We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Wymiana dysku na serwerze SYS


preston
18-12-2014, 16:19
ostatnio borykałem się z podobnym problemem i pomogła jedynie interwencja w siedzibie... ;-)

http://www.ogrodmiejski.pl

kkkonrad
18-12-2014, 14:24
no to dzwoń do nich, przynajmniej co tydzień, bo z mailami daleko nie zajedziesz

piotrm84
18-12-2014, 08:18
Podałem wszystkie niezbędne dane, wysłałem logi, o które zostałem poproszony i z których jednoznacznie wynika, którego dysku dotyczy problem. Od awarii w systemie obecny jest tylko jeden dysk, więc logi też są dosyć konkretne:
lsscsi
[0:0:0:0] disk ATA TOSHIBA DT01ACA2 MX4O /dev/sda
Drugiego dysku brak.

kkkonrad
12-12-2014, 16:51
też tak miałem, prawdopodobnie podałeś za mało danych, szef projektu musi mieć czarno na białym który dysk się zepsuł, jego numer seryjny, wyniki smartctl, logi systemy lub kontrolera hardraid - oczywiście wszystko w osobnych plikach

piotrm84
12-12-2014, 16:35
Tak, pytałem. Z polskim supportem kontakt jest bardzo dobry. Wymiana dysku ma nastąpić najszybciej jak to jest możliwe. Niestety mija już 28 dzień i nic w tej sprawie się nie zmieniło. Bardzo proszę o wypowiedź kogoś z supportu, kiedy realnie można się spodziewać wymiany dysku.

mikel
09-12-2014, 18:22
Jeżeli SYS to jest do nich telefon - pytałeś ? O ile w przypadku kimsufi spodziewałbym się takiego czegoś to w przypadku SYS nie powinno tak być i jest kontakt mailowy / telefoniczny.

arturj
09-12-2014, 18:11
Ovh czeka na nową dostawę dysków, a statki płyną tak wolno...

Zacząłem pisać dlaczego OVH nigdy nie będzie firmą dla krytycznych projektów mimo, że ma sprzęt i infrastrukturę, aby być dobrą firmą. Rozpisałem się już na dwa ekrany, a temat dalej niewyczerpany. Tylu przede mną pisało to samo, więc po co tracić czas. Ciach... Skasowane.

piotrm84
09-12-2014, 08:49
Witam.

Posiadamy serwer z rodziny SYS, na którym została zlecona interwencja wymiany dysku sdb (TICKET#2014112019008811 oraz Ticket #2014111077000326) Na podstawie przesłanych logów interwencja została przyjęta do realizacji i zaplanowana na dzień 14.11.2014. Niestety do dzisiaj nie została przeprowadzona, mija już 26 dni od zlecenia interwencji. Chciałbym się dowiedzieć jak długo potrwa jeszcze wymiana dysku?
Pozdrawiam.