We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

serwer


Łabędź
09-07-2005, 13:12
Cytat Napisał Huragan
Z poczatku mozna bylo sie zalogowac przez putty lecz nagle urwalo sie polaczenie putty i nie mozna sie zalogowac serwer pinguje lecz brak dostepu do niego , logi ???????????? jakie logi sam ich nie posiadam pisalem odinstalowalem pakiety zrobilem restart i server nie wstal proste brak logow !
Proszę ponownie uruchomic serwer w trybie 'Rescue' i spróbować się zalogować.

pozdrawiam

Huragan
09-07-2005, 11:47
Z poczatku mozna bylo sie zalogowac przez putty lecz nagle urwalo sie polaczenie putty i nie mozna sie zalogowac serwer pinguje lecz brak dostepu do niego , logi ???????????? jakie logi sam ich nie posiadam pisalem odinstalowalem pakiety zrobilem restart i server nie wstal proste brak logow !

Łabędź
08-07-2005, 16:43
Cytat Napisał Huragan
szczegoly
zainstalowalem panel www lecz wyszly jakies bledy podczas instalki i w panelu wszystko nie dzialalo wiec zrobilem liste instalowanych pakietow podczas instalowania panela odinstaowalem pakiety te co byly na liscie w skrypcie w panelu www po odinstalowaniu zrestartowalem maszyne i maszyna juz nie wstala dlaczego ?
Jaki Panel? Czy instalacja była wykonana przez system 'apt'? Jakie pakiety Pan odinstalował?

Cytat Napisał Huragan
nie powinienem ponosic kosztow z tego powodu ze sie sytem rypnol to cios ponizej pasa
Firma OVH ogranicza ingerencje w oprogramowanie zainstalowane na serwerach dedykowanych. Zakładamy, że użytkownik wie co robi modyfikując standardowe ustawienia.
Wykorzystując tryb 'Rescue' da się poprawić konfiguracje serwera w praktycznie każdym wypadku, dlatego też płatna interwencja administratora OVH zazwyczaj nie jest potrzebna (tym bardziej ponowna reinstalacja systemu)

Cytat Napisał Huragan
niektore firmy sotosuja tak ze gdy system sie rypnie podmieniaja maszyna na inna ze swieza instalke lecz ta nie robi tego
Takie rozwiązanie może być dobre kiedy liczba serwerów jest nieduża. Gdy w grę wchodzi kilka tysięcy maszyn sprawną pracę umożliwia tylko zautomatyzowanie obsługi.

Cytat Napisał Huragan
wiec jak komus sie zdazy ze sie system rypnie nie szykuje kase bo pmoc nic nie zrobi w kierunku zeby pomuc administratorowi maszyny (klientowi) do dzis nie mam dostepu do maszyny chodz ja wykupilem kasa moja idzie w bloto szlak mnie trafia z tego powodu
czy jeszcze chcesz jakies informacje napisalem tyle co wiem
Staram się pomóc, jednakże nie mam nawet podstawowych informacji dotyczących problemu. Opis historii to nie wszystko - bardziej by się przydały logi.

Podstawowy sposób postępowania w takim przypadku dostał Pan w Mailu:
Możesz połączyć się z serwerem (xxx.xxx.xxx.xxx) poprzez SSH za pomocą
następujących parametrów
- użytkownik : root
- hasło : xxxxx
Czy próbował Pan zalogować się na serwer?

Od tej chwili możesz wykonać operacje niezbędne do przywrócenia
funkcjonalności serwera, takie jak:
- sprawdzić i zaktualizować pliki dotyczące konfiguracji sieci,
- sprawdzić i ewentualnie zdezaktywować firewalla,
- sprawdzić i zaktualizować LILO (lub poprawnie skonfigurowac inny
boot manager poprzez sieć: http://guides.ovh.com/KernelNetboot/
- wykonać ręczną weryfikację systemu plików,
- wykonać kopię zapasową lub przywrócić dane na serwerze,
- itp.
Czy sprawdził Pan czy w systemie plików wszystko jest OK?

Jeżeli w systemie plików wszystko będzie dobrze, proszę też sprawdzić system 'apt' oraz czy są zainstalowane podstawowe pakiety systemowe.

pozdrawiam

Huragan
08-07-2005, 15:57
szczegoly
zainstalowalem panel www lecz wyszly jakies bledy podczas instalki i w panelu wszystko nie dzialalo wiec zrobilem liste instalowanych pakietow podczas instalowania panela odinstaowalem pakiety te co byly na liscie w skrypcie w panelu www po odinstalowaniu zrestartowalem maszyne i maszyna juz nie wstala dlaczego ? brak informacji poprostu maszyna sie nie podniosla dostalem info ze brak pinga z maszyny i zapytanie czy zamowntowalem jakiegos firewall odpisalem ze maszyna nie posiada zadnego firewall po 2h dostalem info ze maszyna zostala uruchomiona w trybie 'Rescue' czyli ze system doznal awari tyle mam informacji dostalem link do www p francusku cuz mialem kernela instalowac ? pprostu sytem sie rypnol wedlug mnie ale taki tryb 'Rescue' powinien byc dla pomocy technicznej i przywrucenie systemu do uzytku klijentowi ale cuz poprosilem o pomoc to dostalem odpowiedz nic nie znaczaca czyli brak pomocy zaproponowalem reinstalke systemu lecz kosztuje mnie to 140 zł cuz trudno ale nie powinienem ponosic kosztow z tego powodu ze sie sytem rypnol to cios ponizej pasa na dodatek ze niemam dostepu juz do serwera 7 dni i praktycznie nie skorzystalem z niego przez te 7 dni to jest dobijajace niektore firmy sotosuja tak ze gdy system sie rypnie podmieniaja maszyna na inna ze swieza instalke lecz ta nie robi tego wiec jak komus sie zdazy ze sie system rypnie nie szykuje kase bo pmoc nic nie zrobi w kierunku zeby pomuc administratorowi maszyny (klientowi) do dzis nie mam dostepu do maszyny chodz ja wykupilem kasa moja idzie w bloto szlak mnie trafia z tego powodu czy jeszcze chcesz jakies informacje napisalem tyle co wiem :> takie cos dotalem
--------------------------------------------------------------------
Witamy,

