We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Czy na pomocy technicznej SYS pracują osoby niekompetentne ???


voldemortsgirl
26-01-2016, 11:36
Cytat Napisał DominikW
Umówiłem się na przesunięcie odnawiania usługi na 28 -go każdego miesiąca.
Przesunięcie daty ważności serwera następuje w wyniku po opłaceniu zamówienia (takie otrzymałeś). Nie była to faktura vat z terminem płatności, a zamówienia z czasem ważności 14 dni. Za to zamówienie właśnie nie otrzymaliśmy wpłaty i wygasło. Opłaciłeś później inne zamówienie a nie to przygotowane przez support.

Ze względu na brak płatności za tamto zamówienie, przesunięcie daty ważności nie zostało uruchomione. Nie dostałeś od OVH potwierdzenia, że data ważności została przesunięta, a jedynie zamówienie, którego opłacenie przesunęłoby datę ważności.

DominikW
25-01-2016, 21:31
Cytat Napisał mickula
jak sie trafi osiołek, który w screenshocie umie zamazać jeden link a drugiego nie i jego zmienione zamówienie jest dostępne pod adresem:
https://eu.soyoustart.com/pl/cgi-bin...rPassword=89Nh
i widać, że jest nieopłacone to gdzie tu sprawdzac kompetencje pracownikow OVH?
Osłem, a nie osiołkiem to raczej Ty gościu jesteś. Co z tego, że nie zakryłem. Umówiłem się na przesunięcie odnawiania usługi na 28 -go każdego miesiąca. A 24-go miałem już zablokowany serwer. Faktura i owszem była wystawiona z terminem płatności dwutygodniowym, czyli do 19-go. Ale ma się to i tak ni jak, bo termin odnowienia usług obiecany miałem na 28-go i do tego czasu nikt mi serwera nie powinien blokować.

Opłaciłem wczoraj fakturę i okazało się, że zamiast przesunąć termin płatności do 28-go, przesunął do 22-go, gdzie Pan Artur zapewniał mnie, że zrobić tego nie może i jedyne rozwiązanie to ten 28 każdego miesiąca.
Poniżej zrzut:
http://zapodaj.net/efe3016dc5840.jpg.html

W wyniku jego pomyłki, a nie nie opłacenia faktury, miałem zablokowany serwer.
i widać, że jest nieopłacone to gdzie tu sprawdzac kompetencje pracownikow OVH?
Można wmawiać, że czarne jest białe, tylko nie każdy jest mickulą, gdzie ovh pluje mu w twarz, a on udaje że deszcz pada i jest świetnie

voldemortsgirl
25-01-2016, 13:06
@DominikW
Wysłałam Ci wiadomość w tej sprawie.
Pozdrawiam

Mundek
25-01-2016, 11:17
OVH jakie jest, takie jest, ale pracownicy z PL są OK - robią co mogą. Przynajmniej ja mam póki co same pozytywne doświadczenia,

mickula
25-01-2016, 10:06
jak sie trafi osiołek, który w screenshocie umie zamazać jeden link a drugiego nie i jego zmienione zamówienie jest dostępne pod adresem:
https://eu.soyoustart.com/pl/cgi-bin...rPassword=89Nh
i widać, że jest nieopłacone to gdzie tu sprawdzac kompetencje pracownikow OVH?

DominikW
24-01-2016, 11:43
Do oceny korespondencja:
http://zapodaj.net/ef0ceacf61588.jpg.html