We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Gdzie się zgłasza problemy techniczne?


maxxx
25-11-2014, 15:32
Ja ostatnio miałem zagwozdkę jak opłacić te kilka usług które jeszcze pozostały w OVH, oczywiście trzeba było się przełączyć do managera v3, żeby wygenerować tą nieszczęsną zbiorczą fakturę.

kkkonrad
25-11-2014, 10:10
u góry jest link żeby przejście do starego panelu, zgadza się - nowy to porażka

Joshua
25-11-2014, 05:49
Dawno się nie logowałem do panelu - i jak zobaczyłem ten nowy koszmarek który zastąpił managerv3, to mnie szlag trafił...
Gdzie w ogóle jest jakiś formularz dotyczący awarii? Jedyne miejsce to "kontakt z pomocą techniczną" - totalna porażka, wpisałem co mogłem i nawet nie ma żadnego powiadomienia o nadaniu ticketu, nic.
Po co był likwidowany managerv3 skoro nowy panel nie ma odpowiednich funkcji?