We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK OVH w dniu 06.02.2016


voldemortsgirl
05-01-2016, 14:27
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w dniu 06.01.2016 będzie nieczynne.

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/kontakt-z-nami/

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako dni wolne od pracy
lub dni świąteczne, będą zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu
roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje
możliwość wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego
przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.