We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Wysyłanie Maili


spiderus
31-10-2005, 12:45
A ja mam nadal problem

Ale tym razem przy formularzu:

W opcjach ustawiłem że wiadomości ma wysyłać do admina. Po wypełnieniu formularzu i zaznaczeniu pola wyślij kopię do mnie - kopia dochodzi a orginał nie. Z jednym wyjątkiem: jak w polu "Podaj swój adres e-mail" podam adres admina (czyli taki sam jaki jest ustawiony w opcjach), to wiadomości docierają (kopia i orginał)

Czy ktoś jest w stanie mi pomóc? Ja już nie mam pomysłów co z tym robić.

Pozdrawiam

Łabędź
18-10-2005, 12:09
Cytat Napisał socer
Nom moze chwilke by miał . A moze jakiegoś maila zaloyć gdzie niepotrzebna jest autoryzacja . Ale gdzie taka sprzynke znaleźć ?
Znalazł chwilkę i stwiedził że działa :-)

Należy jednak pamiętać, żeby w panelu administracyjnym, zakładce 'poczta' ustawić pole 'Wiadomość od:' na mail z jakiego są wysyłane wiadomości, tzn. jeżeli używamy konta 'test_mambo@gdziestam.pl' do wysylania maili z mambo to taki też adres należy wpisać do pola 'Wiadomość od:'. W przypadku korzystania z darmowych serwerów mailowych należy też używać autoryzacji SMTP.

pozdrawiam

socer
15-10-2005, 18:42
Nom moze chwilke by miał . A moze jakiegoś maila zaloyć gdzie niepotrzebna jest autoryzacja . Ale gdzie taka sprzynke znaleźć ?

Hawk
14-10-2005, 18:52
admin ci odpowie kiedy bedzie miał czas bo pewnie konserwuje serwer

socer
14-10-2005, 17:43
Możę pan admin bedzie wiedział jak to zrobić jak bedzie taki uprzejmy

spiderus
13-10-2005, 23:29
Witam! Mam dokładnie ten sam problem! Sprawdziłem wszystkie możliwości i nic. Zadniego e-maila nie dostałem

socer
13-10-2005, 16:39
Jak mam zrobić zeby mi wysyłało maile . Jak mam tam funkcje Mail (smtp) to tam mam wszystko powpisywać (zewn. konto mailowe smtp) to bedzie działało bo mi niedziała . Powinno sie dac to zrobić !