We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Ile czeka się na odpowiedź na ticket?


revolver
06-07-2015, 21:14
A SYS-IP-1 macie w kanadzie ? Zdarzaja sie ?

Jaskier
05-06-2015, 10:46
Cytat Napisał usersoyoustart
Moja wypowiedź świadczy o tym, że BOK nie odpowiada na tickety ... zresztą do teraz. I na pewno nie oczekuje konfiguracji serwera. Tak, czy inaczej udzielenie odpowiedzi nawet jak by moje pytanie wykraczało poza ramy działania przedmiotowego BOK chyba leży w zakresie BOK...
---
Reasumując - brak odpowiedzi nie powinno być odpowiedzią na pytania
Poza tym w kontekście "ile się czeka" nie ja założyłem wątek
Podeślij mi w wiadomości prywatnej numer zgłoszenia/adres e-mail i sprawdzę to dla Ciebie.

usersoyoustart
05-06-2015, 09:08
Cytat Napisał mlodszy
Twoja wypowiedź świadczy o tym, że oczekujesz od BOK wsparcia w konfiguracji usług - czym się nie zajmują.

Skoro zdecydowałeś się na dedykowany serwer, to musisz sobie radzić Albo skieruj swoje litery tutaj:
Moja wypowiedź świadczy o tym, że BOK nie odpowiada na tickety ... zresztą do teraz. I na pewno nie oczekuje konfiguracji serwera. Tak, czy inaczej udzielenie odpowiedzi nawet jak by moje pytanie wykraczało poza ramy działania przedmiotowego BOK chyba leży w zakresie BOK...
---
Reasumując - brak odpowiedzi nie powinno być odpowiedzią na pytania
Poza tym w kontekście "ile się czeka" nie ja założyłem wątek

mlodszy
04-06-2015, 16:43
Jakieś tam pojęcie mam, wiec sądziłem, że skoro BOK jest tak szybki, to bez zatrudnienia administratora sobie poradzę. Zwłaszcza, że serwer kupiłem po to by trochę się z tym pozajmować nie stricte pod produkcję ... Jednak pojawiły się pytania tyczące dodatkowych IP, konfiguracji DNS, wiec napisałem tickety na pierwszą odpowiedz czekałem dwa dni na RE się nie doczekałem choć mija kolejny dzień a pan z BOK deklarował "W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji. ".
Twoja wypowiedź świadczy o tym, że oczekujesz od BOK wsparcia w konfiguracji usług - czym się nie zajmują.

Skoro zdecydowałeś się na dedykowany serwer, to musisz sobie radzić Albo skieruj swoje litery tutaj: http://forum.ovh.pl/forumdisplay.php...aca-dla-admina

usersoyoustart
03-06-2015, 19:58
Właśnie - jaki jest czas oczekiwania na RE na tickiety ?

Pierwszy mój kontakt telefoniczny z BOK soyoustart był miłym zaskoczeniem. Odebrała kompetentna osoba do tego od raz bez "wiszenia" w kolejce oczekujących na wolnego konsultanta i wysłuchiwania melodyjek .... Po tej obiecującej rozmowie zdecydowałem się na serwer i tak się złożyło, że pojawiła się promocja bez opłaty aktywacyjnej, wiec usługę wykupiłem.

Jakieś tam pojęcie mam, wiec sądziłem, że skoro BOK jest tak szybki, to bez zatrudnienia administratora sobie poradzę. Zwłaszcza, że serwer kupiłem po to by trochę się z tym pozajmować nie stricte pod produkcję ... Jednak pojawiły się pytania tyczące dodatkowych IP, konfiguracji DNS, wiec napisałem tickety na pierwszą odpowiedz czekałem dwa dni na RE się nie doczekałem choć mija kolejny dzień a pan z BOK deklarował "W razie dodatkowych pytań pozostaję do dyspozycji. ".

Na dzień dzisiejszy mam wrażenie < niestety>, że od takiego BOKU pozostaje trzymać się z BOKU, bo nie ma co liczyć na pomoc : - wielkie rozczarowanie

Pozdrawiam

voldemortsgirl
24-04-2015, 12:51
Rozmawiałeś już z naszym konsultantem.
Sprawa jest w toku. Mamy dla ciebie potencjalne rozwiązanie.
Problem jest jednak z brakiem takich maszyn, jaką byś chciał w Kanadzie.

t0bi
24-04-2015, 09:26
Ile trzeba czekać, aż ktoś odpowie na ticket? Założyłem go wczoraj rano, i do dziś - zero odpowiedzi.

To jest standardowy czas obsługi?

Będę wdzięczny za informację.

Gdyby czytał to ktoś z teamu OVH, to mój nickhandle: gt74743-sys