We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Brak danych do serwera po zakupieniu i zainstalowaniu usługi?


mpakier
21-05-2015, 07:16
Mam tak samo z tym, że to nowy serwer na nowym koncie (ale miałem już inny na innym koncie więc wiem jak powinna wyglądać procedura).
Na szczęście nie czekam jeszcze 2 tygodni ale już dostaję powiadomienia, że czas uiścić opłatę za kolejny okres. Tymczasem nie mam loginu i hasła do serwera więc nie mogę z niego skorzystać. Wysłałem zgłoszenie przez panel ale brak odpowiedzi.

Bat_
15-05-2015, 12:48
Dziękuję, potwierdzam że otrzymałem odpowiedź wraz z danymi
Moja usługa została też przedłużona o czas, kiedy nie mogłem z niej korzystać, za to też serdecznie dziękuję.

Dopiero otwarcie tematu na forum pomogło w zajęciu się moim zgłoszeniem, ale ważne że teraz działa wszystko bez zarzutu i w ostatniej chwili udało mi się uruchomić usługę, pod którą potrzebny był ten serwer.

Oczywiście będę nadal korzystał z Państwa usług, ponieważ zainstniała sytuacja nie dotyczy jakości serwerów - te uważam, że w Polsce są najlepsze.

jezor
14-05-2015, 17:00
Witam,

Dziękuję za inforamcje, nasz personel skontaktował się z Tobą w odpowiedzi na zgłoszenie w panelu klienta.

W razie dalszych problemów pozostajemy do Twojej dyspozycji.

Bat_
14-05-2015, 14:47
Witam!

Czy ktoś miał podobnie?

Miałem już jeden serwer dedykowany w SoYouStart. Dokupiłem drugi i został podpięty pod to samo konto.
Nie dostałem jednak maili z fakturą, danymi do serwera i powiadomieniami.

Udało mi się zainstalować system tylko dlatego, że serwer jest widoczny pod moim starym kontem.
Niestety nie mam się do niego jak zalogować z powodu braku danych...

Adresy e-mail są bez zmian, otrzymuję nadal powiadomienia dotyczace tego pierwszego serwera, ale drugiego już nie.
Oczywiście sprawdzałem folder SPAM itp.

Pisałem do OVH, zarówno przez panel jak i bezpośrednio na e-mail. Support firmy milczy przez drugi tydzień.

Czyli wychodzi na to, że zapłacilem za serwer + opłatę instalacyjną z góry, a za dwa tygodnie minie pierwszy okres rozliczeniowy i nie mogłem go użyć ani razu.

Generalnie odradzam uiszczanie opłat instalacyjnych z góry, w pierwszym przypadku tak nie zrobiłem i wszystko działało, w tym przypadku widocznie firma liczy na to, że zrezygnuję z serwera po miesiącu.

Zaraz będę wysyłał pismo drogą listową, ale piszę tutaj, bo może ktoś miał podobny problem i został rozwiązany w jakiś prosty sposób?
OVH odpisało tylko raz, że w systemie widzą, iż maile zostały wysłane, ale nie mają do nich dostępu ponieważ były w nich hasła... I od tego czasu cisza.

PS. Ten post jest potwierdzeniem, że mój adres e-mail działa prawidłowo - jest to poczta na Gmailu i przed chwilą klikałem w link aktywacyjny potwierdzający rejestrację na forum