We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Czy ktoś w ogóle prowadzi jeszcze suport w OVH?


Krzesimir
07-12-2014, 15:43
Cytat Napisał andriu-m
Serwer w GRA,RBX czy SBG ?
GRA1

Dostaliśmy w końcu odpowiedź od administratorów kimsufi: z prośbą o zrobienie testu ze wskazanego linku - oczywiście link do plików na serwerze OVH.
Ręce opadają, od dwóch miesięcy nie można się doprosić naprawienia łącza i jeszcze do tego robicie z klientów durni, skoro cały czas mowa jest o transferze z polski i do polski - od samego początku zaznaczam że tylko tego dotyczy problem, a suport każe robić test prędkości z serwerem we Francji....

Mati5000
04-12-2014, 19:44
Chyba muszą powywalać trochę shelli torrentowych, to transfer wróci do normy.

kombajnik
04-12-2014, 16:55
W OVH jest fajnie miło i przyjemnie póki nie zacznie się coś sypać Później to pozostaje się tylko modlić lub przenosić do innej serwerowni.

kkkonrad
04-12-2014, 10:33
Witam, jest sukces z wymianą uszkodzonego dysku, po prawie 3 tygodniach udało się zlecić interwencję i teraz właśnie macierz raid pięknie się odbudowuje. Tak jak myślałem problem był w komunikacji. Jeśli już zlecacie wymianę musicie podawać wszystko dokładnie bo to trochę głuchy telefon, u mnie dopiero pomogło jak wysłałem logi z kontrolera megaraid i wszystko ładnie pozałączałem do maila jako osobne pliki. Myślę że jeśli będzie tam choć odrobina burdelu to kierownik projektu SYS będzie odbijał to do znudzenia.

andriu-m
03-12-2014, 21:27
U mnie od dwoch tygodni nie moga znalezc przyczyny niskich transferow poza OVH z GRA wieczorami choć golym okiem widac ze maja problemy z siecia.
I to nie na najtanszym ale na SP64 z przepustowoscia premium.
Dodatkowo moge powiedziec ze serwery w RBX tego problemu nie maja albo w mniejszym stopniu.

giasek
02-12-2014, 21:59
U mnie nie dali rady w 2 miesiące wymienić dysku. Taka to nowa jakość supportu.

kkkonrad
27-11-2014, 22:55
@voldemortsgirl: dalej nic się nie dzieje z wymianą uszkodzonego dysku Ticket #2014111477001774, to już 2gi tydzień, ponownie proszę o interwencję w tej sprawie

andriu-m
25-11-2014, 18:52
Serwer w GRA,RBX czy SBG ?

Krzesimir
24-11-2014, 23:34
W takim razie po co te zgłoszenia do adminów z Francji skoro nie prowadzicie wsparcia? Zgłoszenie zostało wysłane tam gdzie przekierował nas Wasz konsultant i nic z tego nie wynika, opisałem w pierwszym poście. Po co admin prosi o logi skoro i tak nie zamierza się tym zająć?

Nikt od Was nie oczekuje suportu związanego z softem, ale skoro w ofercie jest łącze 100Mb/s, a w rzeczywistości na cały ruch z polską jest 10Mb/s to chyba coś jest nie tak? Sami sobie tego nie naprawimy.

kkkonrad
21-11-2014, 21:12
@voldemortsgirl dziękuję za zajęcie się sprawą, z niecierpliwością czekam na zaplanowanie wymiany wadliwego sprzętu

voldemortsgirl
21-11-2014, 17:02
@kkkonrad
Twój problem nie był związany z brakiem naszego supportu a z problemem naszego narzędzia. Otrzymałeś w tej sprawie odpowiedź.
Wsparcie dla serwerów SYS ma jednak inny zakres niż wsparcie dla ofert OVH.

BackupSys
21-11-2014, 13:44
Cytat Napisał voldemortsgirl
OVH.pl nie prowadzi wsparcia dla serwerów Kimsufi. W chwili obecnej zgłoszenia dotyczące tych serwerów trafiają do naszych administratorów we Francji.
A zgłoszenia i problemy z pozostałych ofert i tak trafiają do administratorów we Francji bo polski support i tak niewiele może - nie ma co czarować.

kkkonrad
21-11-2014, 13:29
Ja mam inny problem z serwerem SYS, już tydzień wymieniają mi dysk który wypadł z macierzy RAID 5 (Ticket #2014111477001774]), proszę o jakąś interwencję w tym temacie.

voldemortsgirl
21-11-2014, 09:37
OVH.pl nie prowadzi wsparcia dla serwerów Kimsufi. W chwili obecnej zgłoszenia dotyczące tych serwerów trafiają do naszych administratorów we Francji.

Krzesimir
19-11-2014, 01:10
Mamy dwa serwery kimsufi zakupione jeszcze ze starej oferty, na jednym z nich koszmarnie przycięty transfer do i z PL, piszę przez panel klienta to zostaję odesłany do jakiegoś formularza po angielsku - dlaczego niby mam pisać po angielsku skoro serwer był kupiony w polskiej ofercie i wcześniej suport był po polsku? Ale pomijając to...
Napisaliśmy Ticket #2014103177002484, administrator porosił o logi, dostał obszerne logi z wget - zaraz 3 tygodnie od rozpoczęcia wątku i nic cisza.
Czy w końcu się ktoś tym zainteresuje?