We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

ftp problem


DJMagic
12-07-2006, 21:29
Łącze się przez adres domeny .info tj. ftp.grzegorzboni.info , gdy łącze się przez ftp.1000gp.ovh.net tak samo nie działa Używam Filezilli. Pozdrawiam

muchakk
12-07-2006, 14:00
Mi tam zawsze działa ftp a jak siedze na kompie to mam cały czas klienta ftp włączonego z funkcja noop i zawsze jak patrzyłem/przesyłałem coś to ftp działa, wy ludzie macie zawsze jakieś problemy ;d


Edit:
zapomniałem dodać ja się łacze z ftp.1000gp.ovh.net tak jak to było napiusane w mailu z danymi konta

Łabędź
12-07-2006, 13:54
Cytat Napisał DJMagic
Hmmmm, bardzo dziwny jest ten hosting. Raz dostęp do FTP działa, raz nie. I tak w kółko przez dobry miesiąć, dwa. Chciałbym w późniejszym czasie wykupić na tym serwerze hosting, ale nie jestem jakoś przekonany w zwiazku z FTP; /
Na jaki adres się łączysz?

pozdrawiam

DJMagic
12-07-2006, 13:01
Hmmmm, bardzo dziwny jest ten hosting. Raz dostęp do FTP działa, raz nie. I tak w kółko przez dobry miesiąć, dwa. Chciałbym w późniejszym czasie wykupić na tym serwerze hosting, ale nie jestem jakoś przekonany w zwiazku z FTP; /

Nati
27-06-2006, 17:59
Ja mam rpoblem z FTp.. Wszystko wpisuje niby tak jak powinna byc (korzystam z 60free.ovh.org) i wyskakuje mi błąd 530. Probowałam zmieniać hasło, czy cuś (za pomoca opcji "zapomniałem hasła") ale to nic nie daje. Nie moge sie juz zalogowac od jakiegoś miesiąca, a nie chce rezygnowac z prowadzenia mojej strony.

pollie
19-06-2006, 08:14
U mnie sie laczy, ale juz nie moge zadnego pliku do konca wyslac(nawet 1MB).
451 Failure writing to local file.
Czy to tez ma zwiazek z wadliwoscia transformatorow?

Edit:
Ufff! Juz dziala


Peace

DJMagic
18-06-2006, 13:00
Już działa prawidłowo, dzięki za zainteresowanie

Łabędź
16-06-2006, 10:28
Cytat Napisał DJMagic
Hmmm, a FTP już nie działa od dobrego tygodnia =] =]
Na jaki adres się łączysz?

pozdrawiam

DJMagic
14-06-2006, 20:13
Hmmm, a FTP już nie działa od dobrego tygodnia =] =]

kamil
13-06-2006, 14:55
Cytat Napisał Mithloth
Dlaczego tak czesto pada serwer?
Nikt z administratorów nie bawi się w wyłączenie usług i irytowanie klientów. Awaria była spowodowana problemem z transformatorem, podobno jednym z najlepszych na rynku.

Cytat Napisał Mithloth
Jak taka stabilnosc ma zachecic do wykupienia juz platnej uslugi?
Może zaczniemy produkować własne transformatory, to problem nie będzie się powtarzał...

Mithloth
13-06-2006, 12:24
Witam! Posiadam domene info i do tego serwer 1000GP za free, dlatego tez bym chcial rok po aktywacji wykupic juz domene i tym samym zachowac serwer... jest jednak jedno ale.. stabilnosc serwerow...

za mojej "kadencji" to chyyba drugi raz serwer padl.. a moze i czesciej tyllko nie zauwazylem?

W zwiazku z powyzszym mam dwa pytania:
Dlaczego tak czesto pada serwer?
Jak taka stabilnosc ma zachecic do wykupienia juz platnej uslugi?

derf
13-06-2006, 11:49
nie działa niestety , wybija na TC

DJMagic
11-06-2006, 22:09
A teraz znów przez 2 dni nie ma dostepu do FTP. Hmmmm, ciekawe czy tak samo jest w płatnych usługach Jak komuś działa to niech tutaj napisze = ]

DJMagic
27-05-2006, 21:55
Nom, a teraz w ogóle nie działa dostep do FTP

lapin
01-05-2006, 13:00
Mnie sie nie pytaj, ja tu tylko sprzadam. OVH juz tak ma. Raz dziala ftp.domena.tld raz dziala 1000gp.ovh.net, a teraz nowosc dziala tylko ftp.1000gp.ovh.net :]

jareQ
30-04-2006, 21:18
Noooo

WIELKIE Dzięki lapin

ps. tylko po co znowu te zmiany.. ehhh :/

lapin
30-04-2006, 20:29
laczcie sie z ftp.1000gp.ovh.net

NIE 1000gp.ovh.net
NIE ftp.domena.tld



tylko

ftp.1000gp.ovh.net


3,5tka za info

jareQ
30-04-2006, 19:05
Witam,

mam podobny problem podczas łączenia przez ftp w TotalCommanderze wyskakuje komunikat "Wywołanie połączenia nie powiodło się!" - Co można z tym zrobić proszę o jakieś rady.

Posiadam konto 1000 GP to gratisowe z .info

john23
16-03-2006, 19:14
Też nie mogę połączyć się przez ftp
kiedy to sie w końcu skończy zawsze jakieś błędy
totalna kich - ostatni0 joomle przez 3 dni wgrywałem na serwer

pitagoras.info

barat
16-03-2006, 14:20
tez mam problem 1000gp.ovh.net - nie moge nawiazać połączenia :/ (sprawdzalem na TotalCMD i FileZilla)
capoeira-konin.info

casper
15-03-2006, 22:55
juz dziala winna ze strony serwera

;edit

ale dzis znowu nie moge sie dostac na ftp to samo !

solti
15-03-2006, 22:41
A wpisujesz poprawnie hasło i nazwe hosta oraz łączysz się w trybie passive?

casper
15-03-2006, 21:50
hej
probuje sie polaczyc przez ftp total comannder 1000gp.ovh.net i nie chce wysakuje komunikat "wywloanie polaczenia nie powiodlo sie"

mo ktos tez problem ?