We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Skuteczna Reklama Adwords


skynetic
25-11-2016, 21:48
Ad words to dziwna sprawa bo konkurencja potrafi naciągnąć Cie na niezłe koszta a google nic z tym nie robi... Pomimo że ludzie wchodzą z tego samego IP i siedzą na stronie 3 sekundy



____________
www.skynetic.pl

madzik2506
21-11-2016, 15:21
zarówno adwords ma swoje zalety, jak i pozycjonowanie ma swoje. Warto połaczyć te dwie metody razem i na pewno efekt bedzie lepszy niż stosowanie ich pojedynczo

lukmeg
17-11-2016, 12:43
Najelepiej stosować wszystkie wymienione metody razem Każda ma swoje wady i zalety

kizydor85
15-11-2016, 11:06
Cytat Napisał michas83
Zawsze jak korzystam z Adwords to się okazuje, że muszę więcej pieniędzy wydać niż mam zwrotu z inwestycji.
Widzę że nie tylko ja mam wrażenie że taka kampania to walka z wiatrakami.

WyspaUsmiechu
06-11-2016, 14:36
Cytat Napisał studiozdrowia
Nie lepsze od reklamy AdWords jest pozycjonowanie ? Za AdWords płacimy ciągle... przestaniemy nie ma nas w wyszukiwarce Google.
Zgadzam się, dużo lepszym rozwiązaniem jest pozycjonowanie strony www, ale tylko w przypadku gdy sprzedajemy jakiś produkt w sposób ciągły.

Jeżeli natomiast mamy jakiś produkt na sprzedaż, który możemy sprzedać tylko teraz (np jakieś szaliki z napisem EURO 2012), wtedy lepszym rozwiązaniem niż pozycjonowanie naturalnie będzie reklama w Google Adwords

Julaa
01-11-2016, 22:36
Wydaje mi się, że lepszym i skuteczniejszym sposobem jest pomoc specjalistów od internetu, reklamy i marketingu internetowego
. Dokładnie wykonają zlecenie, pokażą sposoby i metody, o których zwykły użytkownik internetu nie ma pojęcia. Pytanie brzmi, czy lepiej skupić się na prowadzeniu biznesu i tego co mamy, czy skupiać się na czym, o czym nie mamy pojecia.

woogie
14-02-2016, 07:35
Cześć, miło cię poznać


--------------------------
beaded bracelets

piotrekniewiadomski
12-02-2016, 11:44
Adwords to poteżna narzędzie - trzeba tylko wiedzieć jak je wykorzystać i przede wszystkim znać dobrze rynek reklamowanego produktu.

sanoagnieszkaniechcial
09-02-2016, 16:41
Sprawdź też pozycjonowanie

studiozdrowia
30-01-2016, 14:21
Nie lepsze od reklamy AdWords jest pozycjonowanie ? Za AdWords płacimy ciągle... przestaniemy nie ma nas w wyszukiwarce Google.

Darekk
21-01-2016, 22:57
Nigdy nie korzystałem z AdWords chociaż zabierałem się do tego już kilka razy. W dalszym ciągu chodzi mi to po głowie. Może dobry produkt jednak jest w stanie na siebie zarobić?

Do tej pory korzystałem z Facebooka i wyniki są całkiem obiecujące, chociaż jeszcze sporo nauki przede mną.

marekwisniewski0
21-01-2016, 12:19
Kiedyś chciałem samodzielnie promować swoją stronę, ale zajmuje to bardzo dużo czasu, dużo lepszym rozwiązaniem jest zamówić pozycjonowanie w agencji seo. Przynajmniej będę spokojny o to że nie dostane kar, a czas wolny będę miał dla siebie.

aga84
18-01-2016, 23:29
Traczyk masz rację. Podstawa to dobrze zoptymalizowana kampania i odpowiednia strona docelowa. Ja to zleciłam małej agencji i jestem zadowolona z rezultatów.

