We are in the process of migrating this forum. A new space will be available soon. We are sorry for the inconvenience.

Kpina i obłuda.


borec
09-10-2014, 08:26
Serwer dostałem, to teraz jest problem z "usunięciem VATu", czekam już prawie miesiąc, a reakcji supportu zero.

http://forum.kimsufi.com/showthread....emoval-request

@voldemortsgirl dasz radę pchnąć sprawę?

voldemortsgirl
11-09-2014, 13:44
Wysłałam ci w tej sprawie prywatną wiadomość.

borec
11-09-2014, 11:55
To fajnie, ale strasznie mi się*dłuży te 120 sekund.

voldemortsgirl
10-09-2014, 16:14
Już wszystko mamy. Zamówienie zostało przekazane do realizacji.

borec
10-09-2014, 10:05
Nie wiem, czy się*śmiać, czy już płakać:
Sujet :
order 30362119
Date :
2014-09-10 09:50:59
Contenu :
Hello,

I refer to the documents that you submitted on preuve.paiement@ovh.net for the BC 30362119 order.
For us to perform validation of this command, we are forced to perform necessary checks. To do this, could you send us the following please?

- Proof of address for the address in your profile.
- An official document of the company listed in the ovh account with the identity card of the manager thereof
You can send us the proof, through this email, accompanying documents as attachments or preuve.paiement@ovh.net. Thank you for your understanding.

Regards,
Rébecca
@voldemortsgirl możesz mi wytłumaczyć co wg powyżej informacji mam przesłać?

pmarek
09-09-2014, 16:29
Kurde, niefajnie to wyszło. Szczerze powiedziawszy ja wcześniej nie miałem nigdy takich problemów przy PAY-U. Chyba że u innych dostawców :P

borec
09-09-2014, 13:58
Dostałem, 2, od dwóch różnych działów. Po złożeniu zamówienia dostałem maila że mam przesłać*kopię NIPu i dowodu, co też odesłałem. Dzisiaj zażądano ode mnie zdjęcia karty kredytowej (sic!) którą dokonałem zakupu z widocznymi pierwszymi 4 i ostatnimi 2 cyframi i znowu dowodu osobistego. Godzinę*później kolejny mail, tym razem znowu dowód i znowu karta, ale ostatnie 4 cyfry.

Pominę fakt, że robienie zdjęć/skanów dowodów czy kart kredytowych i wysyłanie ich w sieć jest poważnym naruszeniem zachowania swojego bezpieczeństwa w sieci, ale jak można prosić*najpierw o jedno, potem o drugie i 3 razy o to samo. Zamiawiając serwer na kimsufi.com nie ma nigdzie informacji, żeby czytać forum bo tam jest napisane co trzeba zrobić aby dostać serwer.

Jeśli tak bardzo nie chcecie sprzedawać tanich serwerów to zamknijcie kimsufi.com i po sprawie, wszyscy będą zdrowsi

Cytując "Seksmisję", ja tu widzę niezły burdel

voldemortsgirl
09-09-2014, 13:43
@borec

Powinieneś dziś otrzymać maila z supportu Kimsufi w sprawie swojego zamówienia.
Do weryfikacji brakowało niektórych dokumentów wymienionych w wątku na forum.kimsufi.com

amator
08-09-2014, 23:14
Cytat Napisał voldemortsgirl
@amator
Z twojego adresu email otrzymaliśmy tylko jedno zapytanie z dnia 24.06. Innych zapytań nie mieliśmy.
Przepraszam, za dłuższy niż zwykle czas oczekiwania na odpowiedź na to pytanie handlowe.
Więc macie problem z formularzem na stronie SYS. Dopiero po kontakcie na pomoc@ovh.pl miły Pan pomógł mi ustalić, że IP został zbanowany oraz jak zdjąć blokadę.

W kolejnych problemach pisałem już na pomoc@ovh.pl jednak zostałem zbywany, by kontaktować się na pomoc SYS za pomocą formularza. Tak też zrobiłem, jednak jak widać, wasz formularz nie działa dobrze, skoro macie tylko jednego maila i do tego tylko tego z przed zakupu. Jestem waszym klientem od 2007/2008 roku. Wiem jak wysłać maila za pomocą formularza, więc swój błąd wykluczam, szczególnie, że prób kontaktu było kilka (sprawdź moje maile wysyłane do OVH, to sama zobaczysz jak "narzekam" na brak kontaktu ze strony SYS).

