We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

SPAM - katalog - filtracja w domenie .info


lapin
06-04-2006, 19:22
no nie czytalem dokladnie wypowiedzi administratora

Teraz tez dokladnie mi sie nie chce, ale z tego co rozumiem to OVH myli funkcje ANTYSPAMOWA z opcja nakladania filtrow na przychodzaca poczte przez usera, bo co to za antyspam, ktory sam musze konfigurowac i codziennie dopisywac maila, z ktorych spam przychodzi...

To taka walka z wiatrakami, bo i tak zawsze dostane spam zanim go zablokuje, a jak go zablokuje to dostane inny itd..

Maverick
06-04-2006, 17:06
Dokladnie... lapin, zle mnie zrozumiales Ze strony serwera mam wszystko wyłączone -.- tylko lokalnie u siebie dopiero mi porządkuje poczte

sancio
06-04-2006, 12:07
Można przecież wyłączyć opcję filtrowania wiadomości przez serwery OVH.

lapin
05-04-2006, 22:53
no rzeczywiscie Maverick :] inteligentne podejscie do sprawy Serwer usunie Ci jakis wazny list, ale Ci to lotto, bo Ty masz w programiku ustawione zeby go jednak odebral jak go juz nie ma

Maverick
05-04-2006, 20:18
A mi to lotto jak serwer traktuje spam...ja mam wszystko lokalnie w programie do odbioru poczty poustawiane i wszystko gra ;]

moli
05-04-2006, 19:13
No to to jest jakas sciema bo jak cos co zostanie rozpoznane jakos SPAM a nie bedzie spamem (np rachunek z paypala) i zostanie usuniete to kto bedzie za to odpowiadal ?

do d.... taka robota ...

sancio
05-04-2006, 15:05
Chcąc ustawić sobie sposób traktowania spamu należy w opcjach konta pop wybrać filtry, no a dalej to juz inwencja tworcza

Nie ma katalogu SPAM i domyślnie spam jest usuwany.

lapin
05-04-2006, 11:55
moli zobacz topic http://forum.ovh.pl/showthread.php?t=1808 i pozegnaj sie z nadzieja

ten anty-spam to chyba taka sciema , bo kiedys ustawilem sobie alias @irc.pl na maila na ovh (podpowiadam, ze irc.pl sa tak spamowane, ze nie ma sekundy bez spamu :], przynajmniej moj alias byl ) i dostalem kazde scierwo :]

moli
04-04-2006, 22:56
Czy ktos z Adminow OVH moze odpowiedziec na moje zapytanie? Prosze i dziekuje z gory.

moli
03-04-2006, 00:38
Witam.
Mam pytanie co do SPAMU. Odbieram poczte przez www i interesuje mnie filtracja SPAMU. Czy jest a jesli TAK to gdzie katalog, gdzie splywa to czego nie chce czyli SPAM.

O co chodzi. Czasem system poczty jesli ma w zalozeniach usuwanie SPAMu blednie uznaje wazne przesylki za SPAM. Mozna sobie to ustawic np w charakterystyce, ze od tego nadawcy to nie jest SPAM i jest dobrze.

Co sie dzieje, ze SPAMEm co przychodzi na konto pocztowe w domenie .info ? Gdzie moge sobie pogrzebac, zeby ustawic parametry filtracji i gdzie jest katalog SPAMu co to przychodzi do mnie zebym sobie go mogl przegladac bo czasem znajdzie sie cos co SPAMem nie jest.

Serdecznosci.
moli