We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

zamówienie So you Start - 16G E3-1225v2 SoftRaid 3x120GB SSD


voldemortsgirl
28-04-2016, 16:37
Serwery Kimsufi, tak jak OVH i SoyouStart mają dostępny system ticketowy.

andriu-m
23-04-2016, 02:19
OVH kiedyś było bardzo dobrym DC, teraz to masówka, jak grochem o ścianę i jeszcze to rozbicie na trzy strony, soyou, kimsufi i ovh i tak serwery sa obok siebie. i jeszcze ten support kimsufi przez forum, ja rozumiem ze firma musi zarabiać ale żeby byc tak podłym i nie udostępnic prostego systemu ticketów w kimsufi, tylko pisać na forum.
konkurencja nie śpi i jest w tanie oferować sprzęt z podobnymi parametrami znacznie taniej.

DominikW
24-01-2016, 12:06
Ja jestem klientem OVH od 8 lat, ale przez te lata tyle przygód co z SYS w ciągu miesiąca mnie nie spotkało.
JEŚLI POZIOM NIEOGARNIĘCIA ICH HELPDESKU SIĘ NIE ZMIENI TO WIEJE STĄD!!!
MASAKRA!!!

canyon512
25-12-2015, 15:29
To miałeś farta.
Ja do tej pory czekam, a jestem ich klientem od 2013 roku.

Tutaj kawałek rozmowy z Panią Martom.
http://zapodaj.net/495d2c46b7be4.png.html

Tutaj są faktury z aktualnego serwer, a czekam na drugi i nie wiem kiedy go otrzymam...
http://zapodaj.net/b99165b10b634.png.html

Może po Świętach coś ruszy...

DominikW
25-12-2015, 14:43
Po kolejnych telefonach i mailach otrzymałem w końcu swój serwer. Mam nadzieje, że w razie awarii i potrzeby w miarę szybkiej reakcji ze strony ovh nie będzie to wyglądało tak jak teraz.

canyon512
23-12-2015, 20:36
Też zamówiłem ten serwer został opłacony 11 grudnia i czekam do tej pory, dzwoniłem na ich infolinie i tylko tłumaczenia.
Nie ma części, nie mamy wglądu do magazynu itd, albo to właśnie że inne dedyki z tymi samymi dyskami są dostępne w 120sek.
Tylko proponują zainstalowanie serwera w innej lokalizacji, a logicznej jest to ze podczas zamówienia wybierałem konkretną lokacje i nie ma takiej opcji.
Powinna być jakaś rekompensata z tego powodu, a nie w tylko tłumaczenia.
Przecież trzymają nasze pieniądze, a my zostaliśmy z ręką w nocniku, miał to być już mój 2 serwer z oferty SYS.
Klientem jestem od 2 lat może więcej i takie traktowanie z ich strony...

Życzę cierpliwości i opanowania podczas pisanie z działem handlowym.

Langrey
23-12-2015, 11:00
Cytat Napisał DominikW
Chciałbym się dowiedzieć czemu po zapytaniu w waszym helpdesku kiedy w końcu otrzymam serwer dostaję odpowiedź:
Przykro mi, ale nie mamy informacji na temat realizacji zamówień - te dane nie są nam niestety udostępniane.
Serwer zamówiony: 08-12-2015 i opłacony.
So you Start - 16G E3-1225v2 SoftRaid 3x120GB SSD
Czas realizacji podawaliście 10 dni roboczych, ok nie ma problemu poczekam. Tylko problem w tym, że termin mija, ja nie dostaję żadnych informacji kiedy macie zamiar serwer dostarczyć, w międzyczasie zmieniacie ofertę w której (własnym oczom nie wierzę) jest ten sam serwer:
E3-SSD-3 Intel Xeon E3 1245v2 4 c / 8 t 3.4 GHz+ 32 GB 3x 120 GB SSD Soft 16*
tylko z tym, że z podwojoną ilościa ramu, dostępny we Francji i Kanadzie w 120 sekund.
Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć logikę tej firmy?
Czyli co, mam czekać miesiąc, bo teraz jestem już w ogóle poza kolejką i nowi klienci dostaną w 2 minuty, a ja może na Wielkanoc??
Są jakieś postępy w tej sprawie? Zamówiłem dokładnie ten sam serwer 11-12-2015 i opłaciłem tego samego dnia. Termin już minął, a serwera nie ma.

DominikW
21-12-2015, 22:26
Chciałbym się dowiedzieć czemu po zapytaniu w waszym helpdesku kiedy w końcu otrzymam serwer dostaję odpowiedź:
Przykro mi, ale nie mamy informacji na temat realizacji zamówień - te dane nie są nam niestety udostępniane.
Serwer zamówiony: 08-12-2015 i opłacony.
So you Start - 16G E3-1225v2 SoftRaid 3x120GB SSD
Czas realizacji podawaliście 10 dni roboczych, ok nie ma problemu poczekam. Tylko problem w tym, że termin mija, ja nie dostaję żadnych informacji kiedy macie zamiar serwer dostarczyć, w międzyczasie zmieniacie ofertę w której (własnym oczom nie wierzę) jest ten sam serwer:
E3-SSD-3 Intel Xeon E3 1245v2 4 c / 8 t 3.4 GHz+ 32 GB 3x 120 GB SSD Soft 16*
tylko z tym, że z podwojoną ilościa ramu, dostępny we Francji i Kanadzie w 120 sekund.
Czy ktoś jest mi w stanie wytłumaczyć logikę tej firmy?
Czyli co, mam czekać miesiąc, bo teraz jestem już w ogóle poza kolejką i nowi klienci dostaną w 2 minuty, a ja może na Wielkanoc??