We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

problem z instalacją skryptu


dambo12
03-04-2006, 09:44
noo to się udało dałem cały skrypt moiemu znajomemu który jest szpenio w te klocki i mi poprawił i usprawnił całość

Dzięki za podjęcie tematu i mam nadzieję, że kiedy znow się zwrócę o pomoc to pomożecie

pozdro

dambo12
03-04-2006, 07:45
kurde już dawno wywaliłem, a od kiedy wgrałem ten plik to zaczęły się dziwne rzeczy dziać. np. nie mogę wywalić 2 katalogów i jakieś komunikaty że uprawnień nie mam czy coś... hehe nie wiem czy to od tego pliku czy to przez te reorganizacje w ovh

już nie odbiegam od tematu.

to może wyczyścić ftp by zaczęło działać?

szczeles
02-04-2006, 22:14
Cytat Napisał dambo12
i co mam zrobić??
Skoro jest 755 to mamy problem :< Usuń .htaccess z folderu ;-)

dambo12
02-04-2006, 19:44
hehe
mnie się pokazuje coś takiego:


a w total comanderze:


i co mam zrobić??

szczeles
02-04-2006, 17:05
Cytat Napisał dambo12
a co to znaczy 755 ?
Czasami mam ochote na nonsensopedii utworzyć hasło 755 ;-)

jakie opcje mam zaznaczyć??
Szukasz w kliencie ftp opcji 'zmień atrybuty' i wpisujesz 755 ;-)

dambo12
02-04-2006, 16:32
a co to znaczy 755 ?
jakie opcje mam zaznaczyć??

szczeles
31-03-2006, 22:03
Zmień chmody pliku instal.php na 755 i powinno zadziałać ;-)

dambo12
31-03-2006, 20:18
jak nie urok to deszcz pada :/
zrobiłem tak jak mi poradziłeś, odpalam instal z serwera a tu:
Serwer napotkał błąd wewnętrzny i nie jest w stanie zrealizować twojego żądania.

Jeżeli jesteś właścicielem tego konta i szukasz informacji na temat probmemów z błędem wewnętrznym, zapraszamy na stronę http://60free.ovh.org/pl/support/ lub sprawdź czy:

- uprawnienia do uruchamianego zasobu '/o/r/o/oronskosquad/www/newsy/admin/instal.php' mają wartość 755,
- uprawnienia do katalogu mają wartość 755,
- w pliku '.htaccess' nie znajdują się nieprawidłowe wpisy
plik .htaccess już dawno wykasowałem
co się mogło stać?
wpadłem na pomysł że wyczyszczę ftp, ale jest jakaś przerwa techniczna.
moze w poniedziałek ruszy ponownie to wyczyszczę i wgram stronkę raz jeszcze

szczeles
31-03-2006, 19:12
Cytat Napisał dambo12
albo jestem totalnym lamerem i nie potrafię dobrze operować ctrl+c i ctrl+v, albo to i tak nie działa
Skłaniałbym się jednak do tego, że jesteś "totalnym lamerem" ;-)

Jeszcze raz step by step:
1) otwórz plik instal1.php
2) na początku, przed doctype wstaw enter
3) w nowo powstałej pustej linii wpisz:

4) wykonaj upload pliku instal1.php
5) uruchom instal.php

enjoy! ;-)

dambo12
31-03-2006, 17:22
albo jestem totalnym lamerem i nie potrafię dobrze operować ctrl+c i ctrl+v, albo to i tak nie działa

szczeles
28-03-2006, 23:09
Cytat Napisał dambo12
chyba się poddaje,
Nie musisz - wywal .htaccess, wywal ini_set z gory strony i wstaw w pikach install*.php na początku . Wstaw też tą samą linijkę do pliku require/config.php i po instalacji skrypt też będzie działał prawidłowo ;-)

BigBlast
28-03-2006, 17:42
Cytat Napisał dambo12
czy mozecie polecić jakiś inny DZIALAJĄCY system newsów który można dostosować do własnej strony ??

