We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

jak wrzucic stronke na serwer?


tedieti
15-03-2006, 15:16
Suuuuuper !!!!!
Nareszcie działa !! Hahaha kilka dni męczarni i w końcu się udało !!
Wielkie dzięki Maverick !!
Bez Twojej pomocy na pewno nie dałbym sobie rady
Stronka zbytnio ciekawa nie jest , gdyż jest to praca zaliczeniowa. Ale obiecuje ze po zaliczeniu na pewno umieszcze tam coś ciekawego (samochody, rowery itp.).
Także jeszcze raz wielkie dzięki i życze miłego dnia !!
Pozdrawiam !!

Maverick
15-03-2006, 08:58
Wiem w czym problem! U mnie strona chodzi juz normalnie i ona dziala, tylko w chache przegladarki zostala Ci jeszcze tamta startowa strona xD To wyczysc cache albo odswiez kilka razy i bedzie ok

tedieti
15-03-2006, 08:55
Cytat Napisał Maverick
Sproboj wywalic wszystkie indexy z www... i wgrac ten swoj z takim rozszerzeniem jaki powinien miec
Tak właśnie zrobiłem i nic. Zmieniłem później rozszerzenie indexu.htm na .html i nadpisałem istniejący tam index.html i nadal nic. Usunąłem później całą stronę w folderu www i wgrałem ją ponownie i nadal nic. Także wyczerpałem już chyba wszystkie pomysły Hahaha zostałem obdażony wyjątkowo upartą stroną
Ps. Jeszcze raz wielkie dzieki za zainteresowanie i pomoc miejmy nadzieje, że problem sam się z czasem rozwiąże ale przynajmniej podstrony działąją to już coś
Pozdrowionka !!

Maverick
15-03-2006, 08:34
Sproboj wywalic wszystkie indexy z www... i wgrac ten swoj z takim rozszerzeniem jaki powinien miec

tedieti
15-03-2006, 08:25
Podstrony rzeczywiście działają ale startowa nadal się nie wgrywa. Może jest to przyczyna tego ze plik index mam zapisany z rozszerzeniem .htm a nie .html. Zaraz to zmienie i dam znać jak poszło
Niestety mimo, że nadpisałem plik index.html strona startowa nadal nie działa
Naprawde nie wiem w czym tkwi problem.

Maverick
15-03-2006, 08:18
Napewno wszystko masz w katalogu www?? A moze po prostu nie nadpisales standardowego pliku index.html?? Spróbuj wejsc na jakąś podstronę wpisując odpowiedni adres w przegladarce.

tedieti
15-03-2006, 08:15
www.tedieti.ovh.org
Dzięki za zainteresowanie

Maverick
15-03-2006, 08:13
Podaj adres stronki.

tedieti
15-03-2006, 08:04
Cytat Napisał Snoopy
pliki .html .php i foldery muszą byc w pliku www i czego tu jeszcze chcecie wiecej?
Witam serdecznie !!
Założyłem konto pare dni temu i walcze cały czas z umieszczeniem na nim strony. Pliki umieszczam na FTP bez żadnych problemów lecz efektów nie ma żadnych - ciągle widnieje na mojej stronie ta sama informacja "Witamy na stronie serwisu 60free firmy OVH. itd." Mimo, że stosowałem się do wszystkich zasad o jakich mówiliście i tych opisanych w FAQ to strona mi nadal nie działa. Łączę się z FTP za pomocą Total Commandera i loguje się bez żadnych problemów. Dodam, że mam konto na republice i ta sama strona działa tam bez zarzutu. Także naprawde nie wiem w czym tkwi problem. Jeżeli możecie to pomóżcie.
Z góry wielkie dzięki !!

Snoopy
10-03-2006, 17:50
pliki .html .php i foldery muszą byc w pliku www i czego tu jeszcze chcecie wiecej?

Maverick
10-03-2006, 16:21
CAŁA strona

Gino
10-03-2006, 15:35
Bądzcie wyrozumiali, kazdy sie uczy a od czegos sie zaczyna! Spokojniej!

Strona musi byc wklejona do folderu www na serwerze.

Maverick
10-03-2006, 14:20
index DO www a nie obok!

Snoopy
10-03-2006, 13:37
Hmm..Mr.SNoopy a Ty kiedy "zaczynałeś" nie zadawałeś pytań tego typu?...od razu wszystko wiedziałeś ?....Chyba po to jest wlaśnie forum, a to że ktoś czegoś nie wie nie oznacza od razu że jest ..jak to ująłeś "żałosny". Troszke kultury małolat dla innych.
Nie wiedzialem wszystkiego od razu... ale duzo czytalem na takie tematy... i jesli ktos by poczytal w miejscach gdzie wszystko jest pięknie opisane (jak na 60free.ovh) to nie musiałby pisać głupich postów na forum i nikt by sobie nie robił jaj

Mazur
10-03-2006, 12:18
Cytat Napisał solti
A wrzuciłeś te pliki do katalogu www? Wszystko, co ma być widoczne w internecie, musi znajdowac się w katalogu www!
Strone zrobiłem w Publisher mam index i do tego folder z plikami do tehj strony wzuciłem ten inde w folder www i wżuciłem obok niego index i dupa nie działa

solti
09-03-2006, 15:32
A wrzuciłeś te pliki do katalogu www? Wszystko, co ma być widoczne w internecie, musi znajdowac się w katalogu www!

Mazur
09-03-2006, 13:51
No siemka mam pytanko wrzuciłem pliki na serwer przez total commander i sa na serverku ale strona nie działa to znaczy te pliki nie działają muwiąc prościej jak wchodze na swoją stronke to dzieje sie to samo co sie działo jak nie było na niej plików czyli nic kto wie o czym w tym wszystkim chodzi ??

THOR
08-03-2006, 21:09
Hmm..Mr.SNoopy a Ty kiedy "zaczynałeś" nie zadawałeś pytań tego typu?...od razu wszystko wiedziałeś ?....Chyba po to jest wlaśnie forum, a to że ktoś czegoś nie wie nie oznacza od razu że jest ..jak to ująłeś "żałosny". Troszke kultury małolat dla innych.

Maverick
08-03-2006, 18:22
hehe Z tym sie zgodze

Snoopy
08-03-2006, 17:50
nie wiedzialem ze to takie skomplikowane!
kolo moze sie nie polapac... ja mam lepszy sposob. Bierzesz kartke papieru, rysujesz na niej strone (koniecznie musi byc czysta czyli nie w kratke i nie w linie), a na górze piszesz swoj adres www. Potem przykladasz do monitora tuszem do 'szyby'. czekasz chwile i juz masz na serwie

Żałośni są pewni forumowicze...

dragis
08-03-2006, 17:47
dzieki i pozdro

Maverick
08-03-2006, 16:20
HEH... pobiles wszelkie rekordy chyba Używasz TOTAL CMD... ctr+n... odchaczasz anonymus, wpisujesz ftp.60free.ovh.org (dla 60free) lub www.twojadomena.tld (twojadomena - twoja domena, tld - pl, com itd.),pozniej podajesz login, haslo (do FTP!!) i jak sie juz zalogujesz, to wrzucasz stronke do katalogu WWW.
Haslo do serwera ftp możesz zmienić w managerze


Może tak przykleić w odpowiednim dziale??

ms93
08-03-2006, 16:19
szukaj

dragis
08-03-2006, 16:18
witam. moze to i głupie ale nie wiem jak wrzucic stronke na server. mógłby mi ktoś to wytłumaczyć jak to zrobić?