na 3 lub 4 miesiace po tym czasie format itd... i nastepny mysleliscie moze o takiej ofercie?? 4 miesiace do duzo jak na nauke a kazdemu sie przyda wy bedziecie szczesliwi bo klienci klienci beda szczesliwi ze moga sie nauczyc w miare rozsadnych cenach
procesor taki aby mozna bylo uruchomic linuxa unixa etc... hdd minimum 10 GB co o tym sadzicie ? bo nie bede ukrywal mi bedzie sluzyl do nauki ten server a u siebie nie moge bo mam tylko jeden komp i wszyscy z niego korzystajka w domu
Jeżeli chodzi o fizyczne maszyny dedykowane, to rozwiązanie praktycznie niemożliwe. W rachubę wchodzą jedynie maszyny współdzielone o przestrzeni dyskowej x MB. Mamy taką ofertę w planach.

debianuser
29-05-2006, 18:52
kamil naprawde miloby bylo gdyby wszystko zadzialalo no w koncu musi kiedys dzialac teraz juz wiem co jest zgrane wiec jest ok

A ja mowie na serio gdybym otworzyl taka firme wiem jaki trzeba miec wklad wiem ile to pracy bedzie kosztowalo tylko jest zawsze jedno ale

Acha jeszcze jedno moze dajcie jeszcze tansza oferte na servery dedykwoane ale powiedzmy beda to start250 E czyli edukacyjne i jakies tam mniejsze limity co do GB i cena powiedzmy 60 zl ale oczywiscie taka opcje bedzie mogla jedna osoba wykupic max na 3 lub 4 miesiace po tym czasie format itd... i nastepny mysleliscie moze o takiej ofercie?? 4 miesiace do duzo jak na nauke a kazdemu sie przyda wy bedziecie szczesliwi bo klienci klienci beda szczesliwi ze moga sie nauczyc w miare rozsadnych cenach
procesor taki aby mozna bylo uruchomic linuxa unixa etc... hdd minimum 10 GB co o tym sadzicie ? bo nie bede ukrywal mi bedzie sluzyl do nauki ten server a u siebie nie moge bo mam tylko jeden komp i wszyscy z niego korzystajka w domu

kamil
29-05-2006, 18:22
Cytat Napisał debianuser
i co z tego jak sie pisze na pomoc jesli i tak nikt nie odpowiada albo nikt nie i8nformuje gdyby ktos poinformowal nawet ,gdyby taka awaria 5 minut by byla to ile by nerwow mniej itd...
całkowicie się zgadzam. niestety o tej sprawie dowiedzieliśmy się dzisiaj rano

Cytat Napisał debianuser
kaczor napisales :
kurcze lepszej oferty niz wasza nie znajde :? mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze
nie zakładam innej opcji...

Cytat Napisał debianuser
Wiesz ja gdybym sie uparl to bym firme hostingowea otworzyl i to taka ze mur beton 50 % konkurencji by odpadlo ale wiesz licze sie jak narazie z kosztami a one sa nie male
zawsze popieramy taką inicjatywę!

debianuser
29-05-2006, 17:10
i co z tego jak sie pisze na pomoc jesli i tak nikt nie odpowiada albo nikt nie i8nformuje gdyby ktos poinformowal nawet ,gdyby taka awaria 5 minut by byla to ile by nerwow mniej itd...

kaczor napisales :
kurcze lepszej oferty niz wasza nie znajde :? mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze

Wiesz ja gdybym sie uparl to bym firme hostingowea otworzyl i to taka ze mur beton 50 % konkurencji by odpadlo ale wiesz licze sie jak narazie z kosztami a one sa nie male

kaczor
29-05-2006, 17:04
kurcze lepszej oferty niz wasza nie znajde :? mam nadzieje ze wszystko bedzie dobrze

kamil
29-05-2006, 16:58
Też zauważyliśmy ten problem. Jest on o tyle uporczywy, że dotyczy jedynie 2 lub 3 zamówień Osoby odpowiedzialne zostały o tym poinformowane z samego rana i walczą. Planujemy go rozwiązać do jutra. W każdej chwili gwarantujemy też zwrot kosztów. W razie pytań zapraszam na pomoc, o ile to nie zostało jeszcze zrobione.

debianuser
29-05-2006, 16:55
napisali w mailu dziekujemy za zaufanie jak narazie zaufanie praktycznie 0 % i komu tu ufac?

kaczor
29-05-2006, 16:05
ja juz tam tyle maili wyslalem i zadnej odpowiedzi z ich strony ;/

debianuser
29-05-2006, 15:44
kaczor a dzwoniles do nich bo ja gdy dzownie np. teraz to nikt nie odpowiada
oj chyba mi sie wydaje ze ja podziekuje ovh i zazadam mojej wlasnosci czyli kasy
nie odpuszcze im tego a napewno swoijej kasy

i cos mi sie wydaje ze jednak nie ominie mnie spotkanie z moim ulubionym gosciem do ktorego przychodze tylko w ostatecznosci

debianuser
29-05-2006, 14:00
ja tez mam tego dosyc ja kdo jutra rana nie bede mial w ostatecznosci servera zazadam zwrotu kasy

kaczor
29-05-2006, 13:52
mnie juz tez to zaczyna denerwowac najpierw mowiono mi ze server dostane w piatek, dzisiaj jest poniedzialek i nikt na maile nie odpowiada!
Jak tak dalej bedzie to tez chce zwrotu pieniedzy.

debianuser
29-05-2006, 13:23
ja do jutra czekam jesli nie to pisze maila dzwonie a jak to nie pomoze to pozostanie mi tylko jedno aby odzyskac swoja kase

Pani Aniu numer zamowienia juz dawno wyslalem kilkarazy dzwonilem mam juz dosyc tego czekania. tak jak napisalem czekam do jutra ponziej dzwonie jesli to nie pomoze to ... zostanie mi tylko jedna rzecz

P.S oczywiscxie czekam do tej samej godziny co dostalem od was maila ze kasa wplynela i prosze czekac...

kaczor
29-05-2006, 13:12
dokladnie mam ten sam problem tylko ja juz czekam 6 dni.
numer zamowienia wyslalem do pomocy, ale zadnych odpowiedzi...

aneta
29-05-2006, 12:07
Proszę przesłać numery zamówień, które zostały opłacone a nie zostały jeszcze zrealizowane na adres pomoc@ovh.pl.

Pozdrawiam

debianuser
29-05-2006, 11:47
leci 4 dzien servera jak nie ma tak nie ma zadnych info czy cos sie dzieje czekam max 1 dzien pozniej zazadam wplaty i ide do innej firmy hostingowej

debianuser
28-05-2006, 05:24
uff to dobrze juz myslalem ze sie liczy od dnia wplaty ale kazdy moze sie mylic co nie
takze jestem spokojny ze cos nie tak powiem ze mam ku temu powody raz juz trafilem na firme hostingowa stracilem ponad 200 zl tez na server dedykowany miesiac mina serva nie bylo i kasy wiec dlatego powiedzmy ze panikuje

I dlatego przepraszam tych z ovh

felek
27-05-2006, 18:14
czas działania liczy się od chwili uruchomienia serwera, a nie od daty wpłaty na konto pieniędzy...

debianuser
27-05-2006, 16:06
fajnie zamowilem zaplacilem w piatek czekam 3 dni 3 dni leca czyli bede sie cieszy;l z servbera 3 dni krocej jesli to tak ma byc sprawa to tylko ten miesiac bede mial serv tutaj w tej firmie

Andrzejas
27-05-2006, 15:18
Gdzieś tam kiedyś widziałem że chyba nie, że trzeba czekać do poniedziałku

debianuser
27-05-2006, 14:40
Czy pomoc pracuje tez i w sobote ??
kupilem server dedykowany wczoraj zaplacilem od razu do tej pory nie mam zadnego maila ani servera moze ktos by napisal w jakich godzinach mozna sie np. kontaktowac mailowo i jaki jest czas oczekiwania na odpowiedz