We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Nie kupować serwerów w OVH SoYouStart


wordica
28-06-2015, 00:39
Cytat Napisał netcreate
Panie Wordica słusznie, niech Pan jeszcze wydaje na prawników, życzę powodzenia. Klient który nie czyta warunków, na jakie sie zgadza płaci potrójnie: czasem, pieniędzmi za zmiany i kolejnymi nietrafionymi zakupami. Poza tym, sam fakt reklamy w Pana wypowiedzi kiepskiego dostawcy potwierdza tylko poziom świadomości tematu.
Powodzenia, pozdrawiam.
Czy Pan jest upośledzony czy talko takowego udaje broniąc sprzedaży takiego badziewia? Kiepskiego dostawcy home.pl ? O dziwo jakoś nie miałem u nich problemów ze spamem ani razu, posiadając u nich 3 serwery. Tutaj drugi raz zaryzykowałem ... no i drugi raz się przejechałem ...

Wydawać na prawników, tracić czas ... nie, pewnie, lepiej dać robić z siebie idiotę i dawać nabierać się takim oszustom ... a co, w końcu w Polsce każdy oszukuje i na tym opiera się Nasz mentalność - zarobić, nie ważne czy oszukując czy nie, ważne żeby zarobić.

Na prawników mi czasu nie szkoda, obecnie uzbierało się już kilka tysięcy straty.

CUE - to ja mam proponować i dopłacać do wadliwej usługi? Reklamacja odrzucona ... tyle w temacie OVH i podejściu do klienta. Wolą proces niż 8 zł - ok, na prawdę akurat dla mnie to niewielki problem.

borec
09-06-2015, 09:34
A nie lepiej się z OVH dogadać żeby wymienili IP na inne bez kosztów?

netcreate
09-06-2015, 08:19
Panie Wordica słusznie, niech Pan jeszcze wydaje na prawników, życzę powodzenia. Klient który nie czyta warunków, na jakie sie zgadza płaci potrójnie: czasem, pieniędzmi za zmiany i kolejnymi nietrafionymi zakupami. Poza tym, sam fakt reklamy w Pana wypowiedzi kiepskiego dostawcy potwierdza tylko poziom świadomości tematu.
Powodzenia, pozdrawiam.

cue
08-06-2015, 15:33
Dodatkowy adres IP kosztuje 8 zł jednorazowo. Zamiast kopać się z OVH, które jak wiadomo supportu w takich kwestiach nie ma kupiłbys go i byłoby po problemie .

wordica
08-06-2015, 12:39
Cytat Napisał voldemortsgirl
Interia.pl nie korzysta z żadnych blacklist a jedynie bazuje na własnych mechanizmach opartych o zgłoszenia użytkowników.
Nie ma więc narzędzi, które umożliwiłyby weryfikację reputacji IP w ich bazie. Takie informacje od nich otrzymaliśmy i przekazaliśmy je Tobie.
Weryfikujemy wszystkie IP, które dostarczamy klientom na ogólnodostępnych blacklistach. Ten sam mechanizm stosujemy gdy klient chce nam oddać adres, który jest na blackliście. Tyle możemy zrobić i to właśnie robimy.
Nie interesują mnie już Państwa wyjaśnienia. Będę domagał się odszkodowania za sprzedaż wadliwego produktu, na którym każdego dnia tracę. Muszę opłacić kolejnego programistę do zmiany serwera, tracę na reklamie oraz rejestrowanych użytkownikach, którzy nie są w stanie potwierdzić rejestracji. Jestem pewien, że każda firma posiada również swój wewnętrzny system blokowania spamujących adresów IP - więc zgodnie z Państwa logiką, mogą Państwo sprzedać klientowi serwer z adresem IP zablokowanym na wszystkich skrzynkach pocztowych - i to nie Wasz problem? Żarty sobie robicie z klientów. Jakoś nie miałem problemu przez 3 lata korzystania z serwera w Homecloud a u Was za każdym razem był jakiś problem, jak nie masa spamerów, którzy po sekundzie od włączenia postfix-a na serwerze próbują rozsyłać spam poprzez serwer zanim zdążymy skonfigurować postfix-a, to poblokowane adresy IP u głównych polskich dostawców skrzynek emial ... spamiarnia ... tyle powiem o Waszych serwerach.

Ps. Dla potomnych - moja reklamacja została odrzucona, ovh nawet nie zaproponowało głupiej zmiany adresu IP wolnego od wad.

voldemortsgirl
03-06-2015, 14:15
Interia.pl nie korzysta z żadnych blacklist a jedynie bazuje na własnych mechanizmach opartych o zgłoszenia użytkowników.
Nie ma więc narzędzi, które umożliwiłyby weryfikację reputacji IP w ich bazie. Takie informacje od nich otrzymaliśmy i przekazaliśmy je Tobie.
Weryfikujemy wszystkie IP, które dostarczamy klientom na ogólnodostępnych blacklistach. Ten sam mechanizm stosujemy gdy klient chce nam oddać adres, który jest na blackliście. Tyle możemy zrobić i to właśnie robimy.

wordica
28-05-2015, 13:23
No będę musiał przenieść się do innej firmy - ale to znowu koszty konfiguracji, przenoszenia itp itd. Sam się tym nie zajmuje, a ktoś musi mi zwrócić za zrobienie w balona i sprzedaż wadliwego produktu za który już teraz straciłem kilka tysięcy. TAKŻE ostrzegam przed zakupami serwerów w OVH jeśli nie chcecie trafić na minę.

kkkonrad
28-05-2015, 10:45
no to pozostaje Ci BridgeClient, zresztą ja teraz to robię na każdym serwerze w razie gdybym musiał szybko ewakuować się z danego serwera i zmienić na inny

wordica
28-05-2015, 10:31
Cytat Napisał kkkonrad
kup failovera i zrób http://pomoc.ovh.pl/BridgeClient
lub
sprawdź też swojego IP tu: http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx może uda się wypisać z jakieś listy spamowej na której jesteś
Nie da się wypisać. Serwer nie jest na żadnej liście. IP jest ręcznie zablokowane przez INTERIA z uwagi na spam z otrzymanego przeze mnie od OVH adresu IP.

kkkonrad
28-05-2015, 10:22
kup failovera i zrób http://pomoc.ovh.pl/BridgeClient
lub
sprawdź też swojego IP tu: http://mxtoolbox.com/blacklists.aspx może uda się wypisać z jakieś listy spamowej na której jesteś

wordica
28-05-2015, 09:53
Jeszcze nie udało mi się kupić w tej firmie serwera z którym nie było by problemów. Obecny posiada zablokowany ręcznie przez INTERIA.PL adres IP z uwagi na spam. Interia odblokować nie chce, OVH ma mnie za przeproszeniem, gdzieś. Adresy IP tej firmy to farmy do rozsyłki SPAMU.

I po raz kolejny można się przekonać, że niska cena świadczy o jakości, a nie "okazji".