We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Praca BOK w okresie 8-11.11.2014


kamil
07-11-2014, 11:05
Uprzejmie informujemy, że Biuro Obsługi Klienta w okresie 8-11.11.2014 będzie czynne w następujących godzinach:

08.11 (sobota): w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy na pomoc@ovh.pl
09.11 (niedziela): w godzinach od 10-ej do 18-ej - kontakt mailowy na pomoc@ovh.pl
10.11 (poniedziałek): od. godz. 9-ej do 17-ej (kontakt telefoniczny i emailowy)
11.11 (wtorek): Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne

Jednocześnie przypominamy, że przez cały czas istnieje możliwość zgłoszenia
usterki sprzętowej przez całą dobę: po otworzeniu zgłoszeniu w panelu klienta
oraz pod numerem telefonu 71 718 23 70. Więcej informacji na temat znajdziecie
na stronie https://www.ovh.pl/pomoc/zgloszenie_awarii.xml

Wszystkie płatności wykonywane przelewem w dni oznaczone jako dni wolne od pracy
lub dni świąteczne, będą zaksięgowane na naszym koncie dopiero w następnym dniu
roboczym. Dlatego w przypadku odnowienia usług, które wygasają w tym czasie istnieje
możliwość wykonania płatności korzystając z systemu płatności online dostępnego
przez całą dobę. Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo na stronie
http://www.ovh.pl/pomoc/dokumenty/sposoby_platnosci.xml.