We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

IP FO - nie ma???? Nie da się używać serwerka SYS


desavil
22-02-2017, 11:30
Morcom, dla chcącego nic trudnego - uwierz mi.
Sam potrzebowałem kilka bloków IP, a te było już w ogóle ciężko zdobyć jak nie było adresów IP. Napisałem automat, który cały czas obserwował czy coś się zwolniło i jeżeli tak to automatycznie zamawiał.

Morcom
20-02-2017, 20:38
Whola...

Udało się - po 2 tygodniach trzymania serwera, na którym nic nie można było zrobić...

OVH - jeśli dana usługa jest czasowo niedostępna - było by dobrze poinformować przy zamawianiu. Tak - 15 dni serwer na którym jedyne co można było zrobić w praktyce to zainstalowanie PROXMOX'a...

Jak ktoś czekał - to warto zamówić IP zanim znikną.

Pozdrowienia

Michal

mikel
20-02-2017, 20:05
Nie wiem czy to tylko błąd w prezentacji w panelu ale przy zamawianiu w podsumowaniu dla dodatkowych adresów ip jest teraz wzmianka, że jest to cena za miesiąc ... czyżby miały powrócić opłaty miesięczny za ip? Byłoby słabo.

Ok nieważne - jednak mój błąd - miałem już wykorzystane 16 ip

Morcom
20-02-2017, 13:52
Chciał bym z Polski.... wierz mi...

Niestety - firma jest w Holandii i z automatu support jest holenderski... czyli brak supportu.

Najlepsze jest to, że jak znam życie - to IT support w Holandii zarabia tak z 3 razy więcej od tego w Polsce... co nie idzie w parze z jakością i wiedzą.
Ale takie jest życie i niekt nie powiedział, że ma być po równo wszystkim....

M.

desavil
17-02-2017, 15:38
http://travaux.ovh.net/?do=details&id=21792
https://twitter.com/olesovhcom/statu...08542526873600

Nie wiem gdzie wysyłasz zapytania, ale u mnie zawsze odpowiedzi są z polski.

Morcom
16-02-2017, 17:41
Dla zabawy budująca odpowiedź supportu OVH.

Do historii dodam, że kilka dni temu (poniedziałek) zapewniali, że bloki będą dostępne w środę/czwartek... może powinienem się zapytać - w który....

A teraz odpowiedź i oczywiście zamknięcie tematu..... Czy tak działa support? Na pewno nie mój...

Dear Customer,

Thanks for your email.

IP block are still unavailable for now.

We thank you for the trust you place in OVH,If you have any question or query,
please don't hesitate to contact us.

Kind regards,

Shannon
Pytanie było jasne - kiedy będą dostępne na 100% - a odpowiedź?

I lubię tę wklejoną formułkę o zaufaniu....

To support z Holandii - nie z Polski. Tzw luzackie podejście do klienta.

Kontynując - kiedyś miałem problem techniczny z serwerem. Support z Holandii - nic... nie potrafili nic doradzić. Z Polski - sprawa zajęła 3 minuty.

No to kiedy the IP będą w RBX??? Będą w ogóle? Czy te 16 portów IP to ściemka ofertowa?

Może ktoś z OVH wyjaśni?

Michał

Morcom
16-02-2017, 14:14
Witam,

Co jest grane z adresami IP??? Kupiłem serwerek SYS w RBX - w teorii powinienem mieć możliwość dodania IP FO.
Szczególnie, jak serwer ma pracować z PROXMOX - jest to raczej krok konieczny.
Czekam od tygodnia, na serwerze nic nie da się zrobić sensownego.

Od tygodnia !!!! nie ma żadnych adresów IP!!! Nic. Pomoc z SYS zbywa mnie, że mają być... i nic.
Żadnej grupy... 4 sztuki mi starczą - ale nie ma nic...

Podobnie na ofercie HOST - sprawdziłem - niby mam 256 - ale nie można zamówić żadnego.

Czy OVH ma jakiś problem? Czy to był po prostu mój błąd z zakupem dedyka w OVH?

Pozdrowienia

Michał