We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Problem z aktywacją konta!


eldrago
05-09-2006, 15:56
Ja mam jeszcze gorzej! Jakimś dziwnym sposobem formularz nie przyjmuje mojego numeru telefonu, pomimo iż wpisuje zgodnie z instrukcją. Próbowałem już jakiś milion razy i nic, a pomoc@ovh.org uważa że źle wpisuję numer telefonu.
U góry strony wysakuje tylko czerwona ramka z napisem błąd, bez żadnego opisu... Co robić. Pomocy

Przemekc1
28-04-2006, 22:33
Wiem poradziłem sobie z tym na następny dzień

Tomi
28-04-2006, 21:52
Przemekc1, bo numer telefonu ma być bez zera..

Przemekc1
17-04-2006, 20:31
A ja mam takie pytanie, zamówiłem oferte (domena info + konto 1GB) dzisiaj o 20,45, podałem wszystkie dane ale automat nie zadzwonił. Na święta był on wyłączony, czy po prostu czasem nie działa w "skrajnych" godzinach? (bo jest podane, że działa od 8 do 21, a wiadomo, że 2.45 to tylko 15 minut do "godziny zero")

EDIT: A moze źle podaje numer telefonu, powinien on wyglądać tak: +48032MOJ_NUMER?

e-di
17-04-2006, 16:12
Witam
Mam taki problem:
zakladalem konto w 60free znajomemu i rzecz jasna w danych rejestracyjnych podalem jego numer telefonu wymagany przy procesie zalozenie domeny w 60free. Automat natychmiast oddzwonil, ale znajomy byl u mnie w tym czasie i domownicy nie wiedzieli o co chodzi , wiec nici z tego wyszly.
Takie pytanie na przyszlosc:
co ile ten automat dzwoni w przypadku nie podania kodu?
Czy mozna uaktywnic automat, zeby zadzwonil o konkretnej godzinie? [tylko znajomy wie co i jak, wiec sila rzeczy musi byc przy tym ;(]?

Pi0treCk
09-04-2006, 17:46
No i miodzio
Potwierdziłem zamówienie od znajomego!!!

dominika
05-04-2006, 18:12
Cytat Napisał darasza
Widziałem że nie tylko ja mam problem z telefonem stacjonarnym bo posiadam tylko telefon komurkowy. Mam pytanie czy istniała by możliwość podania mojego numeru identyfikacyjnego meilem i w ten sposób aktywować konto.
Niestety nie ma takiej możliwości. Zawsze można skorzystać z telefonu znajmych, rodziny itp...

darasza
05-04-2006, 17:21
Widziałem że nie tylko ja mam problem z telefonem stacjonarnym bo posiadam tylko telefon komurkowy. Mam pytanie czy istniała by możliwość podania mojego numeru identyfikacyjnego meilem i w ten sposób aktywować konto.

sLoDkI
05-04-2006, 13:47
Cytat Napisał Pi0treCk
No i dostałem już maila z odpowiedzią od OVH. Poradzono mi abym skorzystał z telefonu stacjonarnego rodziny lub znajomych. OK!
Tylko jedno małe pytanie. Jakie mam przygotować informacje, które trzeba podać przy aktywacji, bo musze wiedzieć co wziąść ze sobą gdy udam się do znajomych.
Wystarczy tylko podać kod aktywacyjny wyświetlany przy rejestracji konta.

pozdrawiam.

Pi0treCk
05-04-2006, 13:25
No i dostałem już maila z odpowiedzią od OVH. Poradzono mi abym skorzystał z telefonu stacjonarnego rodziny lub znajomych. OK!
Tylko jedno małe pytanie. Jakie mam przygotować informacje, które trzeba podać przy aktywacji, bo musze wiedzieć co wziąść ze sobą gdy udam się do znajomych.

Pi0treCk
05-04-2006, 13:06
Witam!!!
Mam mały problem, 30 marca zamówiłem w OVH domenę info wraz z hostingiem (.info + 1000gp). Dostałem emaila zwrotnego w którym jest link do strony na której trzeba podać mój numer telefonu stacjonarnego, aby potwierdzić zamówienie. Jednak ja nie posiadam telefonu stacjonarnego, gdyż z niego zrezygnowałem. Podaję mój numer komórkowy, jednak system go nie przyjmuje.
Wysłałem już 2 maile w tej sprawie do OVH, jednak do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi.
Czy może ktoś miał podobne problemy?? Jeśli tak to napiszcie co mam zrobić aby potwierdzić to zamówienie.

Pozdrowienia!!