We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

mam już wszystko, czy nie?

lapin
31-03-2006, 00:30
napisz w notatniku "asd" zapisz to sobie na pulpicie jako nowy.txt potem zmien rozszerzenei i nazwe tego pliku na index.html. Zaloguj sie na serwer ftp, tam przejdz do folderu www, usun z niego wszystkie pliki wgraj ten plik co przed chwila stworzyles (index.html) do folderu www. i do poki tego nei zrobisz to sie nie odzywaj i nie draznij ludzi

solti
30-03-2006, 22:01
Ale czy to wszysko wgrałes do katalogu www???!!! Tylko pliki znajdujące się w tym folderze mogą być widoczne w internecie. No i może jednak napisz co wgywasz, bo tak to tylko wróżka może Ci pomóc Strony oparte na skryptach php sie na ogół instaluje. Stron html sie nie instaluje, a my nadal nie wiemy co masz wgrane

Arris
30-03-2006, 19:36
Muszę się przyznać, że jestem zielony w tych sprawach, i proszę o dokładnie mi tego wytłumaczenie bo muszę mieć ją na jutro gotowe, mam teraz tylko pliki przeslane do serweru i co dalej, trzeba coś zainstalować czy co?

lapin
30-03-2006, 19:16
a i na wstepie wykasuj wszystko co sie tam na poczatku znajdowalo Czyli jak juz cos wgrales do folderu www, to teraz wywal wszytko i wgraj ponownie

lapin
30-03-2006, 19:15
strone wgrywasz do folderu www (jest tam juz taki stworzony). Jak chcesz ja obejrzec to wpisujeszc www.arris777.ovh.org

Plik ze strona glowna ta co sie laduje na poczatku powinien nazywac sie index.html ew. index.php jak to strone pisana w PHP w co powiatpiewam

Arris
30-03-2006, 16:51
Szanowni Państwo,

Konto 'arris777' w serwisie 60free zostało aktywowane.

Dostęp do konta:

WWW: arris777.ovh.org
FTP: ftp.60free.ovh.org
Panel administracyjny: 60free.ovh.org/pl/manager/manager.cgi

Jeżeli potrzebują Państwo więcej informacji na temat działania usługi,
lub też napotkaliście problemy w użytkowaniu naszego serwisu, zapraszamy
do skorzystania z pomocy oferowanej przez 60free.ovh.org: