We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

[VPS Classic 4] Zamówiony, opłacony, brak usługi, brak możliwości kontaktu z BOK


mario713
22-12-2014, 20:32
Witam, zamówiłem VPS Classic 4, zaznaczyłem iż jestem nowym klientem (miałem wcześniej wykupione jakieś usługi ale konta nie używałem i nie pamiętałem na jakiego maila i hasło było założone), opłaciłem wszystko przez paypal ale gdy sprawdziłem maila nic na nim nie było.
Szybko sprawdziłem moje pozostałe 2 maile i też nic(raczej nie pomyliłem się przy wpisywaniu maila). Pomyślałem, że zaloguję się do OVH z danymi na które zamówiłem usługę ale niestety po zalogowaniu usługi brak, brak również możliwośći kontaktu z BOK ponieważ wymagają wykupionej usługi aby cokolwiek do nich napisać a telefonicznie będę mógł się z nimi skontaktować dopiero jutro. Numer zamówienia to 33835333 w razie gdyby ktoś z supportu zainteresował się sprawą.
Czy mógłby mi ktoś coś poradzić co mam teraz zrobić aby jeszcze dzisiaj to wszystko załatwić? Nawet bym tu nie pisał gdyby nie to, że nie dostałem nawet maila z fakturą do opłacenia który zawsze przychodził jak wykupowałem usługi w OVH dla któregoś z moich klientów.

@edit

Sprawdziłem paypal i okazało się, że transakcja została tymczasowo wstrzymana (prawdopodobnie dlatego iż została wykonana z polskiego adresu IP a konto było zakładane w UK). Jutro wszystko się wyjaśni, dam znać czy sprawa została rozwiązana i najwyżej zgłoszę temat do usunięcia. Mimo wszystko nadal dziwi mnie to, że nawet nie dostałem głupiej faktury od OVH.

@edit2

O dziwo dostałem maila od OVH z potwierdzeniem dokonania płatności, nie wiem czy na gmail'a maile tak długo dochodzą od OVH czy ktoś z supportu przeczytał temat ale wszystko powoli się układa, temat będzie można przenieść do archiwum/kosza.