Łatwy w instalacji jest COMBOY's NEWS a pobrac go mozesz np z tej stronki:
http://www.programuj.com/skrypty/index.php?kat=2

Skrypt działa na plikach tekstowych jest prosty w instalacji możesz w nim zmieniac kolory, czcionki itd. Myśle, że bez problemu go skonfigurujesz. Pozatym dołączony jest bardzo dobrze napisany plik read me

Pozdro

dambo12
28-03-2006, 17:33
kurde, jak nie działało tak i nie działa
plik .htaccess z tamtym wpisem zrobił cosik takiego:
Serwer napotkał błąd wewnętrzny i nie jest w stanie zrealizować twojego żądania.

Jeżeli jesteś właścicielem tego konta i szukasz informacji na temat probmemów z błędem wewnętrznym, zapraszamy na stronę http://60free.ovh.org/pl/support/ lub sprawdź czy:

- uprawnienia do uruchamianego zasobu '/o/r/o/oronskosquad/www/newsy/admin/instal.php' mają wartość 755,
- uprawnienia do katalogu mają wartość 755,
- w pliku '.htaccess' nie znajdują się nieprawidłowe wpisy
chyba się poddaje,
czy mozecie polecić jakiś inny DZIALAJĄCY system newsów który można dostosować do własnej strony ??

Pozdro

dambo12
28-03-2006, 14:44
dałem ta linijkę tylko połączyłem usówająć z końca dopisanej linijki ?> a z początku reszty skryptu czy niepotrzebnie to zrobiłem??
a ten extract($_POST) gdzie mam wpisać??

szczeles
28-03-2006, 13:00
Hmm, ale dałeś na początku skryptu tą linijkę? ;-)

Możesz też dodać extract($_POST); - wtedy musi działać ;-)

dambo12
28-03-2006, 12:54
http://oronskosquad.ovh.org/newsy/admin/instal1.php

Maverick
28-03-2006, 12:52
Podaj adres stronki.

dambo12
28-03-2006, 12:50
niestety dalej to samo, "wypełnij wszystkie pola"

dambo12
28-03-2006, 12:44
host: mysql.60free.ovh.org
baza: nazwa konta
login: nazwa konta
hasło ************

tak właśnie robie

Maverick
28-03-2006, 12:36
A jakie dane wpisujesz?

szczeles
28-03-2006, 12:35
Cytat Napisał dambo12
Skrypt kożysta z bazy danych.
Krótka piłka: https://60free.ovh.org/pl/support/faq.html#faq44 ;-)

Skrypty są przystowoane do włączonych register globals :< Utwórz plik .htaccess z treścia:
use php_flag register_globals 1

Powinno pomóc ;-)

Ewentualnie na początku każdego skryptu, który nie działa wstaw linijkę

A btw. - wiecie, że w php6 nie bedzie już register_globals? ;D

dambo12
28-03-2006, 12:33
Cytat Napisał Maverick
Jest plik "czytaj-to.txt".
Postępowałem zgodnie z instrukcją.
Na moim kompie jest wszystko oki.
Zaś na serwerze 60free nie możliwa jest instalacja.
Po wpisaniu wymaganych danych i kliknięciu dalej wyświetla mi komunikat że nie wpisałem wszystkich danych.
Może to chodzi o zawartość skryptu, ja jestem kompletnie zielony w te sprawy.
Proszę o pomoc

Maverick
28-03-2006, 12:28
Jest plik "czytaj-to.txt".

dambo12
28-03-2006, 12:12
Witam.
Nawet jeszcze nie zacząłem raczkować w php więc zwracam się do Was z ogromną prośbą.
Ściągnąłem z netu system newsów do umieszczenia na stronie. Skrypt kożysta z bazy danych. Na moim kompie śmiga wszystko ładnie pięknie, a po załadowaniu na serwer nie mogę zainstalować. Czy znajdzie się ktoś życzliwy i pomoże mi z moim utrapieniem??
Będę bardzo wdzięczny i wrazie co przysługa za przysługę
w moim przypadku może być to coś z GSM
Pozdrawiam

Aha, jeśli ktoś zechce pomóc to jest link do skryptu new_system