We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Co wpisać w htaccess?


Łabędź
14-03-2006, 11:04
Cytat Napisał spadovsky
Fatal error: Non-static method MENU_Default::MENU_Default() cannot be called statically in /home/w/l/a/wladyslaw/www/administrator/components/com_akogallery/toolbar.akogallery.php on line 49
Niestety na to moge polecić jedynie zmiane wersj PHP na v4. O resztę należy pytać ludzi od Mambo.

pozdrawiam

spadovsky
14-03-2006, 11:01
a konfiguracją jest wszystko ok- strona działa,gdy się wywali ".htaccess". jedyne, co niedziała to wywala błedy typu:
Fatal error: Non-static method MENU_Default::MENU_Default() cannot be called statically in /home/w/l/a/wladyslaw/www/administrator/components/com_akogallery/toolbar.akogallery.php on line 49
co prawda to joomla, ale jak miałem tu mambo,to też ten sam błąd wywalało. co za tym idzie, obniża się funkcjonalność-wiele rzeczy trzeba przez ftp'a robić,a to traci sens nieco.
przeczytałem gdzieć na tym forum,że przy joomli t4eż by wypadało zmienić wersję php. gdzieś też widziałem,że wszystko powinno być ok.prawdą jednak jest, że nie było zmian przuy przejściu z mambo do joomli - te same błedy, te same reakcje na .htaccess.
jednak dostęp do bazy danych itp. są ok-bo serwis działa (tylko,ze niepoprawnie:P)

wiem,że strasznie męczę, ale byłbym wdzięczny za pomoc

Łabędź
14-03-2006, 10:51
Cytat Napisał spadovsky
heh-alem niecierpliwy :]
to konto to: wladyslaw
dzięki z góry
Sprawdź konfiguracje mambo dotycząca serwera SQL (host, nazwa bazy, user, hasło)

pozdrawiam

spadovsky
14-03-2006, 10:33
heh-alem niecierpliwy :]
to konto to: wladyslaw
dzięki z góry

Łabędź
14-03-2006, 10:30
Cytat Napisał spadovsky
to była odpowiedź dla mnie? jeśli tak,to gdzie mam te wpisy? bo jeśli (dużo "jeśli") w ".htaccess", to tam nic oprócz linijki
SetEnv PHP_VER 4
nie ma. gdybys miał wytłumaczyć to tak już najprościej, jak się da...
(przypomnę,że mambo zainstalowałem do www bezpośrednio i w łaśnie w tym katalogu owe ".htaccess" wrzuciłem"). dzięki
Hehe - po to jest cytat, żeby wiadomo było do kogo jest post .

To było do 'Admin_wolarzeczycka'.

Co do reszty - podaj adres konta.

pozdrawiam

spadovsky
14-03-2006, 10:24
to była odpowiedź dla mnie? jeśli tak,to gdzie mam te wpisy? bo jeśli (dużo "jeśli") w ".htaccess", to tam nic oprócz linijki
SetEnv PHP_VER 4
nie ma. gdybys miał wytłumaczyć to tak już najprościej, jak się da...
(przypomnę,że mambo zainstalowałem do www bezpośrednio i w łaśnie w tym katalogu owe ".htaccess" wrzuciłem"). dzięki

Łabędź
14-03-2006, 10:19
Cytat Napisał Admin_wolarzeczycka
Co powinno pisac w htaccess?
Na 90% masz jakieś wpisy dotyczące rewrite.
Wywal je.

pozdrawiam

spadovsky
13-03-2006, 23:14
witam - jestem nowy
ale od razu przejdę do pytania: jak wrzuciłem plik '.htaccess' do katalogu mambo - czyli akurat www - z tym napisem o środowisku php 4, to nie da sie wyświetlić strony: jest tylko o "tymczasowej niedostępności" serwisu i konieczności kontaktu z adminem (czyli chyba ze mną;P)
anyway-czy to możliwe,że nadpisałem jakiś już isnięjący ważny plik i teraz brakuje go systemowi? jeśli tak, to jak on w całości powinien wyglądać? jeśli nie,to co narozrabiałem?
pzdr.

Maverick
11-03-2006, 15:00
SetEnv PHP_VER 4
[edit]
sorki... przedtem zle podalem:P

Admin_wolarzeczycka
11-03-2006, 14:43
Jestem zielona w php, wgrałam mambo i nie moge go uruchomić.
Komunikat mówi, ze albo sa złe uprawnienia albo zły wpis w htacces.

Uprawnienia powinny byc raczej dobrze ustawione.
Co powinno pisac w htaccess?