Dzięki

kkkonrad
08-09-2014, 21:14
Też ostatnio pisałem na pomoc SYS, 24h i żadnego odzewu, dopiero telefon + 10 minutowe słuchanie muzyczki pomogło

voldemortsgirl
08-09-2014, 18:00
Dzięki.
Sprawdzam z supportem Kimsufi. Wysłałam im także informacje o możliwości dokonania weryfikacji online na stronie GUS, aby takie sytuacje nie mały już miejsca.

borec
08-09-2014, 17:34
Wysłałem (po tym jak już doszedłem na jaki adres wysłać, bo w mailach odnośnie zamówienia są podane 2 maile które są nieczynne) 1 września ok. 9:14 CEST.

voldemortsgirl
08-09-2014, 15:49
30362119 faktury za zamówienia wystawia OVH SAS a nie OVH sp. z o.o. więc to z nimi powinieneś się kontaktować.
Proces weryfikacji zamówień dla serwerów kimsufi, jest opisany na forum w wątku:
http://forum.kimsufi.com/showthread....count-or-order

Wysłałeś dokument firmowy i dokument tożsamości na adres validation@ovh.net ? Jeżeli tak, podaj kiedy i z jakiego emaila to spróbuję sprawdzić dgdzie to utknęło.

25 sierpnia była awaria linii telefonicznych o czym informowaliśmy na stronie:
http://prace.ovh.pl/?do=details&id=18242

borec
08-09-2014, 13:29
A kto wystawia faktury? Kimsufi SaS czy OVH? Co mnie obchodzi kto prowadzi support, piszecie 120 sekund, a serwera nie ma 2 tygodnie. Ja mam latać*za Wami żeby dostać serwer za który zapłaciłem z góry? Co to za podejście do klienta?! A na ten nowy numer dzwoniłem 25 sierpnia i był wyłączony. Czekam jeszcze do wieczora, później robię chargeback i więcej u Was żadnego serwera nie biorę, ani ja, ani żaden mój klient, a trochę*ich jest .

Gdyby to kogoś*z supportu jednak obchodziło - zamówienie 30362119.

voldemortsgirl
08-09-2014, 12:33
@amator
Z twojego adresu email otrzymaliśmy tylko jedno zapytanie z dnia 24.06. Innych zapytań nie mieliśmy.
Przepraszam, za dłuższy niż zwykle czas oczekiwania na odpowiedź na to pytanie handlowe.

voldemortsgirl
08-09-2014, 12:20
Cytat Napisał borec
Ja jestem klientem OVh od 7 lat i od 2 tygodni czekam na kimsufi, bo potwierdzają moją*tożsamość!!! Pominę fakt, że serwer na firmę, a weryfikacja firmy trwa 30 sekund na firma.gov.pl.
Ofertę Kimsufi obsługuje tylko oddział francuski, więc uwagi o weryfikacji najlepiej zamieszczać na forum.kimsufi.pl

Cytat Napisał borec
A polska telefoniczna infolinia to już chyba z miesiąc leży...
W czerwcu zmieniliśmy numery a w zeszłym miesiącu całkowicie wyłączyliśmy starą numerację, po ponad miesięcznym okresie informowania klientów dzwoniących na stare numery.

Dział handlowy jest dostępny pod numerem: 71 750 02 87
Dział techniczny: 71 750 02 86

borec
08-09-2014, 12:11
Ja jestem klientem OVh od 7 lat i od 2 tygodni czekam na kimsufi, bo potwierdzają moją*tożsamość!!! Pominę fakt, że serwer na firmę, a weryfikacja firmy trwa 30 sekund na firma.gov.pl.

A polska telefoniczna infolinia to już chyba z miesiąc leży...

amator
08-09-2014, 10:47
Kontakt mailowy z SYS to czysta abstrakcja. Kilka maili wysłanych, po 4 dniach doczekałem się na odpowiedź na jednego maila. Reszta olana. Pomoc techniczna nie istnieje w tej gamie serwerów.

Flesh_
08-09-2014, 10:27
Dla nowych klientów istnieje możliwość przeprowadzenia przez nas weryfikacji danych klienta, które są podawane przy rejestracji usługi i tak też miało miejsce w tym przypadku.
Walidacja jest przeprowadzana przez pracownika w godzinach pracy oddziału firmy. Weryfikacja została przeprowadzona pomyślnie, serwer został dostarczony.

karolina
08-09-2014, 09:54
Witam.
Zamówiłam wczoraj serwer z gamy SYS, który był dostępny "120 sek".
Zamówienie opłacone natychmiast, z konta bankowego poprzez PAYU.
Niestety, do dziś rana w statusie widniało "płatność zatwierdzana ręcznie". No jak na wszechobecny rozwój technologiczny to jakieś średniowiecze. Dziś o 8.30 status się zmienił na "Zapłacone" jednakże pomimo dalszego statusu serwera na stronie "120 sek" serwera nie ma!
Próbuje kontakty: telefon tylko w dni robocze, więc poprzez formularz kontaktowy. Zero odpowiedzi do teraz.
Chwytam więc za telefon i dzwonie na wskazany do kontaktu numer.
Jakież moje zdziwienie gdy ze słuchawki płynie dźwięczny komunikat "Abonent czasowo wyłączony".
Mam nadzieje, że po mojej wpłacie chociaż opłacą fakturę za telefon, bo o serwerze w "120 sek" to już dawno można zapomnieć.
Żenada na całej linii.