We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK OVH w dniach 31.12-03.01.2016


voldemortsgirl
31-12-2015, 08:56
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w okresie 31.12-03.01.2016 będzie czynne w następujących godzinach:

31.12 (czwartek): w godzinach od 9-ej do 14-ej - kontakt telefoniczny i mailowy.
01.01 (piątek): Biuro Obsługi będzie nieczynne.
02.01 (sobota): w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy przez panel klienta: https://www.ovh.com/manager/dedicated/login/
03.01 (niedziela) : w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy przez panel klienta: https://www.ovh.com/manager/dedicated/login/

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/kontakt-z-nami/

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako dni wolne od pracy
lub dni świąteczne, będą zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu
roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje
możliwość wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego
przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml