We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Nie dziala mi PHP


szczeles
24-03-2006, 15:44
Cytat Napisał nadodrzanska
Co to oznacza??Skrypt jest zle napisany??
Tak :O (albo wymaga włączonych register globals - to by tlumaczylo ten blad z each() - sprawdz, co on tam przetwarza)

A ten blad z fclose to jakis shit (skoro fopen nic nie wywalil), olej ten skrypt ;-)

nadodrzanska
24-03-2006, 14:31
Witam.
Nie znam sie na php,ale sciagnalem darmowe gotowe skrypty i nie dzialaja mi(wyakakuja mi takie bledy)
np.
Warning: Variable passed to each() is not an array or object in /home/n/a/d/nadodrzanska/www/class.searchengine.php on line 623

Warning: fclose(): supplied argument is not a valid stream resource in /home/n/a/d/nadodrzanska/www/class.searchengine.php on line 685

Co to oznacza??Skrypt jest zle napisany??

Ewka
23-03-2006, 18:44
Po długich szukaniach znalazłam prawidłowy kod - wklejam go na wypadek,jakby w przyszłości ktoś miał podobny problem do mojego.

Kod PHP:
    $open=$_GET['id'].'.php';
    If(
is_file($open))
    include(
$open);
    else
    include(
'news/show.php');
?>

Ewka
11-03-2006, 23:09
Dalej nie działa ;( Już naprawdę nie wiem co jest grane :/

Snoopy
11-03-2006, 23:06
kurcze z takim małym kodem to wiele wymyslec sie nie da... sproboj jeszcze to:
Kod:
ale wątpie czy to cos zmieni...

Ewka
11-03-2006, 11:53
Dzięki Snoopy, ale w dalszym ciągu nie działa ;(

podaję adres strony (http://klasa-jot.ovh.org) może to jakoś 'rozjaśni' to co napisałam w poście powyżej. Może chodzi o to, że wszystko się znajduje w divie przewijanym? Nie mam zielonego pojęcia :/
Zastanawiam się czemu na ovh i prv to nie działa, a na koncie na netlook.pl wszystko jest w porządku :/

Snoopy
11-03-2006, 11:07
sproboj tak:
Kod:
i nie pisz kodu w jednej linijce bo to strasznie go zasmieca i trudno sie polapac

Maverick
10-03-2006, 19:14
1. Jak piszesz kod PHP to na gorze masz takie cos zeby kolorystyke dodał...
2. Jak pobierasz zmienne?? Używasz $_POST??

Ewka
10-03-2006, 17:45
A propos include'a... Pisałam maila do pomocy, ale niestety nie dostałam odpowiedzi, to może tu mi ktoś pomoże...
Otóż na mojej stronce używam takiego oto includowania:

Kod PHP:
"news"; if(!isset($id)){include("$newspath/show.php");}else {include("$id.php");}?>
ładnie i pięknie includuje mi system newsów, ale kiedy chciałabym, żeby w miejsce, gdzie wyświetlają się newsy pokazała się jakaś inna treść i link wygląda tak: index.php?id=costamcostam to treść pliku costamcostam.php nie chce się zainkludować i nie wiem co jest grane. Może to jakieś ograniczenia serwera? Bo na of.pl nie było z tym problemów, a tu jakoś nie chce działać... Może ktoś pomóc? Będę bardzo wdzięczna

shakur
10-03-2006, 14:44
Utworzylem ten plik, wpisalem co mialem wpisac...i dalej nie dziala.
Chyba pozostaje mi zmiana kodu na php w plikach html'owych


Dobra. Luuuuuz. Zamienilem html na php i dziala.

Dziex.

Maverick
10-03-2006, 14:38
Wszystko dziala!! Include działa! Nie trzeba sie bawic w htacces... odnosniki.php jest dobrze napisany, a plik w ktorym wstawiasz include musi miec rozszerzenie php... i to wszystko

szczeles
10-03-2006, 14:28
No to krótka piłka - utwórz plik .htaccess i wpisz do niego:

AddType application/x-httpd-php .php .html

Powinno działać, ale pewien nie jestem ;-)

shakur
10-03-2006, 13:43
Tak wlasnei chce zrobic... i zawsze to dzialalo.
Dlaczego teraz nie dziala?
Moze tu poprostu ni edziala funkcja "include"??

szczeles
10-03-2006, 13:31
Cytat Napisał shakur
a w plikach html umieszczam kod (...)
A chcesz, żeby pliki html parsował php? ;-) Daj rozszerzenie php, albo pobaw się .htaccess'em ;-)

shakur
10-03-2006, 11:53
Witam.
Zalozylem konto i wrzucilem tam plik .php i nie dziala.
Dla przykladu:

odnosniki.php wyglada tak:
echo "Strona Główna
";
echo "Hipoterapia
";
echo "Księga Gości
";
echo "Kontakt
";
?>

a w plikach html umieszczam kod:
include("odnosniki.php");
?>

I odnosniki nie wyswietlaja sie..
na innym serwerze dzialalo.... Czemu tu nie dziala??