We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK w okresie 24-28.12.2014


voldemortsgirl
23-12-2014, 11:42
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w okresie 24-28.12.2014 będzie czynne w następujących godzinach:

24.12 (środa): w godzinach od 9-ej do 13-ej - kontakt telefoniczny i mailowy.
25.12 (czwartek): Biuro Obsługi będzie nieczynne.
26.12 (piątek): Biuro Obsługi będzie nieczynne.
27.12 (sobota) : w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy na adres pomoc@ovh.pl.
28.12 (niedziela): w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy na adres pomoc@ovh.pl.


Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii.xml

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako dni wolne od pracy
lub dni świąteczne, będą zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu
roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje
możliwość wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego
przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.