We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Telefon od miłej pani. :)


arek__19
10-07-2006, 14:52
Dobra dobra juz wszystko wiem, tylko mnie ta tresc e-mail zmylila bo pisalo ze pieniadze mozna wplacac po przez ....
Pozdrawiam i dzieki za pomoc

muchakk
10-07-2006, 10:09
Jasno pisze ze aktywowałes usługe 60Free i nie musisz nic opłacać. Numer telefonu stacjonarnego trzeba podawac podczas aktywacji konta 1000gp= domena .info za free pierwszy rok

aneta
10-07-2006, 10:05
Konta 60free są darmowe. Jeśli skasujesz konto, domena zostanie usunięta. Do potwierdzenia konta 60free można użyć także numeru telefonu komórkowego. Jeśli masz problem z zamówieniem, wyślij email na pomoc@ovh.pl

arek__19
09-07-2006, 22:22
Odpowie mi ktos na to pytanie powyzej??
Aha i mam jeszcze 2 pytanka, a mianowicie:
Jesli skasuje konto to zamowiona domena ta co zamowilem powyzej, zostanie usunieta czy nie?? I jeszcze cz np podalem przy rejestracji nr. telefonu kom. a widzialem ze Wy podajecie jakies stacjonarne i ktos do Was dzwoni i tam cos podaje, a jesli ja nie podalem tego nr. telefonu to co sie stanie zmoja domena??
Pozdrawiam i czekam na odpowiedz, bardzo prosze.
Z gory dziekuje

arek__19
08-07-2006, 22:57
Witam
ja zalozylem takie konto i teraz w koncu nie wiem czy ono jest darmowe czy nie?? Po rejestracji dostalem takiego e-maila:
Szanowni Państwo,

Witamy w firmie OVH!

Właśnie zostało złożone zamówienie nr ********
na sumę 0.00.

Zamówienie odpowiada fakturze proforma nr *******,która
stanowi podstawę płatności i jest dostępna pod adresem:

http://ovh.com/pl/**************

nr zamówienia : *****
hasło : xxxxxx

Można je opłacić korzystając z płatności online lub przelewem.
W tytule przelewu prosimy o wpisać nr zamówienia, co pozwoli na
prawidłowe zaksięgowanie wpłaty i realizację usługi. W przeciwnym
wypadku realizacja zamówienia może trwać kilka dni dłużej.

Zamówienie jest zrealizowane do końca w momencie przesłania do
Państwa wiadomości email z hasłami umożliwiającymi korzystanie
z usługi oraz po wygenerowaniu faktury VAT.

Jeśli chcecie Państwo uzyskać więcej informacji, prosimy
o kontakt z nami pod adresem pomoc@ovh.pl lub http://www.ovh.com/pl/ovh/contact.html

Dziękujemy za wybranie naszej oferty!

Biuro Obsługi Klienta OVH

O to jeszcze screen:


A wiec mam pytanie czy to jest darmowe czy nie i kiedy wygasa domena??

MenWizard
13-06-2006, 13:23
Jeżeli podałes dobry nr posługujac sie przykladem na 1 stronie to tak ^^

OsKii
11-06-2006, 20:01
tez nie moge sie doczekac telefonu... w ogole zadzwoni ??

Łabędź
05-06-2006, 14:30
Cytat Napisał SmoG
Bardzo mnie to zmartwiło bo GP kojarzy się mi z pieniędzmi a 60Free miało być darmowe!
Źle Ci się kojarzy

1000gp jest za free (dodawane do domeny). Widocznie gdzieś został jakiś tekst z systemu zamawiania 1000gp.

Gdzie pojawił Ci się ten tekst?

pozdrawiam

SmoG
02-06-2006, 17:59
Założyłem konto na 60free wszystko fajnie mam etap z podaniem numeru telefonu i teraz pytam co oznacza:""Potwierdzenia rejestracji 1 konta 1000GP na osobę""?????
Bardzo mnie to zmartwiło bo GP kojarzy się mi z pieniędzmi a 60Free miało być darmowe!

Gosia
25-05-2006, 19:19
Napisz na pomoc@ovh.pl i podaj numer zamówienia jaki stworzyłeś lub nazwę konta.

emmail
25-05-2006, 12:42
Zalozylem konto na 60free i czekam teraz na telefon od "milej pani". Czytajac wasze post zorietowalem sie ze podalem zly numer telefonu podalem tylko +48 i moj numer.

wiec chcialem to zmienic. Gdy wpisalem poprawny numer i kliknalem zatwierdz to pokazal mi sie napis
unable to update your information: unknown nic or nic owner?
co to znaczy?? Czy moj numer jest teraz wpisany poprawnie??

Łabędź
25-05-2006, 12:19
Cytat Napisał mgaca
Łabędź pomóż mi, czekam i czekam i dalej nic...
-> pomoc[at]60free.ovh.org

pozdrawiam

mgaca
25-05-2006, 10:22
Łabędź pomóż mi, czekam i czekam i dalej nic...

mgaca
24-05-2006, 15:08
a u mnie dalej nic.....

jak cos: esperantia.ovh.org

caldo
24-05-2006, 15:04
juz dziala

mam domene, nawet fakturke przysłali do wydrukowania na kwote 0 zł hehe

mgaca
24-05-2006, 13:51
u mnie podobnie...wpisalem kod i strony jak nie bylo tak nie ma :/

caldo
24-05-2006, 12:20
parę dni temu założyłem konto, poprosiłem o założenie domeny. dostałem maila z linkiem, podałem numer tel. Zadzwoniła sekreatarka, podałem kod aktywacyjny, a domeny w koncie jak nie było tak nie ma... ?

MenWizard
01-05-2006, 19:38
+48 ( polska ) 12 (kierunkowy w moim wypadku krakow ) twoj nr telefonu czyli moj przyklad to

+48122915376 ( fikcja )

Aadmin
18-04-2006, 10:15
Czy mógłby ktoś napisać dokładnie jak podać numer telefonu w formularzu zgłoszeniowym na jakimś przykładzie?

Łabędź
08-04-2006, 11:09
Cytat Napisał firaneczka
pewnie pomylili kasete
No tak... Ktoś znowu zapomniał zmienić płytę...

pozdrawiam

firaneczka
07-04-2006, 22:50
pewnie pomylili kasete
co do domeny .info to jest ona przez pierwszy rok za darmo łacznie z serwerem 1000gp
kolejny rok kosztuje 4,30 netto łącznie z serwerem
tak że nawet jak założyłeś .info to komornik do Ciebie nie zapuka

macabra2323
07-04-2006, 21:31
Mam pytenko. Poczytałem conieco o nowej metodzie walidowania kont. No więc dobra. Założyłem konto, podałem wszystko jak trzeba, odebrałem telefon a tu mi panienka zaczyna cos gadać o aktywowaniu 1000GP. Podałem kod tak jak mnie ładnie prosiła, ale niewiem wkońcu co mam. Czy zwykłe 60 free, czy płatne 1000GP? Proszę o odpowiedź bo żyję w ciągłym strachu że będę musiał płacić. Podaję adres w celu weryfikacji:
www.gimnazjumnr1.ovh.org