We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Kimsufi


TeDY
15-12-2014, 20:22
Też bym tak chciał
No niestety u mnie jest nieco inaczej. Mam nadzieję że dostanę serwer bądź zwrot

mlodszy
15-12-2014, 15:52
@borec - w takich sprawach nie kontaktowałem się z nimi - ja tylko mówię gdzie można napisać... Napisanie tutaj będzie miało ten sam efekt co napisanie tam w takim razie, skoro takie sprawiają problemy. Nie wiem też, czy działa to: http://www.kimsufi.com/pl/pomoc/kontakt_z_nami.xml ale zawsze można próbować.

Osobiście kimsufi nie sprawia mi często problemów, a wymiany sprzętowe (gdy coś chodzi tam rok/dwa) rozwiązuje wymianą całej jednostki (płatność kartą sprawdza się i na razie uzyskuje dobry czas dotarcia maszyn). Ktoś powie - koszt wyższy - ale z drugiej strony, ile nerwów zaoszczędzonych

Przykład z ostatniego zamówienia:
zamówienie: 2014-12-12 21:16:03
info o gotowym serw: 2014-12-12 21:19:15

TeDY
15-12-2014, 15:08
11.12.2014r - zamówiłem serwer
15.12.2014r - 0 kontaktu, ale tak jeżeli mówisz że tydzień czasu to spokojnie poczekam, szkoda że tak to wygląda bo liczyłem na serwer przed świętami :<

Czekam nadal
Pozdrawiam.

kkkonrad
14-12-2014, 15:34
coś mi się zdaje trochę za bardzo panikujesz w takiej sytuacji, do tygodnia w ogóle nie powinieneś sobie i ludziom tym zawracać głowy,

TeDY
14-12-2014, 00:45
Wiesz, skoro okreslaja warunki 120 sec. to niech ich dotrzymuja, Ty jak nie zaplacisz w terminie serwer off, jezeli oni nie dadza serwera to jest okej, gdzie tu polityka konsumencka ? Badzmy fer wobec siebie, nie chce gwiazdki z nieba tylko usluge za ktora zaplacilem

Ale jezeli mowisz ze bedzie odzew to spoko, bede czekal

kkkonrad
13-12-2014, 17:29
eee, bez przesady, kiedyś się odezwą, już były takie akcje że dostepność serwerów była 120sek a się dostawało go miesiąc później, a Ty chcesz żeby już na następny dzień był gotowy i to do tego na weekendzie

TeDY
13-12-2014, 16:27
Kase zjadło i 0 odzewu ...

borec
12-12-2014, 22:58
@up nie żartuj, ja od 4 czy 5 miesięcy czekam na wyłączenie vatu żeby móc w ogóle fakturę w koszty wrzucić, na kimsufi nie ma supportu.

mlodszy
12-12-2014, 21:00
Wsparcie dla kimsufi odbywa się wyłączenie poprzez http://forum.kimsufi.com/forumdispla...icated-Servers

TeDY
12-12-2014, 19:41
Cześć, proszę mi powiedzieć czy tutaj otrzymam pomoc odnośnie kimsufi ?
Wczoraj zamówiłem serwer, zapłaciłem, zostałem poproszony o przesłąnie skanu paszportu/prawa jazdy, przesłałem.
Nadal płatność jest sprawdzana (manualnie), nadal nie mam serwera

Jest ktoś w stanie pomóc ?