Twój serwer został uruchomiony w trybie 'Rescue', co oznacza, że
Linux działa na nim poprzez sieć. Nie jest to system, który
normalnie jest zainstalowany na Twoim serwerze, a żadna partycja
nie jest poprawnie zamontowana.

Możesz połączyć się z serwerem (xxx.xxx.xxx.xxx) poprzez SSH za pomocą
następujących parametrów
- użytkownik : root
- hasło : xxxxx

Od tej chwili możesz wykonać operacje niezbędne do przywrócenia
funkcjonalności serwera, takie jak:
- sprawdzić i zaktualizować pliki dotyczące konfiguracji sieci,
- sprawdzić i ewentualnie zdezaktywować firewalla,
- sprawdzić i zaktualizować LILO (lub poprawnie skonfigurowac inny
boot manager poprzez sieć: http://guides.ovh.com/KernelNetboot/
- wykonać ręczną weryfikację systemu plików,
- wykonać kopię zapasową lub przywrócić dane na serwerze,
- itp.


Jeżeli chciałbyś znaleźć źródło problemu i ponownie uruchomić serwer
w trybie normalnym, musisz skonfigurować 'netboot' tak, aby uruchomić
go z dysku twardego lub jądra OVH: http://guides.ovh.com/KernelNetboot/
a następnie wykonać reboot 'miękki' (unikaj reboot'u poprzez managera).


----------------------------------------------------

Łabędź
07-07-2005, 08:17
Ale nie napisał Pan co Pan chce zrobić!
Co się stało, dlaczego uruchomił Pan w trybie 'Rescue'? W czym jest problem?
Niestety nie jesteśmy jasnowidzami i nie umiemy pomóc jeżeli nie mamy nawet podstawowych danych...

Cytat Napisał Huragan
Na to wyglada ze nikt nie wie jak zrobic naprawe systemu i przywrucic serwer do dzialania
Tego jeszcze nie wiemy...

Cytat Napisał Huragan
wiem ze debian to slaby system i nie lubie go ale firma nie daje wyboru
Podobno o gustach się nie dyskutuje...
Co do wyboru, miał Pan jeszcze RedHat, Fedora, Fedora + Plesk...

Cytat Napisał Huragan
z pewnoscia nie jednemu sie przydazy taka systuacja ze po odinstalowaniu pakietow system sie rypnie
Owszem, dlatego postaramy się pomóc tu, na forum

Cytat Napisał Huragan
przydala by sie pomoc techniczna ale chyba jest na piwie lub na imprie
:-]

pozdrawiam

Huragan
06-07-2005, 20:52
Na to wyglada ze nikt nie wie jak zrobic naprawe systemu i przywrucic serwer do dzialania wiem ze debian to slaby system i nie lubie go ale firma nie daje wyboru debian jest na poziomie mandrake shit ale cuz niektozy na nim sie oparli z pewnoscia nie jednemu sie przydazy taka systuacja ze po odinstalowaniu pakietow system sie rypnie przydala by sie pomoc techniczna ale chyba jest na piwie lub na imprie

Huragan
05-07-2005, 18:51
jak to zrobic ?
--------------------------------------------------------------------
Witamy,

Twój serwer został uruchomiony w trybie 'Rescue', co oznacza, że
Linux działa na nim poprzez sieć. Nie jest to system, który
normalnie jest zainstalowany na Twoim serwerze, a żadna partycja
nie jest poprawnie zamontowana.

Możesz połączyć się z serwerem (xxx.xxx.xxx.xxx) poprzez SSH za pomocą
następujących parametrów
- użytkownik : root
- hasło : xxxxx

Od tej chwili możesz wykonać operacje niezbędne do przywrócenia
funkcjonalności serwera, takie jak:
- sprawdzić i zaktualizować pliki dotyczące konfiguracji sieci,
- sprawdzić i ewentualnie zdezaktywować firewalla,
- sprawdzić i zaktualizować LILO (lub poprawnie skonfigurowac inny
boot manager poprzez sieć: http://guides.ovh.com/KernelNetboot/
- wykonać ręczną weryfikację systemu plików,
- wykonać kopię zapasową lub przywrócić dane na serwerze,
- itp.


Jeżeli chciałbyś znaleźć źródło problemu i ponownie uruchomić serwer
w trybie normalnym, musisz skonfigurować 'netboot' tak, aby uruchomić
go z dysku twardego lub jądra OVH: http://guides.ovh.com/KernelNetboot/
a następnie wykonać reboot 'miękki' (unikaj reboot'u poprzez managera).


----------------------------------------------------