Traczyk
15-01-2016, 13:59
Takie też jest założenie AdWordsa. Problem może leżeć zarówno po stronie kampanii, jak i również po Twojej "stronie" ( w sensie dosłownym). Wytłumaczyli mi to kiedyś na spotkaniu w pewnej agencji. Było to po mojej pierwszej kampanii. Wszystkie statystyki, koszt, wejścia - wyglądało w porządku. Tylko co z tego, skoro jak już ktoś się przeklikał na moją stronę, to od razu z niej wychodził bo nie wyglądała zbyt dobrze. Tak więc AdWords to nie lek na wszystkie problemy a tak jakby suplement diety dla Twojej firmy. Wszystko ze sobą musi grać, by odnieść sukces

Gracefallon
13-01-2016, 09:52
Miałem podstawową wiedzę na temat swojej służby, jeśli trzeba, chciałbym skontaktować się z Tobą!



__________________________________________________ _____
cheap prom dresses under 100

WillaArkadia
13-01-2016, 09:20
Cytat Napisał michas83
Zawsze jak korzystam z Adwords to się okazuje, że muszę więcej pieniędzy wydać niż mam zwrotu z inwestycji. Czy wy jesteście w stanie klientowi zagwarantować to, że nie utopi pieniędzy w reklamie?

Fajnie jest jak te reklamy sobie gdzieś tam latają, wyświetlają się, ale z tego musi być kasa dla przedsiębiorcy.
Mam Podobne refleksje. Pozdrawiam

michas83
12-01-2016, 15:47
Zawsze jak korzystam z Adwords to się okazuje, że muszę więcej pieniędzy wydać niż mam zwrotu z inwestycji. Czy wy jesteście w stanie klientowi zagwarantować to, że nie utopi pieniędzy w reklamie?

Fajnie jest jak te reklamy sobie gdzieś tam latają, wyświetlają się, ale z tego musi być kasa dla przedsiębiorcy.

adsconan
07-01-2016, 20:54
Witam,

Chciałbym zaprezentować Nasze usługi a, zarazem przekazać trochę wartościowej wiedzy

Jak stworzyć skuteczną Kampanię Adwords cross-sell dla istniejących klientów ?

Często szukając możliwości zwiększenia sprzedaży działy marketingu godzinami zastanawiają się jak pozyskać nowych klientów. Jak pokazują jednak badania i praktyka, zdecydowanie prościej i taniej jest sprzedać coś istniejącemu klientowi, niż nowemu.
Bardzo popularna technika sprzedażowa CROSS-SELL – co to dokładnie oznacza w praktyce i jak odnieść to do kampanii ADWORDS ?
Cross-sell to nic innego jak sprzedaż produktu powiązanego po tym, jak klient już dokona zakupu. W tradycyjnym kanale sprzedaży, już nas nie dziwi, np. jak na stacji benzynowej zatankujemy paliwo, a przy kasie sprzedawca zaproponuje nam np. płyn do spryskiwaczy czy hot doga.
Podobnie wygląda sytuacja w sklepach internetowych, Czy kiedykolwiek miałeś wrażenie, że przez cały Internet podąża za tobą para butów? Jeżeli kupiłeś w jakimś sklepie internetowym buty, a następnie wszędzie widzisz reklamy pasty do obuwia. To możesz być pewien że właśnie zostałeś zakwalifikowany do kampanii remarketingowej Adwords a tym samym została zastosowana technika Cross SELL.
Cross Sell cechuje większa marża, załóżmy że Twój zysk z podstawowej sprzedaży jest mały, jak zatem zwiększyć (ROI) ? Wystarczy zastosować w Kampaniach remarketingowych Adwords technikę CROSS- SELL i dosprzedać twojemu klientowi produkt komplementarny. Stosując takie rozwiązanie zyskujesz podwójnie, po pierwsze koszta dotarcia do użytkowników poprzez kampanie re marketingowe nie są już tak duże, po drugie klient w przypadku drugiego komplementarnego dobra działa bardziej impulsywnie, a niżeli rozsądnie w związku z czym zysk i marża i tutaj są znacznie większa.

Kampanie Remarketingowe możesz ustawić na 1, 2, 30, 90, czy nawet 360 dni. Co to daje w praktyce ? Jeżeli np. wiesz, że klienci muszą dokonać tego samego zakupu rok do roku – to ustawiając kampanię re marketingową na 360 dni w łatwy i o wiele tańszy sposób możesz dotrzeć do odbiorców Twojego produktu właśnie wtedy kiedy będzie on dla nich niezbędny.

Potrzebujesz indywidualnego rozwiązania sprzedażowego działającego w oparciu o Remarketing Adwords? Agencja Adwords Kontakt
Jak to działa w praktyce – zobacz to na prostym przykładzie