We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Padnięty? Ileż czekać? Bezposredni kontakt?


arturj
28-09-2014, 11:21
Cytat Napisał mikel
Niestety w SYS nie ma możliwości zgłaszania awarii bezpośrednio w panelu a przydałoby się.
Patrząc po powyższym problemie kolegi, w tanich serwerach zgłoszenia awarii są (często/zwykle) niekompetencją a nie problemem sprzętowym. Myślę, że OVH świadomie nie dodało przycisku zgłoś awarię w tanich kimsufi/sys, bo nie opłaca im się szukać problemu u siebie, gdy w 90% przypadków wina leży w całości po stronie klienta.
Czy zamiast dzielić na kimsufi/sys/ovh nie lepiej było pozostawić tylko ovh, a support uzależniać od sumy z wszystkich dotychczasowych faktur i poprawności zgłoszeń rzeczywistych usterek, to już osobny problem.

mikel
27-09-2014, 20:03
A odpowiadając na Twoje pytanie co do wsparcia to nie, nie da się szybciej. Niestety w SYS nie ma możliwości zgłaszania awarii bezpośrednio w panelu a przydałoby się.

kannpanm
27-09-2014, 13:38
w trybie resouce po naprawilem i temat mozna juz anulowac
dzieki za podpowiedzi, lajk jestem

kkkonrad
27-09-2014, 11:21
próbowałbym uruchomić go w trybie resque i sprawdził bym tam czy putty się połączy

borec
27-09-2014, 11:18
Próbowałeś*restartować*serwer?

kannpanm
26-09-2014, 23:18
witam
mam serwer w SYS, napisalem juz przez ich strone niby wiadomosc, serwer nie odpowiada mi od godziny 20, tzn putty sie nie laczy, ale ping w cmd leci normalnie. Czy jest jakis bezposrednik konktakt aby sprawe ponaglic? Pisanie do polskiego SYS to smiech troszke, oni nawet chyba w weekend nie pracuj,a to co mam czekac do poniedzialku? W dodatku i tak oni nic nie pomoga, tylko przekaza sprawe zabojadom ... Troche jaja sa z ta pomoca, aby w panbelu SYS ticketu nie mozna bylo napisac. Aha w panelu Sys pokazuje ze status serwera OK.